Ik ga nu echt even de oma uithangen maar het probleem met borstverkleining is dat het wel kán maar je het gewoon niet moet doen
Oké, prima. Leef en laat leven, zou ik zeggen.
Ik krijg de bh pas aangemeten de dag na de ingreep, dan moet ik in de ochtend terug komen
Klinkt goed! Alleen dat van rug slapen minder. Gelukkig ben ik dat wel😇
Heeft het niet te maken met het bewegen na een borstverkleining? Dat ook al voelt het alsof het kan, maar dat je beter gewoon alsnog even niet doet.
Of interpreteer ik wat ze zegt verkeerd?
Ja dat dacht ik ook! Maar dit is dan veel logischer😆
Dit denk ik inderdaad
Bij de Hema hebben ze ook pyjama’s met knoopjes en ik zag er ook vestjes met knoopjes, en bij de H&M hadden ze ook altijd basic vestjes met knoopjes in verschillende kleuren.
Haha ja het ging inderdaad over het rustig aan moeten doen. Het is nog steeds het meest aller fantastische ooit!!
Ik overweeg (baby) Botox voor m’n beginnende voorhoofd rimpels. Vooral net boven het ‘knikje’ van m’n wenkbrauw zit een lelijke die nu nog weg trekt maar die ik niet erger wil laten worden. Ook span ik mn voorhoofspieren blinkbaar vaak onbewust aan waardoor ik soms hoofdpijn heb door moeie spieren. Ik zat te kijken naar city clinics in Den Haag. Heeft iemand daar ervaring mee? Of andere goeie ervaringen in regio Den Haag?
Die ‘knik’ heb ik ook, maar mijn dokter wil er geen botox in spuiten omdat ze zegt dat de kans dan bestaat dat mijn wenkbrauw dan gaat zakken als je die spieren daar gaat lam leggen
Ik heb vandaag profhilo laten injecteren.
Mensen daar ervaring mee?
Ik heb botox (frons) bij City clinics laten zetten. Wel in een andere stad maar bevalt prima.
Nee maar overweeg het ook dus benieuwd naar jouw ervaring.
Het kan wel eventjes duren voor resultaat en je moet nog een 2de keer toch ?
Ik heb teveel botox in mijn voorhoofd laten spuiten en nu lijk ik op een uil
Gelukkig duurt dat maar 3 tot 5 maanden
Oehoe bedoel je precies? En bij mij is het met 2.5 maanden al helemaal uitgewerkt, mss een schrale troost.
Is dit een typfout of een grap?
Pff ja ik hoop dit keer ook dat het een beetje snel gaat. Hoop iig dat het strakke snel minder wordt.
Nou mijn wenkbrauwen zijn vrij zwaar ineens. Door teveel botox. En mijn ogen lachen niet meer mee als ik lach en dat ziet er raar uit. Ik voel me echt even lelijk nu. Het tegenovergestelde van wat ik wilde bereiken en het is ook gewoon m’n eigen schuld want ik zei dit keer doe maar lekker veel.
Heb er wel van geleerd
HAHAHA
Wanneer heb je het laten doen? Misschien zwakt het nog af.
Ik ga over een paar dagen een lipflip doen en ben zowel benieuwd als lichtelijk zenuwachtig. Ben echt bang dat ik 3 maanden lang ga slissen en niet meer goed kan drinken lol.