Ja wil ook zeker niet te vroeg aankloppen voor meer, maar vind het zo gek dat het gister eigenlijk beter zat, maar misschien was het toen nog wat stijfjes van de behandeling zelf?
Maar ik neem aan dat je bent voorgelicht en daar ook is gezegd dat je pas na twee weken definitief resultaat ziet? Zo niet vind ik dat geen goed iets van de arts waar je bent geweest.
Ja heeft ze gezegd! Alleen is het verschil met gister best groot en daar verbaas ik mij wat over. Was benieuwd of iedereen met deze behandeling dat ervaart!
Dat de resultaten zĂł snel teruglopen ken ik niet. Anderzijds; dat je zĂł snel resultaat ziet ook niet. Nouja, niet bij een van de eerste keren. Het duurde bij mij echt wel even voordat ik op het resultaat zat. Inmiddels krijg ik wat meer ingespoten en zie ik snel resultaat.
Zouden je snelle resultaten een soort placebo effect kunnen zijn en loop je eigenlijk prima op schema?
Ik denk dat dit het is inderdaad, gewoon even afwachten dus.
Haha ja misschien! Het voelde sinds die behandeling wel stijfjes en dacht dat dat hoorde maar dat neemt nu af en misschien gaat dan de werking wel echt komen. Geen idee, het is mijn eerste keer! Maar ik wacht sowieso even 2 weken af.
@vaatdoek ja kan best hoor! Jij ook ervaring mee?
Ben ik weer. Ik lig met koorts, benauwdheid en pijnlijk inademen/hoesten op bed. Ook extreme hoofdpijn. Heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts, maar ik blijf maar denken: kan dit door die ene zone botox komen? Of gewoon bad luck. Pff heb heel erg het gevoel van spijt opeens.
Klinkt eerder als corona dan als een bijwerking! Beterschap!
Hmm dat heb ik een maand geleden al gehad, en heb dat daarvoor ook al eens eerder gehad en toen had ik niet deze klachtenâŠ
Iedere griep/rona virus is anders dus dat zegt echt niks.
Oké dan ga ik even een testje doen, dacht dat het altijd redelijk gelijk verliep
Lijkt me niet dat dit door botox komt of je bent een grote uitzondering.
Ik heb het gegoogled en het kan kennelijk wel
maar komt heel weinig voor.
Ja, vandaar die uitzondering ![]()
Ik heb donderdag mijn borstverkleining en begin al kriebels te krijgen! Geen zenuwen maar ben zo benieuwd hoe het er uit zal gaan zien!
Ik vond ook één site waar het stond, alleen weet ik niet in welke hoeveelheid dat dan kan. Er zijn behandelingen waarbij je zoveel prikjes krijgt, ik heb alleen die frons gedaan⊠maar ga het wel even met de huisarts bespreken straks.
Vanmiddag voor t eerst Botox in mân voorhoofd laten zetten, vond het echt spannend! Niet zozeer de prikjes maar hoe het eruit komt te zien enzo. Ik heb 1 zone gedaan, al raadde ze aan om ook frons te toen, maar afgesproken dat ik even aankijk of mân wenkbrauwen erg gaan zakken. Dan kan ik altijd nog terug voor mân frons. Hoop het niet want heb echt 0 fronsrimpels, zelfs niet als ik boos probeer te kijken haha. Denk dat ik gewoon nooit boos kijk? Dus voelt dan een beetje zonde ofzo.
Gek dat ze de frons dan aanraaddeâŠ
Nou ja, hangt er vanaf welke zone ze heeft laten doen. Over het algemeen raden ze af om bijv voorhoofd te doen zonder ook de frons. Heeft niet met fronsrimpels zelf te maken, maar om het onnatuurlijke effect/ zware wenkbrauwen.
Aha okĂ©! Ik heb laatst alleen frons gedaan, voorhoofd was ook nodig maar vond ik even teveel geld in 1 keer. Maar mân voorhoofd is nu stukken strakker na alleen de frons, dus dat scheelt me weer.