Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Gister 2 weken geleden.

Succes, komt vast goed!

Hier twijfel ik ook al heel lang over en ben ook bang voor het niet goed kunnen drinken of misschien dat ik daarna raar ga praten haha. Wil je laten weten hoe het is gegaan?

1 like

Yes zal ik doen! Ik heb in het verleden ook fillers gehad maar vond dat niet heel denderend, gaat me eigenlijk ook alleen om mijn bovenlip haha.

2 likes

Ik ga morgen voor het eerst voor botox (voorhoofd, frons, kraaienpootjes) zin innnn.

8 likes

Zeker intentioneel.

4 likes

Vakvrouw

4 likes

Dat wordt vaak na 3 weken wat beter! Beetje afhankelijk van waar ze geĂŻnjecteerd hebben maar vaak krijg je na 3-4 weken dan wat meer een liftend effect!

Nee joh, jouw behandelaar moet aangeven wat een geschikte hoeveelheid is. Natuurlijk roep jij doe maar lekker veel, want in ons hoofd geeft dat een beter effect. Hoop dat het snel beter gaat!

1 like

Dit is een late reactie, maar @LilyAldrin ik wil hier even een andere ervaring over delen. Bij mijoopt het nl véél langzamer terug.

De eerste x traangoot was super (2019) en toen heb ik na 1,5 jaar nieuwe fillers laten plaatsen, want het werd toch wel eens tijd. Maar het was eigenlijk nog helemaal niet nodig en toen is het dus ook een beetje overfilled.

De andere arts (zelfde kliniek) gaf, en dit was weer zo’n jaar later, dat ik idd nog ruim voldoende filler had zitten en dat het eigenlijk helemaal niet nodig was geweest. Ik ben nu in totaal zo’n 4,5 jaar verder en ik heb nog steeds niet bij hoeven vullen.

Hoewel het resultaat met filler nog steeds een gigantische verbetering is en ik er erg blij mee ben, is het nooit zo mooi geworden als de eerste keer. Puur omdat ik te snel opnieuw heb gebruikt.
Heb wel waar voor mn geld hahaha :money_mouth_face:

Het ligt denk ik idd wel aan de persoon, want bij mij blijft het effect van botox ook vrij lang.
Ik ben in oktober 2022 voor het laatst geweest en had eind 2023 zoiets van hee, normaal zou ik nu weer gaan (maar ben zwanger dus kan ff nog niet)

2 likes

Oh ik hoop het!

1 like

Ik ben binnenkort jarig en overweeg om als cadeau aan mezelf iets aan die eeuwige fronsrimpels te laten doen. Het valt me de laatste maanden steeds meer op hoe vaak ik frons en ik stoor me er zo aan! Er is een Faceland om de hoek bij me, dus very tempting. Ik ga maar eens het hele topic doorlezen!

maar jij bent toch wel veel vaker geweest met botox in het verleden? Het is normaal dat het steeds langzamer ‘oplost’. Wel echt fijn dat je filler er zo lang over doet!

Het kan ook zijn dat ze een filler hebben gebruikt die zorgt voor bijv collageen aanmaak. Dan lost de filler zelf op maar blijft er nog wel iets anders achter wat zorgt voor de blijvende vulling.
Wat merk je van de over filling dan?

1 like

Klopt, ik ben vaker geweest, maar eigenlijk van het begin gemerkt dat elke 3-6 maanden bij mij niet per se nodig is. Dat is idd opgelopen tot +1 jaar.

@Yzile na het zetten van de 2e keer filler merkte ik eigenlijk direct een “opgebold” stukje op, tussen haakjes want het is echt heel subtiel. Ik dacht toen in eerste instantie een ader geraakt. Ik ben toen wel teruggegaan en toen gaf ze aan dat het nog wat moest zetten en dat het vanzelf goed zo komen.

Naja toen kwam corona even tussendoor dus was er geen optie tot afspraak. Toen dat weer mocht heb ik een afspraak gemaakt voor nieuwe botox en controle van de filler. Toen gaf de nieuwe arts idd aan dat het overfilled bleek.

Dat opgebolde stukje is altijd gebleven, tot op de dag van vandaag zie je het nog in de ochtend vooral, zeker als ik bijv zout heb gegeten (het houdt natuurlijk vocht vast). Met de gua sha heb ik het trouwens wel goed onder controle en ook als ik voldoende water drink is het minder. Oh ja, ik heb wel hyaloronzuur fillers.

Anderen valt het niet eens op denk ik, maar ik zie het zelf wel. Ik kan het evt laten oplossen, maar verder is het resultaat wel nog steeds heel goed, en de gua sha is sowieso een topding wat ik dagelijks gebruik haha.

1 like

Ik heb de laatste tijd weer veel last van m’n trapezius (?) spier. Ben zó blij dat mn borsten verkleind worden binnenkort. Hopelijk lost dat een deel van de klachten op.
Begint wel heel dichtbij te komen, vind het spannend maar heb er ook veel zin aan.
Ik zie allerlei leuke kleding maar koop het niet in de hoop dat ik straks toch wel een maatje kleiner kan kopen!

2 likes

Eraf gaan of verkleind? Als je dat wilt delen?

1 like

Oh crap, ze worden verkleind. M’n vriend zegt dat mn borsten eraf gaan, vandaar de typo. Ik verander t even :grimacing:

2 likes

Nogal een verschil! Succes met de operatie :bouquet:

En hoe is het gegaan? En jouw Botox @lightbox ?

1 like

Ik heb de afspraak net na komend weekend! Dus laat het dan weten. :blush:

3 likes