Ik heb maar 4 pakjes (2 vegan shoarma van DSV en boneless chicken van AH) meegenomen, alles was op voorraad in mijn AH dus kon gewoon niet kiezen (en had maandag bij de Plus wat Vivera gehaald; daar zijn ze 1 euro deze week) maar wel ook 2 âkaasâ van Violife, en wat melk/yoghurt van alpro!
En de vegan knoflooksaus van Mr Kitchen, ben benieuwd, testen we morgen bij de shoarma.
Wow lekker! Ik heb er gisteren 4 gehaald bij de ah! Helaas geen plus in de buurt. Ik had de shoarma en de nieuwe burgemeester van dvs maar die zijn gewoon bijna 4,5 euro!!!
Ik vind hem echt geweldig. Ik eet echt nooit hele repen snel op, Vego kan bij mij zo 2 maanden liggen terwijl ik af en toe een stukje neem, maar deze had ik in 2 dagen op.
Maar ik houd ik wel intens veel van koetjesrepen dus wie weet ligt daar de relatie.
Ik heb net ze gespot in de AH.
Ik vond deze ook tegenvallen ja. De karamel en het zout is lekker, maar voor de rest vond ik het te zoet en niet echt naar chocola smaken helaas.
Jaaa ik ben ze gisteren ook tegengekomen! Ik ga ze straks maken
Ik ben benieuwd naar je review!
Bij mij staan de brownies ook in de oven.
Oeps
Haha ja ik zat ook al te kijken, en vegan beenham?
Ken je Rapunzel chocolade? Is een Duits Bio merk, weet niet of je het in nl kan krijgen, maar dat is echt heerlijk! De Nirwana Praline vegan. Ze hebben ook een praline met donkere chocolade en één met kokos vulling.
Ook heeft Lindt een vegan salted caramel reep uitgebracht. Ook lekker, maar super zoet. De eerste keer vond ik hem tegen vallen, Inmiddels zou ik het dagelijks kunnen eten.
Als je het niet kan vinden wil ik best een pakketje opsturen. Goede Vegan chocolade moet voor iedereen beschikbaar zijn
Sjonge jonge sorry zeg, ik ben blind.
Ik kan wel melden dat ik de Beleaf amandelyoghurt in de smaak mango/ passievrucht lekker vind! Heb nu ook de naturel en bosvruchtenversie gekocht want 1+1.
Wel jammer dat het normaal zo duur is, zit ook niet megaveel in.
De brownies zijn wel lekker, maar snap niet waarom 45min baktijd op de verpakking staat (of het ligt aan mijn oven), mijne zijn beetje te gaar en daardoor niet smeuĂŻg genoeg meer.
Maar ga ze denk wel nog eens kopen en dan baktijd aanpassen, want smaak is wel oke.
Ik had ze 35 minuten in de oven en toen was de bovenkant al verbrand lol, terwijl het wel op de juiste stand stond en ik het rekje redelijk laag had. Ik vond de brownies wel lekker, maar de volgende keer doe ik ze absoluut niet langer dan 30 min. Ik vond ze ook een beetje aan de taaie kant ofzo hahah, maar het was nog steeds wel lekker
Zitten hier stukjes in?
Ik kwam deze plantaardige kookroom van Blue Band tegen in de supermarkt en hij bevalt erg goed!
Heel romig en geen rare bijsmaak, en ook niet zo âglibberig/slijmerigâ als bv roomvervangers op basis van rijst of haver soms kunnen zijn.
Het is op basis van linzeproteïne en oliën (en veel water), er zit geen soja of palmolie in.
Ik vind hem denk ik het dichtste bij gewone room komen van alle soorten die ik geprobeerd heb.
En maar 1.09 (en nu twee voor de prijs van een bij AH).
Wel een plastic bekertje
Zeker wel echt kookroom en niet geschikt om er slagroom van te maken?
Ik heb het niet geprobeerd maar het is wel echt kookroom ja. Wel redelijk dik zoals room ook is.