Ik heb een afspraak staan voor een ooglidcorrectie 11 april. Omg, ik vind dit doodeng.
Maar ik wil het al jaren, dus heb de knoop maar eens doorgehakt.
Ik ga bij Sterre bij doctors at soap. Je zit er maar kort maar vind het altijd erg gezellig. Ben 1x bij faceland geweest maar vind de sfeer bij DAS echt veel fijner.
Ik ga morgen naar Dr Robert. Will report back. Eerste keer, spannend!!
Ooh herkenbaar, vond ik ook! Waar ga je heen?
Ik vond de behandeling an sich meevallen. Mān moeder had hem ook gedaan en die was echt bont en blauw, dat zakte dan in de loop van de dagen naar beneden toe. Ik werd (gelukkig) niet zo blauw maar het duurde wel even voordat ik enigszins toonbaar was. Slapen is wel even wennen! Heb je zoān reiskussentje voor je nek gekocht?
Ik ga naar faceland naar Murielle.
Nee, nog geen reiskussentje, maar slim! Volgens mij heb ik er nog wel ergens 1.
Top, dank je! Ik heb dit hele topic doorgelezen en kwam hierdoor ook op hem uit, daarna op andere sites reviews bekeken en toen de knoop maar doorgehakt. @flwhrs Kirsten van Filler Cottage en eentje op de Kop van Zuid kwamen hier ook goed naar voren trouwens.
Ik heb het twee jaar geleden laten doen en ben er zo blij mee! Behandeling was zo gepiept, en heb daarna ook niet echt last gehad. Ik was alleen in mijn ooghoeken een beetje blauw, maar ik draag een bril dus dat viel niet op. Zodra het pleistertje er af was zag je haast niets meer. Zou het zo weer doen!
Tip: verdeel een zak diepvrieserwten over een paar boterhamzakjes om mee te koelen. De erwten vormen zich naar je oog. Ik vond dat veel prettiger dan bijvoorbeeld zoān oogmasker.
Heeft iemand hier ervaring met kaaklijnfillers?
Iemand ervaring met een fijne kliniek voor fillers/botox in (de buurt van) Groningen? Ik ben een tijd geleden bij Dermaclinic geweest, veel geld betaald en als resultaat zat het meer boven mān lip dan erin helaas.
Allereerst vind ik het verschrikkelijk voor je! Niet jezelf willen laten zien terwijl je juist operaties hebt doorstaan voor het tegenovergestelde te bereiken is verschrikkelijk. Ben je beide keren naar dezelfde arts geweest? Ik ben zelf enorm fan van dr Holtzer in het ASZ, sowieso heb ik een voorkeur voor artsen die in een ziekenhuis werken ipv een kliniek. Mijn advies zou zijn om meerdere second opinions aan te vragen zodat je een goed beeld krijgt van de mogelijkheden en alsjeblieft niet te laten verleiden tot operaties in het buitenland. HƩƩl veel sterkte en succes
Wat ik ga zeggen, is absoluut niet onaardig bedoeld maar iets wat ik me serieus afvraag. Heb je hier met andere mensen over gesproken? En hoe kijken zij naar jou en je neus? Want zoals je de situatie beschrijft, vraag ik me af of je ooit tevreden zult zijn met een eindresultaat en of het niet eerder iets is wat in je hoofd niet klopt. Hoe dan ook, veel sterkte!
Ja voor mij hetzelfde @Salinger, werd echt verdrietig van je bericht. Onwijs naar hoe je je hierbij voelt. Wij kennen de situatie niet maar als het medisch dus niet lukt dan is het uiteindelijk toch beter dat de arts dat eerlijk heeft aangegeven? Hoe erg je er ook van baalt. Misschien is het ook handig om met iemand te kunnen praten om met deze situatie je spiegelbeeld uiteindelijk te kunnen accepteren.
Wat ontzettend naar dat je na 2 ingrepen nog steeds niet tevreden bent, ik kan de frustratie erg goed begrijpen!
