Plantaardig/vegan eten #2

amazing oriental. Deze week in de aanbieding nog :partying_face:

2 likes
1 like

Mn toko is altijd zo insane druk en ik word helemaal gek nu, maar misschien kan ik mn vriend sturenšŸ™Š

Thanksss voor alle suggesties! Het is uiteindelijk bertmans geworden, heb echt heerlijk gegeten en als toetje bananen brownie :drooling_face:. Echt een aanrader

3 likes

Nu mis ik bij Bertmans zitten :frowning:

Ik ga hier binnenkort ook bestellen! Welke gerechten had je nog meer, en hoe waren die?

Ik ben voor polenta frietjes gegaan, die waren wel lekker maar niet geweldig ofzo! Ik had okonomiyaki, dat zijn groente ā€œpannenkoekjesā€, ik vond die echt heel lekker en dan nog de beyond burger! Daar zat ook een salade bij maar die had niet eens dressing, hahaha het was echt droge sla en dan nog die lekkere bananen chocolade brownie

2 likes

Ik zie net dat vivera een vegan kroket burger heeft!!?! Iemand die al gespot/gegeten?

3 likes

Zie het nieuwe eten in de supermarkt topic :stuck_out_tongue:

1 like

dont get your hopes up

Ja ookal op! Best prima maar ik zou 2 kroketten op 1 broodje doen want de vulling is wat zozo.

@Kurisu ik (en mss ook andere vegans) heb dat topic op negeer omdat ik 't niet fijn vind dierlijke producten te zien.

1 like

Ah ja okay snap ik maar ik denk dat dat wel de minderheid is en als het toevallig net over dat ene vegan product in dat topic gaatā€¦ Ik liet alleen weten dat het daar al besproken werd

Ook lastig dat je vaak niet dubbel mag posten, ik wil het dan graag aan beide groepen laten zien :sweat_smile:

2 likes

Jammer dat de kroket burger wat tegen lijkt te vallen. Misschien dat ik hem keer ga proberen dan als de coop weer een leuke aanbieding heeft (en hij dan hopelijk daar verkrijgbaar is)

1 like

Iā€™ll just leave this here :eyes:

5 likes

Heeft iemand aanraders qua vegan snacks voor de airfryer? Volgens mij zijn veel vega dingen niet vegan, maar kunnen oven dingen mss ook in de airfryer?

Een airfryer is eigenlijk een soort mini oven dus alles wat je in de oven kan doen kan ook in de airfryer! Ik vind de kipcorns van Mora heel lekker, mini groente loempiaā€™s. En dit is geen oven/airfryer snack maar wel een aanrader: dumplings bakken en stomen in een koekenpan. De meeste tokoā€™s hebben wel zakken vegan dumplings. :ok_hand:t2:

De nieuwe vegan kibbeling van AH kan ook in de oven/airfryer maar die heb ik nog niet geprobeerd dus geen idee of die lekker is.

1 like

Ah ok! Ik ben duidelijk een airfryer noob haha mā€™n broertje komt voetbal kijken en neemt zā€™n airfryer nee vandaar :ā€)
Bedankt voor de tips! Love dumplings ook ja, as we speak is mā€™n halve vriesvakje inderdaad dumplings denk ik haha

1 like

Wel opletten met de baktijd, er is een formule voor oventijden omrekenen naar airfryer tijden. En sommige dingen worden niet bruin, daar kun je wat olie op doen dan

1 like

Volgens mij had @Bunnyslippers deze gekocht!

1 like