deze vind ik lekker, maar wel alleen bij de biowinkel
Die van Oatly is heel lekker (smaakt echt anders dan de Haver Fraiche van de appie vind ik)
Oh ja nee die van Oatly bedoelde ik, dacht dat dat ook haver fraiche heette.
Dit smaakt precies nergens naar
Maar heb gisteren wel deze gekocht en daar ben ik super benieuwd naar, ziet er goed uit! Weet nog niet wat ik er mee ga doen:
Die Applewoodkaas is de vegan kaas waar Madeleine Olivia altijd zo over ravet. Ook in de Appie gevonden?
Heeft iemand een tip voor vegan kaas die niet zo plakt? Ik heb echt een enorme hekel aan dat plakken aan m’n tanden.
Bestaat helaas niet.
Ik heb het wel eens op, dus het kan wel!
Ik weet niet wat je woont dus misschien dat er moeilijk aan te komen is, maar deze kazen zijn echt mijn lievelings en plakken niet. Redirecting...
In Utrecht wordt het verkocht op de boeren markt op vrijdag.
Edit: oh huh de link doet gek, het is Vegan Caes uit Zutphen
Helaas sorry, Engelse winkel in België
Stonemanor toevallig? Dan moet ik dringend nog eens gaan
Oh ideaal, ik ben van BE haha.
Ja! De moeder van mijn vriend en zijn zusje werken daar toevallig ook haha. Dus @Kahlo je weet waar je heen moet haha. Hopelijk is het in de buurt! Kan ook heel erg de malted biscuits thee aanraden, en ze hebben best veel vegan diepvries producten die je niet zo maar in AH/Delhaize kan kopen
Heb gisteren deze unit gehaald in Duitsland:
Ben erg benieuwd! Had echt keuzestress dus toen maar één product meegenomen
Wel herkenbaar🙈
*Restaurant de beren met poephoofd
-Hoi met joejoejoe, ik wil graag weten welke veganistische opties jullie hebben
*We hebben vegetarische saté en salade geitenkaas en nog meer dingen
-Oké, maar ik wil graag weten welke veganistische opties jullie hebben
*Ja dat heb ik net gezegd
-Nee dat zijn vegetarische opties, ik wil graag de veganistische opties weten
*We hebben kaas zonder stremsel, dat is veganistisch
-Is de kaas van melk gemaakt?
*Ja natuurlijk
-Dan is het vegetarisch, niet veganistisch. Kan ik misschien even een kok spreken?
*Diepe zucht. Ik ga het wel vragen
4 minuten later.
*We hebben vegetarische saté zegt de kok.
-----‐---------------------------
ALLEMENSENJEZUSCHRISTUSTEPAARDDDDDDDD. serieus hoe moeilijk kan het zijn? Ik heb gehoord dat de vegan opties die op de kaart staan niet altijd vegan blijken te zijn en wil graag weten wat er qua opties is aangezien we er met heel gezelschap gaan eten en ik liever niet weer friet met ketchup als enige optie heb. Nu ga ik als ik er ben dus maar even met de kok praten aangezien ik nu nog geen antwoord heb. De tering wat irritant zeg. Herkenbaar voor mensen?
De plakken van Vegan Deli misschien? Die haal ik wel eens bij EkoPlaza, ik heb alleen de “intense” geprobeerd en die is lekker (en plakt niet).
Jezus wat kut! Een ander restaurant is geen optie zeker?
Edit: of een pot vegan mayo meenemen
Nee want zonder dood dier op je bord is je maaltijd niet compleet vind mijn familie
Neem.idd zelf maar mayo mee, heb ik iig friet met mayo én ketchup
Op de kaart staat wel veganaise… Was het echt de locatie waar je gaat eten die je gebeld hebt?
ik ben dit soort etentjes zelf maar gaan organiseren, dan heb ik ten minste inspraak in waar we eten. Kan ik iets voorstellen met dode beesten op de kaart EN vega(n) opties.