Yes, ik ook! Ik heb het zeven jaar geleden voor het eerst laten doen bij een, helaas, prutse. Ik was toen 19/20 ofzo, had weinig geld, wilde het wel heel graag en heb toen via vakantieveilingen zo’n goedkope bon weten te krijgen. Dus mijn advies: doe dat nooi, alsjeblieft haha. Daarna ben ik naar een andere vrouw gegaan die het prutswerk heeft hersteld. Door het prutswerk kan ik geen gewone hairstrokes, maar heb ik een mix van hairstrokes/ombre brows. De eerste paar dagen ziet het er heel heftig uit, daarna vervaagt het naar iets echt moois. Omdat ik het al een paar jaar doe, hoef ik eigenlijk maar 1 keer per jaar terug. Afgelopen jaar had ik zelfs over kunnen slaan. Ik merk dat hoe langer je het doet, hoe beter het blijft zitten! Eerste 2/3 jaar ging ik zeker wel 2x per jaar terug.
Mijn wenkbrauwdame zit overigens in Tilburg en ik blijf ook nog steeds teruggaan naar haar ondanks dat ik er zelf al een paar jaar niet meer woon, dus mocht dat in de buurt van je zijn, mag je me altijd dm’en!