Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Intressante post hierover van @Daytona

1 like

Hoi, zou ik de foto’s van je voor en na mogen ontvangen? Ik ben even aan het uitzoeken en ik twijfel nog of ik het mijn neus wil laten doen :slight_smile:

Hoi, waar heb je je correctie gehad?

1 like

Oeh spannend! Veel succes en ben heel benieuwd!!

Ik had vrijdag een afspraak staan voor kin fillers maar de prijs was opeens echt gestegen dus heb geannuleerd en ga nu voor 2 zones botox. Alles is uitgewerkt bij mij dus goede aanbieding kwam goed uit.

Jaa dr Wever. Zit in Wassenaar

1 like

Dit kan gelaserd worden met een ktp of sommige nd:yag lasers. Wel pijnlijk en duur voor iets wat amper opvalt
Als je een afspraak wil maken moet je aangeven dat het om blauwe vaatjes gaat

1 like

Ik heb vandaag fillers in m’n kin laten doen. Ben echt heel blij!! M’n onderkin valt een stuk minder op. Voelt wel beurs nu en wat stijf maar komt vast goed.

6 likes

Ik heb een oorcorrectie aan 1 oor laten doen maar dat is inmiddels al wel 13 jaar geleden. Ik moest volgens mij een week met een strakke band om m’n hoofd lopen en hoewel ik me prima voelde ben ik daarom toen wel thuis gebleven. Er mag natuurlijk niks tegenaan komen en je kan ook die week je haar niet wassen + het ziet er een beetje stom uit haha. Als je thuis kan werken denk ik dat je dat na 1 à 2 dagen wel weer kan doen. Als je vragen hebt, laat maar weten!

1 like

Bonnie heeft dit laatst ook gedaan en heeft er een uitgebreide video over gemaakt

Stuur me even een pb!

Hey, ik heb over 2 weken een operatie bij dokter Menger. Ik ben heel erg zenuwachtig zou je foto’s kunnen mailen naar mij? Alvast bedankt! snezana321@hotmail.com

Ja denk het wel! Zij deed altijd de nagels artikelen op beautyscene (?) toch

1 like

Ik ben van plan om over ongeveer een jaar mijn borsten te laten verkleinen(geef nu nog borstvoeding). Ik zou ze dan ook graag laten liften. Zijn er hier meiden dit dat hebben gedaan?

1 like

Ja, nu 3,5 jaar geleden, wat wil je allemaal weten?

Bedankt voor jullie reacties! Ik vind het allemaal heel spannend. Hebben jullie het via de huisarts gedaan? Of zijn jullie rechtstreeks naar een plastisch chirurg gegaan? En een borstlift, kan dat ook zonder implantaat?

Ik ben het helemaal eens met degene boven mij, ik ben alleen wel naar het ziekenhuis gegaan. Ze hebben bij mij ook nog extra onder mn oksels vel weggehaald, liposuctie gedaan en mijn tepels verkleind zodat ik echt helemaal “kloppende” kleine borsten heb met een ronde, stevige vorm. Ik denk persoonlijk dat het niemand op zou vallen als ze me naakt zouden zien.

2 likes

Bedankt voor de uitgebreide reactie! Stel ik erg op prijs. Vooral dat het je nog gelukt is om borstvoeding te geven vind ik een fijne gedachten. Wij hebben nu twee kinderen, maar wellicht komt er ooit nog een 3e. Maar ik wil daar niet op wachten. En inderdaad zoals je zegt, implantaat heeft niet mijn voorkeur vanwege de gezondheidsrisico’s. Ik ga even op het instagram account!

1 like

Bedankt voor je reactie! Wat was jouw afweging om naar een ziekenhuis te gaan? En ben je hier naar door verwezen? Of heb je zelf gekozen ?

Ik heb eerlijk gezegd er nooit aan gedacht om voor een verkleining naar een kliniek te gaan, ik was 2 weken na het consult al aan de beurt, het was op 10 minuten van mijn huis, ik heb een heel veilig gevoel bij een ziekenhuis, als er iets gebeurt (complicaties) moet je alsnog naar het ziekenhuis. Maar ik ben verder ook een heel simpel iemand die niks om luxe geeft maar wel veel om snelle, veilige zorg

1 like

Ik heb volgende week een consultatie gesprek ivm een liposuctie van mijn buik. Ik kijk er echt naar uit.

Ik ben niet heel mager maar vind mijn lichaam wel mooi, maar mijn buik is buiten proportie. Ik lijk wel 5 maand zwanger.

In de info die ik al kreeg gaven ze aan dat de dokter zelf beslist of ik het nodig heb of niet, dus ik ben wel benieuwd want ben dus niet bepaald mager. Heb wel een beetje bang dat hij zegt dat in te dik ben. ( ik heb een maat XL 1m70 ). Dusja spannend !

1 like