Misschien is het een goed idee om hier met een neutraal iemand over te praten? Dus niet die ene beste vriendin waarbij je al een rotgevoel hebt (en wellicht toch goed om dat bij haar aan te kaarten). Ik heb zelf een borstvergroting gehad nadat ik nog weinig volume had na mijn zwangerschappen. Ik had een bepaald beeld voor ogen en hoewel ik wist dat iedere situatie anders was, was ik eerst toch wel teleurgesteld met het eindresultaat. Niet dat het lelijk was, of mislukt, maar het was niet zoals op die ene mooie voorbeeldfoto die ik al die tijd in mijn hoofd had. Je tepels zijn niet ineens zo klein als een 5 cent munt, de maat is van tevoren lastig in te schatten, met grote borsten bhās kopen is geen feest, het herstelproces viel tegen, het idee en gevoel van iets niet lichaamseigen in je etc. Nu een tijd later kan ik het heel goed relativeren, ik vind mijn borsten zelfs prachtig nu, maar het is toch een heel mentaal proces, iets aan jezelf veranderen. Ik moest echt even afscheid nemen van mijn oude situatie en het nieuwe leren omarmen. Het streven naar perfectie is gewoon niet realistisch, van tevoren weet je nooit hoe iets er uiteindelijk daadwerkelijk uit gaat zien.
Omdat we hier wel in het plastische chirurgie topic zijn en je vroeg om een oplossing en niet een mentale peptalk (sorry): ik weet dat er geweldige cosmetisch artsen zijn die met fillers een heleboel voor elkaar kunnen krijgen. Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe neuzen met een beetje filler niet meer terug te herkennen zijn. Bulten zijn zo weggewerkt, optisch de neus kleiner/groter etc. doen lijken⦠dat lijkt mij een heel goed alternatief tov wéér onder het mes met alle gevolgen van dien. En second opinions aanvragen bij andere artsen kan ook voor meer rust zorgen, wanneer zij allemaal met hetzelfde verhaal aankomen, is het voor jou misschien ook makkelijker om je bij de situatie neer te leggen in plaats van naar maar net zolang zoeken tot een arts zich er wel aan wil wagen.
In ieder geval heel veel sterkte met alles!
Edit: ik weet overigens niet hoe lang geleden je geopereerd bent, maar het uiteindelijke resultaat laat soms best lang op zich wachten.
Heeft iemand ervaring met neusfillers?
Heb je niet een zwelling die nog even moet afnemen?
En wat vreemd dat de arts toch niet alles heeft gedaan (wat hij/zij van tevoren wel had aangegeven?). Ik denk zeker goed om het hierover te hebben met de arts
Voor een evt 3e operatie? Voor revisie adviseren ze een jaar te wachten.
Is Dr Stubenitsky iets voor jou?
Na lang wikken en wegen, sparen etc toch beslist om langs een plastische chirurg ( die alleen botox en fillers doet ) te gaan voor botox en of fillers.
Ik had haar online reviews gelezen en die waren allemaal goed. Echt alleen maar 5 sterren. ( google reviews )
Kom ik daar aan, vol zenuwen, dagje verlof genomen⦠Ze bekijkt mijn gezicht en mijn wensen, en zegt doodleuk ; ik zou het niet doen, je gaat niet het resultaat bekomen dat je wilt en het is niet echt nodig. Dus ik was een beetje in de war en wist niet goed wat zeggen. Ze zei nog āje kan het doen he, maar ik zou het niet doen, denk er nog een beetje overna en je kan altijd terug komen.ā Dus ik ga van haar stoel af, en zegt ze ādat is dan 80ā¬ā. Ik viel bijna achterover en heb het maar betaald.
Ik ging nog eens online de reviews lezen en ja hoor, veel comments van mensen āeerlijke dokter, ze zegt het gewoon als je het niet nodig hebt, of ze doet het maar minimaal.ā Maar ik voel me dus heel bedrogen ? Ik heb het gevoel alsof dit haar business model is, gewoon 80⬠voor 10 minuutjes⦠gemakkelijk verdiend toch ?
Huh dat is wel echt super raar want normaal gesproken is je eerste gesprek toch ook een intake om te kijken wat jouw wensen zijn en wat mogelijk is. Wat heb jij geboekt bij de afspraak?
Ik zit nu op dag 6 na mān ooglidcorrectie. Ben de pleisters heeeelemaal zat, maar maandag gaan ze eraf en de hechtingen er uit! Ben zo benieuwd hoe het is geworden, echt lastig te beoordelen met die pleisters er nog op.
Dat lijkt me ook best spannend.
Ik wil dit nog steeds maar durf nietā¦