Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Yes, ik ook! Ik heb het zeven jaar geleden voor het eerst laten doen bij een, helaas, prutse. Ik was toen 19/20 ofzo, had weinig geld, wilde het wel heel graag en heb toen via vakantieveilingen zo’n goedkope bon weten te krijgen. Dus mijn advies: doe dat nooi, alsjeblieft haha. Daarna ben ik naar een andere vrouw gegaan die het prutswerk heeft hersteld. Door het prutswerk kan ik geen gewone hairstrokes, maar heb ik een mix van hairstrokes/ombre brows. De eerste paar dagen ziet het er heel heftig uit, daarna vervaagt het naar iets echt moois. Omdat ik het al een paar jaar doe, hoef ik eigenlijk maar 1 keer per jaar terug. Afgelopen jaar had ik zelfs over kunnen slaan. Ik merk dat hoe langer je het doet, hoe beter het blijft zitten! Eerste 2/3 jaar ging ik zeker wel 2x per jaar terug.

Mijn wenkbrauwdame zit overigens in Tilburg en ik blijf ook nog steeds teruggaan naar haar ondanks dat ik er zelf al een paar jaar niet meer woon, dus mocht dat in de buurt van je zijn, mag je me altijd dm’en!

2 likes

Nee ik had een vethernia, wat betekent dat ik wallen had die uit vetcellen bestonden. Dus ze hebben via de binnenkant van mijn onderooglid dat vet verwijderd en ik ben echt megablij met het resultaat

1 like

Kent iemand hier iemand die een halslift heeft laten doen? Ik vraag het namens mijn moeder haha, ze heeft vanmiddag een intake bij een kliniek en is benieuwd naar ervaringen qua herstel.

Voor degenen die powder brows hebben gedaan: welke kleur heeft jullie wenkbrauw van nature? Ik zit ernaar te kijken maar ben bang voor nieuwe wenkbrauwharen die gaan groeien die dan lichter zijn dan die powder brows

2 likes

Ik heb microblading en powderbrow als opvulling in het midden. Mijn eigen haren zijn heel lichtblond dus hierin zie je ook verschil, maar heb er nooit opmerkingen over gehad. Alleen in hard tl-licht valt het op eigenlijk. Maar mijn eigen wenkbrauwen zijn ook heel klein.

2 likes

Iemand een goede kliniek voor traangootfillers in de buurt van Uuu?

Voor de mensen die een traangootbehandeling hebben gehad. Voor mij is het nu dag 2 en heb een zwelling onder mijn oog. Maar dit is normaal, toch?

Een stuk blonder dan de powder kleur. Het stoort echt niet, heb zelf ook weinig wenkbrauw haar, in de zomer wordt het lichter en dan verf ik het soms.

1 like

Heel lang geleden dat ik het hier aankondigde maar door alle omstandigheden in de ziekenhuizen heb ik een half jaar later nu toch eindelijk mijn liposuctie van onderkin gehad gisteren. Iedereen die hierover nadenkt, doen! Het ziet er nu al zo mooi uit en het viel me 100% mee, naar de tandarts gaan is enger

8 likes

Ja, bij Faceland. Behandeling zelf viel mee, maar loop nu wel al paar dagen met flink blauw oog en zwelling.

1 like

Iemand ervaring in Rotterdam voor je fronsrimpel ?

1 like

Ik heb een afspraak staan voor een ooglidcorrectie 11 april. Omg, ik vind dit doodeng.
Maar ik wil het al jaren, dus heb de knoop maar eens doorgehakt.

21 likes

Ik ga bij Sterre bij doctors at soap. Je zit er maar kort maar vind het altijd erg gezellig. Ben 1x bij faceland geweest maar vind de sfeer bij DAS echt veel fijner.

2 likes

Ik ga morgen naar Dr Robert. Will report back. Eerste keer, spannend!!

4 likes

Ooh herkenbaar, vond ik ook! Waar ga je heen?
Ik vond de behandeling an sich meevallen. M’n moeder had hem ook gedaan en die was echt bont en blauw, dat zakte dan in de loop van de dagen naar beneden toe. Ik werd (gelukkig) niet zo blauw maar het duurde wel even voordat ik enigszins toonbaar was. Slapen is wel even wennen! Heb je zo’n reiskussentje voor je nek gekocht?

1 like

Ik ga naar faceland naar Murielle.
Nee, nog geen reiskussentje, maar slim! Volgens mij heb ik er nog wel ergens 1.

3 likes

@flwhrs ik ga nu ook 2 jaar bij hem… heel prettig, luistert goed etc

1 like

Top, dank je! Ik heb dit hele topic doorgelezen en kwam hierdoor ook op hem uit, daarna op andere sites reviews bekeken en toen de knoop maar doorgehakt. @flwhrs Kirsten van Filler Cottage en eentje op de Kop van Zuid kwamen hier ook goed naar voren trouwens.

3 likes

Ik heb het twee jaar geleden laten doen en ben er zo blij mee! Behandeling was zo gepiept, en heb daarna ook niet echt last gehad. Ik was alleen in mijn ooghoeken een beetje blauw, maar ik draag een bril dus dat viel niet op. Zodra het pleistertje er af was zag je haast niets meer. Zou het zo weer doen!

Tip: verdeel een zak diepvrieserwten over een paar boterhamzakjes om mee te koelen. De erwten vormen zich naar je oog. Ik vond dat veel prettiger dan bijvoorbeeld zo’n oogmasker.

2 likes

Heeft iemand hier ervaring met kaaklijnfillers?

1 like