Had je de kibbeling van Jumbo of ah?
Ik mis deze 
Er is sowieso veel verschil tussen kibbeling. In Den Helder verkopen ze altijd kibbeling uit Volendam en dat is bijna ongekruid, bij m’n ouders in Apeldoorn hebben ze alleen kibbeling uit Harlingen en dat is altijd mega gekruid (vies zout vond ik altijd), dus ik denk dat het ook maar net wat je gewend bent is.
Ah!
Wat is nou een lekkere en niet zo bittere tahini? Ik wil het zo graag lekker leren vinden 
Ik vind die van Al Arz erg lekker! Romig en nootachtig.
—-
Er is een nieuwe app, Soosee, en daarmee kun je de ingrediëntenlijst van een product scannen met de camera van je telefoon en die geeft dan aan of het vegan is of niet (je kan ook laten zoeken op allergenen). Super handig!
Leuk dat je dit deelt :)! wat bedoelt ze met pot? Heb geen flauw idee haha.
Ik heb net voor het eerst gekookt met banana blossoms, zo benieuwd. Een soort butter chicken maar dan vegan dus. Het is het eten voor morgen dus will report back 
Pimenton.be verkoopt Al Arz en ze verzenden ook naar Nederland!
Ik heb het een keer speciaal bij m’n Belgische schoonfamilie laten bezorgen omdat ik te cheapskate was om extra verzendkosten te betalen lol maar verzenden naar Nederland kost ook maar een paar euro. Als je nog een paar andere dingen besteld heb je het er zo uit.
Wow ziet er lekker uit en zo simpel!! Dit ga ik ook maken 
Ik las online dat die van Souq (te koop bij de AH) ook wel lekker is?! Of is dat echt niks bij die Al Arz? 
Je kan hem ook kopen bij Esther’s Cookery in de Pijp! Zij zit naast Duikelman aan de kant van de Bagels en Beans.
Ik volg! 
Als je even de ‘huh is dit vegan?’ app download kan je kijken in de verschillende categorieën. Er is zoveel inmiddels…
Edit: oh sorry geen app, gewoon website: Huh is this vegan?
Zijn inmiddels wel nog meer nieuwe dingen die er niet op staan. Nieuwe Hands off chocolade karamel zeezout bijvoorbeeld.
Wat leuk! De Lidl heeft pure praline paaseitjes. Koffieleutjes en Verkade café noir zijn mijn favoriete koekjes. Verder zou ik even op de veganwiki website kijken, die hebben hele lijsten met vegan dingen.
Edit: ik kijk echt uit naar volgende week, zoveel goede aanbiedingen! Ik ga goed inslaan
Oreo’s en punselies
qua hartige snacks, de meeste Croky chips zijn vegan. Naturel, paprika en bolognese sowieso, andere smaken weet ik niet zeker. En er is net een nieuwe vegan melk karamel zeezout chocoladereep uit, van hands of my chocolate uit m’n hoofd? Schijnt ook lekker te zijn.
Ik wilde precies hetzelfde zeggen
love oreo en punselies en croky paprikachips is mn redding.
Ik ben niet zo van de zoetigheid dus zoute sticks, vegan aoli, mini loempia’s en de vlammetjes die ik hier eerder promootte 
Oh en vegan b&j’s! Al zijn er ook andere vegan tubs met ijs
Oja de vegan B&J’s zijn heerlijk! Ik vind mango sorbet ijs van de ah ook heel lekker.
Ik maak ook graag popcorn als snack.
Jaa punselies 
ik ben ook fan van die robuuste koeken van LU en pombar chips!
oh en vego chocolade maar die is wel vrij duur geloof ik en verkopen ze niet bij de gewone supermarkt, maar bij ekoplaza