Plantaardig/vegan eten #2

Dat is m! Ze hebben binnenkort ook een webshop zie ik yay

2 likes

Teamwork makes the dream work. Dankjewel allebei @Kauai

2 likes

Aloha bakery! Staat een Frozen taart op hun instagram

1 like

Thanks ga direct kijken en bestellen denk ik…:heart:

1 like

Ziet er erg goed uit alleen ik woon niet in haar buurt en dan wordt het wel iets te duur om te laten bezorgen. Ik ga haar zeker onthouden

Ik heb dit boek liggen voor de verjaardag van mijn vriendin. Ze bakt zo graag maar is nog niet zo bekend met vegan bakken. Heb zoveel lekkere dingen gezien op de fb pagina waar @Kusjessoldaat het over heeft dat ik m besteld heb bij een boekhandel.

2 likes

He ligt het aan mij en de ah app of heeft de appie die vegan chocolade en vanille dessert van eigen merk niet meer? :frowning:

Nee ik kan het ook niet meer vinden…

1 like

In ‘mijn’ AH zijn die vervangen door yoghurt van Oatly!

1 like

Gvd AH we mogen ook nooit veel leuke dingen hebben hé, het is altijd steeds maar een beetje. Jumbo is wel superieur hierin geloof ik

2 likes

Mijn ah’s hebben juist vele malen meer dan de Jumbo. Laat ik nou net allemaal jumbo’s in de buurt hebben :upside_down_face:.

2 likes

Haha ik heb helaas hetzelfde :sob: ik wil gewoon vegan producten die blijven :sob::sob:

2 likes

Ik heb de vegan knoflooksaus op van mister kitchen en ik ben echt blij. Eindelijk weer pizza met knoflooksaus :heart_eyes:. Is wat frisser en minder romig dan ik van calve gewend was maaaaarrrr love it. 10/10 want niemand doet t op dit moment beter.

5 likes

Ooh leuk ik ga ook kijken, maak het nu altijd zelf maar soms nmis ik toch de vette hap vibe daardoor :sweat_smile:

1 like

Deze knoflooksaus is ook vegan, vind die ook heel lekker.

9 likes

Ik ga zo naar de vegan supermarkt in Amsterdam, iemand nog tips wat ik moet halen? :grin:

2 likes

Ik heb gisteren kala namak gekocht bij de toko. Ik dacht dat een ‘roerei’ het beste zou gaan met silken tofu, dus dat ook meteen gekocht. Maar nu lees ik dat andere tofu toch beter zou werken. Ik ben zo benieuwd of dit lekker wordt.

Hebben jullie nog tips wat ik kan maken met silken tofu?

Choco mousse! Gewoon blenden met gesmolten chocolade en in de koelkast laten opstijven. Super lekker. En je kan variëren met verschillende soorten chocola of andere toevoegingen.

2 likes

Je kan er ook vegan kaassaus mee maken, met beetje bouillon, edelgistvlokken, beetje kurkuma. Voor Mac 'n cheese oid.
Je kan er ook Cheesecake mee maken, of pannenkoeken, of frituren

1 like

@Parasol
Ik heb laatst ook voor het eerst chocomousse gemaakt met silken tofu, deze:


alleen dan agavesiroop ipv dadelsiroop, was heel lekker! Al twijfel ik wel of ik zelf agavesiroop en raar nasmaakje vind geven

En ik wil er ook nog een keer quiche mee maken, alleen er was nog maar één pakje silken tofu bij mij, dus moet nog een keertje terug, dus nog niet zelf geprobeerd. Deze:

2 likes