Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ja die! Ik denk dat ik mogelijk naar Moerman ga in het vervolg.

3 likes

Ik wil ook binnenkort eens voor het eerst Botox proberen, maar voor ik naar een faceland ga (voelt toch een beetje ā€˜onbetrouwbaar’ met al die wisselende prijzen en aanbiedingen), heeft iemand hier een aanrader in de omgeving van Amsterdam, Haarlem Alkmaar?

1 like

Ik ga voor m’n fronsrimpels naar soap treatment store in Amsterdam!

3 likes

Ik ook @Pinkbeliever!

2 likes

Ah top, en gaan jullie dan naar die in zuid of het centrum? En bij welke arts?

4 likes

Skin and the city in Amsterdam!

4 likes

Ik had net een afspraak voor botox tegen m’n kraaienpootjes en heb me ook traangootfillers laten ā€˜aansmeren’ (wel in goed overleg hoor). Was m’n eerste keer dus vond het retespannend maar had echt een hele lieve arts!

Ga ik nu elk uur in de spiegel kijken om te zien of er al verschil is? Absoluut.

6 likes

Hoe was het? Verschil van traangoot zie je wel gelijk (een beetje) toch? Ik heb over een paar weken ook afspraak voor traangoot fillers staan. Vind het spannend maar heb er ook ā€˜zin in’.

3 likes

Ik zou ook heel graag traangoot willen proberen, maar ik ben bang dat mijn wallen teveel vocht bevatten.

En ik vind het ook wel spannend als het zich gaat verplaatsen.

Als iemand een goede weet in Groningen, let me know.

2 likes

Ja je zag het gelijk na de spuit idd al wel een beetje! Maar ook weer niet zo’n groot verschil als in de €300 waard dus ben wel benieuwd hoe het over een tijde eruit ziet.

3 likes

Hoeveel hebben ze geinjecteerd?

Ik ben bij twee klinieken geweest, de eerste wou direct 0,5 injecteren per traangoot. Bij Soap treatment store (Amsterdam Zuid) willen ze het opbouwen en beginnen ze met 0,25 per traangoot. Hun visie is dat zij een ā€˜pillow face’ willen voorkomen. Het is daardoor wel prijziger. Eerste kliniek zei € 400, Soap zegt € 350 en als je dan later meer wilt nog eens € 150. Maar omdat ze het opbouwen en ik het toch heel spannend vind ga ik het toch daar laten doen.

2 likes

Bij mij hebben ze gelijk 0,5 ml per kant gedaan.
Maar als je je beter voelt bij opbouwen zou ik dat zeker doen. Ik zal het je wel laten weten als ik wel een pillowface heb gekregenšŸ˜…

1 like

Oeps zo bedoelde ik het niet! 🫣 Hun visie is dat het niet zichtbaar moet zijn dat je wat hebt gedaan. Twijfel wel of je het dan uberhaupt gaat zien maar goed. Ik laat het over 3 weken weten.

4 likes

Ja dit wilde ik ook zeggen. Filler moet niet inwerken zoals botox.

1 like

Nou mijn gezicht was nogal toegetakeld haha dus daardoor kon je het niet zo goed zien. Nu het al wat rustiger wordt zie ik veel meer resultaat en vind ik het er goed uitzien!

En de botox moet dus nog wel inwerken dus ben vooral benieuwd naar het totaalplaatje.

2 likes

Oh bij mij was Soap juist tegenovergestelde en zei ze dat ze normaal beginnen met 0,25 maar mij direct 0,5 adviseerde. Daardoor werd ik een beetje twijfelachtig omdat ik dacht probeer je nou extra aan mij te verdienen, want ik betaalde voor 0,5 meer dan voor 0,25

2 likes

Wat rekenen zij voor botox frons? Ik zie op hun website alleen een vanaf prijs

2 likes

Dit is toch niet heel gek? En het verschilt ook wel per traangoot hoeveel je nodig hebt.

Toegetakeld??

Filler hoeft niet in te werken maar HA trekt wel degelijk vocht aan dus het resultaat wordt wel elke dag beter en is na 3 weken ongeveer op z’n best. Dus het klopt hoor dat je elk uur gaat kijken haha bij mij was er trouwens 0,8 aan 1 kant en 0,5 aan de andere kant gezet want ik had echt diepe lijnen. De extra behandeling zat wel bij de prijs inbegrepen, dat is wel normaal bij under eye omdat je daar gewoon redelijk voorzichtig mee moet zijn.

3 likes

Hoelang blijven jullie (gemiddeld) het resultaat zien van traangootfillers? ik zou het graag is proberen maar de prijs houdt mij tot nu toe tegen.