Plantaardig/vegan eten #2

Hahaha, classic. Ik heb 'm ook doorgestuurd onder ‘ik ken iemand via via’, omdat ik zag dat we op insta allebei persoon X volgen lol.

Die naam :see_no_evil: geweldig

Ziet er heerlijk uit allemaal!! Ik heb geen iPhone en bij mij ziet het er hetzelfde uit als bij @George. Ik heb een Oppo telefoon en gebruik Chrome.

Leuk! Gelijk doorgestuurd. Ik heb Android en bij mij ziet het er ook hetzelfde uit.

Ik zag dat de kaasjes mogelijk noten kunnen bevatten, maar hoe weet ik welke ik krijg als ik bestel?

1 like

Er zijn verschillende type yaaas die allemaal een eigen basis hebben. Sommige zijn op basis van amandel, andere van cashews enzovoort. Ze worden random over de pakketten verspreid waarbij vooral wordt gekeken of de smaken bij elkaar passen.

1 like

Ik zie net op Instagram bij @merelwildschut dat Holland & Barrett allemaal vegan Sinterklaas snoep heeft, inclusief witte en 'melk’chocoladekruidnoten en chocoladeletters :heart_eyes:

9 likes

Die van Alpro is lekker, smaakt wel een beetje naar soja maar ik vind het niet storend. Die van Oatly ken ik niet, maar bijna alles van Oatly is goed haha dus ik denk dat je daar wel goed mee zit

1 like

Ik hoorde van een vriendin uit Zweden dat ze daar van Oatly nu slagroom hebben om zelf op te kloppen en zij was daar heel enthousiast over! Misschien hebben ze dat ook in DK?

Ik heb ook bij je besteld als verrassing voor mijn vriend met kerst. Wij doen altijd een dag met z’n twee en dan bijzondere dingen eten en dit is echt perfect! Vind het enorm tof dat je je passie volgt.

5 likes

@Meka hij staat nu in ieder geval wel op de site!

:blush:

3 likes

Heb je 'm al kunnen proeven?

1 like

Helaas nog niet, nog niet in de winkel kunnen vinden :pensive:

Hij was niet moussachtig toch?

Je hebt bij Subway nu een plantaardige chicken teriyaki broodje! Hij is voor mij goedgekeurd, heel erg lekker!

10 likes

Nee hij is best wel vast/compact! Wel echt de textuur van cheesecake, alleen niet dat kaasachtige smaakje dat echte cheesecake heeft maar dat is ook lastig na te bootsen vegan

1 like

Dat klinkt (juist) goed! :yum:

1 like

Ooh smaken verschillen dan, ik vond hem heel lekker! Mijn vriend (niet vegan) vond hem ook goed, hij houdt niet van kokos maar dat proefde hij er niet in

2 likes

Helaas vind ik alles met citroen echt niet lekker😅

1 like

Ik was ook geen fan van de choco gu. En ze hebben hem bij mijn ah omgeruild met de aardbeien variant :sob: fuckers.

1 like

Dacht ik B&J ijs te gaan halen die nu in de aanbieding is. Hebben ze daar maar 2 smaken waarvan er eentje was uitverkocht en de andere niet mijn smaak.

Hebben jullie nog tips voor lekker ijs dat niet super duur is?

Vanaf morgen is B&J ook in de aanbieding bij plus, voor 3,49! Misschien hebben ze bij jou plus meer smaken dan bij de super waar je vandaag was?

2 likes