Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Bedankt voor het artikel, fijn om iets meer nuance te lezen hierover.

@Unicornz ik heb geen klachten, helemaal niks. Ja heb een burnout, maar die koppel ik echt niet hieraan, had hele duidelijke oorzaken

1 like

Heeft iemand hier ervaring met een 2e ooglidcorrectie? Ik heb er al 1 gehad zoā€™n 6 jaar terug en het vel is dus weer gaan hangen. De eerste keer heb ik volledig vergoed gekregen, maar nu zijn ze er dus achter gekomen dat ik ptosis heb, en zou dus weer behandeld moeten worden.

1 like

sorry wow lees dit nu pas! Heb je inmiddels al je consult gehad?

Haha maakt niet uit. Nee, hele lange wachtlijst van 6+ maanden, maar dat is omdat ie daarna ook snel de operatie zou kunnen inplannen (in theorie). Niet dat je dan nog een jaar moet wachten bij wijze van

Was dat ook bij jou zo? En tevreden?

ja hij is populair haha maar scheelt dan weer met inplannen.

Ja hele fijne arts. Is wel echt zo dat je bij hem niet aan hoeft te komen met een plaatje van een perfecte neus. Voor hem is het geslaagd als niemand aan je ziet dat er wat aan je neus is gebeurd. Ik ben heel tevreden, al denk ik dat je na jaren van neus issues altijd wel kritisch blijftā€¦

2 likes

Ja moest je ook zo lang wachten?

Ja je blijft toch dingen ā€œzienā€ of erop letten. Ik heb nu weer minder dan een aantal maanden geleden dat ik ontevreden ben over die 1e operatie (bij een ander).
Stomme is dat je neus sort of zich blijft ontwikkelen, of ik let echt micro ingezoomd op alles haha

ja dat idee heb ik ook hoor, dat je neus blijft geoeien ofzo haha. Wat zou je nu anders willen dan je vorige operatie?

Ik wilde alleen een neustip maar dit werd toch een complete correctie omdat het anders niet meer in balans was.

nee ik was vrij snel aan de beurt, is alweer paar jaar geleden ook.

Fijn zeg dat je niet zo lang hoefde te wachten en ook tevreden bent.

Ja irritant hĆØ haha. Zeker bij meer ā€œbolleā€ neuzen, bijv als ik slecht heb geslapen, is mijn neus ook veel meer puffy in de ochtend. Ik heb weleens gelezen dat het - zelfs jaren na een operatie - nog kan helpen om snachts nog te tapen.

Ja ik heb destijds alleen mijn tip (breedte) laten doen maar had denk ik ook voor iets meer ingrijpends moeten gaan. Neusgaten, verhouding qua uitsteken tip etc

Ben wel benieuwd naar zijn ā€œsecond opinionā€ en wat evt nog mogelijk is

2 likes

Vraagje! Ik heb begin deze week voor het eerst botox genomen, in mā€™n frons en als wenkbrauwlift. Heb dat dinsdag avond laten doen en kan nu al bijna niet meer fronzen en zie ook wel dat mijn blik wat meer open is, dus het werkt!! Maar ik vraag me eigenlijk af hoe het hoort te voelen? Voor mijn gevoel zit er continu een soort hard geworden klei masker op mijn voorhoofd :sweat_smile: ik voel echt iets strak trekken zeg maar. Is dat normaal en gewoon hoe botox voelt en dus een gevoel waar je aan moet wennen? Of is dat een tijdelijk effect dat als het helemaal ingewerkt is vanzelf over gaat?

3 likes

Ja dit hoort haha, trekt vanzelf weer weg. Heb ik maximaal een paar dagen echt last van meestal

4 likes

Had ik ook de laatste keer! Voelde alsof alles opeens strak naar elkaar getrokken werd maar dat wordt zachter.

1 like

Haha okƩ thanks! Ik ben eigenlijk een veel te erge stresskip, maar ja wie mooi wil zijn :sweat_smile:

1 like

Ik heb het nu 3x gedaan en die band die je beschrijft, voelde ik de 1e x heel erg en de keren erna wordt het minder. Het went ofzo?
Bij een vriendin blijft ze dat gevoel iedere keer hebben. Na een paar dagen trekt het sowieso helemaal weg
Hoe voel je je nu?

Ik kreeg van de week een mail van zijn kantoor. Ik superblij, kon een afspraak maken. Is de 1st mogelijke datum februari/maart!
Pffff

2 likes

Waar heb je t laten doen en ben je tevreden?

1 like

Ik voel het nu nog een klein beetje, had de kliniek nog even gebeld en zij gaf aan dat zeker na een eerste keer dat gevoel wel tot een ruime week aan kon houden.

@Sia ik ben heel tevreden tot dusver! Ik kan nog wel een beetje bewegen dus ben benieuwd hoe dat is op dag 14. Kan tot 2 weken duren namelijk tot het helemaal is ingewerkt. Niet veel mensen weten het maar mijn moeder vond wel dat ik er heel fris en goed uit zag haha. Ik ben bij ā€¦ geweest.

3 likes

Heeft iemand ervaring met een neuscorrectie met fillers? Ik heb een kleine bobbel op mijn neusbrug waar ik me al heel lang aan stoor. Maar ik vind een neuscorrectie te duur en eigenlijk niet nodig.

Zal vast veel te mooi om waar te zijn maar zie het veel (bij influencers) voorkomen:
Werkt dat ijs sculpting (vetverbranding dmv ijs) echt een beetje?

1 like

@Lula tnx voor verplaatsen maar een half uur met een Ice pack liggen is toch niet echt plastische chirurgie?
@Lula ok weird dat je mā€™n berichtjes blijft verplaatsen maar geen antwoord geeft op mijn vraag

2 likes

Tot zo ver ik heb gevraagd aan een een kliniek niet. Maar, ik heb geen persoonlijke ervaring oid

1 like