Snap ik heel goed. Je wilt dat het in een veilige omgeving wordt gedaan. Dan heb ik nog een vraag, een beetje suf, maar hoe hebben jullie het op werk verteld? Is toch wel iets waar ik tegen op zie…
Ik heb je PB gestuurd.
Ik heb het niet op mijn werk verteld.
Ik wel want het is toch niet te missen haha
Ik denk dat bij mij niemand het heeft opgemerk, terwijl er toch per borst meer dan 450g is verwijderd. Ik ben ook breed gebouwd, wat te dik en heb nog steeds een D-cup.
Ik heb ook nog wat vragen over een borstverkleining in combinatie met een borstlift. Ik twijfel er ook al jaren over. Hoe was het herstel bij jullie? En hoe ging dat in zijn werk? Moest je lang een speciale bh aan etc en hoe was de pijn. Ik twijfel het heel erg om het te doen nadat mijn kinderwens (heb nu nog geen kinderen, maar hoop dat het mij gegund is) vervuld is. Ik ben bang dat mijn borsten anders terug “groeien” of wederom wat zouden “zakken”. Maar zo te lezen valt dat mee!
Spannend! Heb je al enig idee of je snel terecht zou kunnen als het consult goed verloopt? Ga je het bij een kliniek laten doen? Ik zit er ook aan te denken om dat te gaan doen want ik irriteer mij ook echt aan mijn buik.
Spannend! Ik heb vorig jaar een buikcorrectie gehad en heb nu een mega strakke buik, maar het ziekenhuis waar ik het liet doen, deed geen liposuctie. Heb nu nog best wel wat vet op m’n heupen dus baal wel dat ze dat niet meteen een beetje mee hebben gezogen. Nu is dat ook een beetje uit proportie.
Ik heb 2 maand moeten wachten op een consultatie dus ik verwacht niet echt meteen. En het duurt ook nog eens 3 maand ( denk ik ? ) voor je resultaat ziet. Ik ga het inderdaad in een ziekenhuis laten doen, dit lijkt me ook gewoon het veiligste.
@Espoir Oh dat is jammer ! Kan je misschien sparen en nog eens terug gaan ? Wat is het verschil met een liposuctie en buikwandcorrectie ? Zoals de vlogger Jamie Lee ?
Borstenforum is nog steeds actief, maar je moet wel betalen als je meer dan 10 (?) berichten per dag wil lezen. Ik twijfel al jaren en eindig zo eens in de zoveel tijd weer op dat forum haha.
Maar heel fijn, je ervaring, ik weet dat je het niet voor mij schreef maar ik werd hier heel rustig van. Misschien toch maar binnenkort een consult inplannen, eindelijk. Fijn dat je er jaren later nog steeds zo blij mee bent! Had je eerst ook rugpijn etc?
Ohhh, precies die klachten heb ik dus ook al jaren! De randklachten van die pijn (tinnitus, duizelig, hoge spierspanning, geblokkeerde nekspieren) werden zo erg dat ik er nu zelfs een traject bij een revalidatiekliniek voor volg, maar so far mag het nog niet baten. Heb mezelf beloofd dat als dit niet werkt ik een consult in ga plannen, maar was lichtelijk bang dat het dan toch niet vanuit m’n borsten bleek te komen oid en ik voor niks een zware operatie onderging. Want de dokter en de fysio zeggen alleen “ja kan daardoor komen, je moet vooral je spieren ontspannen, succes”. Haha.
Maar dit helpt mega en stelt me gerust. Motiveert heel erg om ermee aan de slag te gaan, dank je wel voor alle moeite en het uittikken! Heel fijn dat het zo goed voor je uitgepakt heeft
Nou dit was echt een deprimerend gesprek. Een liposuctie zou bij mij niet veel helpen maar een buikwand correctie wel want ik heb een diastase…
Dus ipv mijn vet wegzuigen moet ik een hele operatie ondergaan waardoor ik 2 weken werk ongeschikt ben en 6 weken mijn kindjes niet kan oppakken.
Nuja moeten is veel gezegd.
Iemand ervaring met een diastase ? Kan dit ook niet terugbetaald worden door verzekering ?
Heb je al intensief geprobeerd de diastase met training te verminderen/verhelpen? Want er is echt een heleboel mogelijk zonder operatie! Check op Instagram Stronglikeamother, zij had een enorme diastase en die is helemaal verdwenen door de juiste training en progressieve belasting. Zelf heb ik veel gehad aan Sterkher, ben er inmiddels zo goed als helemaal van af.
Heeft iemand ervaring met traangootfillers? Zit erover te denken ze te nemen, maar de risico’s houden me tegen. Misschien op termijn, als ik alle crèmepjes e.d. heb geprobeerd (als iemand de gouden tip voor wallencrème heeft houd ik me aanbevolen).
Ik twijfel hier ook al jaren over. Maar crème gaat echt niet helpen vrees ik. Wallen zijn meestal gevolg van volume tekort/verlies, filler heeft effect omdat het je wallen op vult en dat gaat crème nooit doen… hoogstens extra hydrateren waardoor fijne lijntjes minder worden of minder opvallen.
Wie weet wat er helpt tegen vochtwallen? Ik heb eigenlijk double W: blauwig/rood maar ook puffy
Zo’n gezichtsroller gebruiken? Of een lepel in de vriezer leggen en even tegen je oog houden. En een hoger kussen kan ook helpen geloof ik.
Sperti tegen aambeien zalf werkt hier heel goed tegen. dat is enorm vochtafdrijvend.
Geen fillers maar ik heb wel een onderooglidcorrectie gehad om mijn wallen te verwijderen. Bij mij waren het ophopingen van vet van achter het oog (vet hernia heet het geloof ik) dus ik kon smeren wat ik wou maar 0 effect. Ik vond het een nasty ingreep, maar het is nu helemaal glad en ben heel tevreden met het resultaat!
Ik heb traangootfillers sinds begin dit jaar omdat ik heel weinig volume heb onder mijn ogen en dit werd met ouder worden precies alleen maar erger. De dermatoloog raadde 0,5 ml aan om mee te beginnen. Tijdens de sessie 0,6 gedaan maar nadien zei ze zelf dat het mss toch 1 ml mocht geweest zijn omdat ik heel weinig volume heb daar. Ik ben er tevreden over in die zin dat ik subtiel effect zie maar had een iets spectactulairder resultaat verwacht. Het mocht dus idd toch iets meer geweest zijn. Jammer dat het zo duur is. Heb het nu bijna 6 maand dus het effect zal wel beginnen afnemen.
Ik betaalde 210 voor 0,6 ml - 1 ml is 375 bij mijn dermatoloog.
Vond de ingreep best wel pijnlijk maar mijn pijngrens is wel behoorlijk laag dus mss ben ik geen referentie :d. Het heeft ook nog een dag of 2-3 behoorlijk pijn gedaan. De prikjes langs de neus zijn het minst pijnlijk maar de prik tot op het bot (zo onder je oogkas ongeveer)…brr.
Heb helaas geen voor en na genomen.
Welke risico’s houden je tegen?
Oh dit sluit een beetje aan bij wat ik hierboven schreef. Toevallig zeg
En kunnen ze dat zelf vaststellen, of het vocht of vet is, dat zou heel handig zijn