Misschien lees ik er overheen maar is hier al antwoord op gekomen? Ik wil ook weten of de chocolade romig is. Ik ga morgen een heel stuk omfietsen (Geen Plus in de buurt) voor dit ijs en wil de juiste keuze maken 
Bel eerst naar plus!!! Bij ons hebben ze alleen fuckin kokos en vanille stumperds
Edit: oh en heb nog geen antwoord. Ben niet getagt in elk geval
Ik ga vanavond de biefstukc proberen! Voordeel van ouders in een boerendorp, hij was nog niet uitverkocht 
Mijn tip is: gebruik zwarte peper en knoflook
Ik wil ook wel vanille stumperds 
Maar bedankt voor de tip!
Vanille STUMPERDS hahah. Nee vind jammer ik ga voor chocola. Vind vanille geen boeiende smaak
Snap ik wel. Swedish Glace vanille vond ik héél boeiend
Chocolade valt mij juist vaak tegen. Maar ik blijf stug alle nieuwe soorten proberen.
Ik ook. Tot nu toe van de vegan ijzen zijn b&j peanutbutter cookie en professor gusnchapel caramel oceaan ofzo mân favs
Oehh, die karamel moet ik nog proberen! Thanks voor de herinnering. Kan hem steeds niet vinden. P&C is inderdaad goed! Chunky Monkey vind ik ook lekker 
Chunky munky vind k stom, vind het lekkerder om dan goed rijpe bananen in te vriezen en met de staafmixer te blenden tot softijs zegmaar. Gunsnrbael is wel lekker maar jammer dat er geen stukken inzitten, die ga ik volgende keer zelf toevoegen. Pure chocolade rozijnen ofzo, lekker zoet en chewy. Oh en ze hebben dus bij ons gewoon bij de Albert Heijn ma is wel best vaak
Op
Ik heb m gebakken met peper en knoflook! Maar vond er niet veel aan. Meer een dikke hamburger. Zonder saus beetje plastic nasmaak.
K vind t ook best dom dat ze een vegan biefstuk gaan maken⊠dat lijkt me nog typisch iets wat je bijna niet kunt imiteren en dan gaan al die vleeseters weer van pfffffff nepvlees is goor.
Waarom maken ze niet bijvoorbeeld lekkere andere dingetjes die geen vlees imiteren maar bijvoorbeeld kruidige tomaat basilicum blokjes voor door een salade. Of juist meer zoete dingen voor in het koekschap zoals gevulde koeken of roze koeken ofzo dat kan ook allemaal wel gevegand worden vind ik
Oh ja, ik was ook behoorlijk teleurgesteld. Maar met veel peper en knoflook smaakte et nog ergens naar -_-
Als hamburger vond ik hem lekker hoor! Maar niet als biefstuk inderdaad.
eens, gek eigenlijk hoe zulke massaâs koekjes nog melk of ei bevatten. Een huismerk zou echt goed scoren door onopvallend alles te veganizen toch?
Ja of gewoon een paar opties ertussen te doen van de âluxe koekenâ. Biscuitjes zijn natuurlijk grotendeelsvegan⊠en heel soms cheat ik met gangmakers die bevatten alleen vrijeuitloopkippeneiwitpoeder. Vraag me af hoeveel dier daaraan te pas is gekomen en vind ei nog wel het minst erge wat kippen leggen echt elke dag een ei, ook als ze niet in de bio-industrie zijn en als het dan ook nog vrije uitloop is⊠okĂ© wat zit ik mezelf te verdedigen vind gangmakers gewoon fucking lekker. Iemand ff een argument tegen vrijeuitloopkippeneiwitpoeder???
Het niet-vermoorden van kuikentjes is belangrijker dan het eten van gangmakers? 
Wacht⊠hier moet ik een poll van maken. Nee even serieus. Je hebt natuurlijk gelijk. Ik kan alles bannen maar gangmakers⊠pfffff
Ik zal strenger zijn voor mezelf!!!
Ahww je moet natuurlijk doen wat goed voor jou voelt! Maar als je er intern mee worstelt is bannen misschien beter, haha.
Ik heb het voordeel een goed inkomen te hebben maar als ik echt trek heb in koek ofzo haal ik het bij daantje kookt vega, wel 2,50 per koek maar ben weer even van mijn zoet behoefte af.
En de ah heeft nu birthday party oreo en die zijn zoveel lekkerder dan gewone oreo, zelfs lekkerder dan de double dip oreo