Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ze begonnen de eerste keer met een lage dosering en toen ik na 4 wkn niet tevreden was hebben ze zonder discussie (en ook heel vriendelijk) wat bijgespoten dus dat was top! Verder ben ik altijd heel tevreden. De laatste keer zei ik dat het wel snel ‘uitwerkte’ naar mijn idee en hebben ze een wat grotere dosis dan voorheen gebruikt. Ik denk dat dit de dosis is waar ik bij moet blijven. Goed en snel gerustaat en nog steeds heel natuurlijk. Én; ondanks dat het alleen voor mijn frons was, is mijn voorhoofd ook een stuk rustiger.
Lang verhaal kort; ja, tevreden!

2 likes

Ik heb aan de mondkapjestijd (werk in t zh) wildvleesgroei achter mn oor over gehouden. Ik wil dit laten verwijderen en uiteindelijk ook een buikwandcorrectie tzt. Ik heb door mn donkere huid wel meer risico op verklevingen en ben dus ook opzoek naar een plastisch chirurg die hier ervaring in heeft, ook qua nazorg. Heeft iemand hier ervaring mee?

1 like

75 euro en 2 tot 3 maanden inderdaad.

2 likes

Iemand heel toevallig ervaringen met LOOY Clinics in Deventer?

1 like

Yes, ik voor botox!

1 like

Ik ga na hele lange tijd weer botox nemen. Heb het een keer eerder gedaan maar toen werd het “te” glad naar mijn idee. Geen idee hoeveel ml werd gebruikt, was ergens anders

Hoe geef je nu goed aan wat gemiddeld is? Dus ik wil het graag natuurlijk laten uitpakken. Of is dat iets wat de arts zelf kan inschatten, gelet op het gebied (en diepte rimpels?)

Vind je het een fijne kliniek? En heb je een voorkeur voor een bepaalde arts?

1 like

3 a 4 maanden is wat altijd gezegd wordt. De laatste keer was het bij 6 maanden wel echt helemaal weg.
De artsen zeggen dat hoe vaker je het doet hoe langer je frons wegblijft. Op een gegeven moment kan je wel weer fronsen maar dan blijft ie niet staan.

1 like

Kun je wel nog drinken uit rietjes?

Drinken met een rietje gaat gewoon prima, normaal drinken merk ik wel dat ik kleinere slokjes moet nemen :grimacing::joy: maar nog steeds erg blij met het resultaat!

3 likes

Bij mij is dat nu bijna helemaal weg, ongeveer 4 weken later

6 likes

Ik denk dat je voor een permanente vouw in je huid een combinatie met fillers moet hebben.

Bij mij is dat niet weg. Ik heb nu 6 x botox in de frons laten spuiten maar helaas blijft de vouw staan. Het is wel zachter geworden.

1 like

Ja op zich een fijne kliniek maar ik heb in de 3 keer dat ik er ben geweest nu ook 3 keer een andere arts gehad dus dat is wel jammer. Veel doorstroming heb ik het idee, eerste keer had ik een arts die normaal gesproken op de oncologie werkt in het ziekenhuis en voor ‘de leuk’ 1 dag in de week cosmetisch doet bij looy. Zij was echt super chill dus jammer dat ze weg is. Tot nu toe iig goed resultaat gehad en dat is het belangrijkste: als er net iets te weinig is ingespoten dan mag je ook zonder problemen terugkomen

3 likes

Iemand een goed adres in het noorden voor traangootfillers?

Moerman Clinic

Dankje en heb je nog voorkeur voor 1 van de 2 artsen?

1 like

Bij mij is het niet 100% weg, maar wel véél minder; ik zou zeggen zo’n 80-90% minder.

Vind het zelf biet zo erg, want daarmee behoud je ook een beetje en natuurlijk gevoel (vs een collega die bijv echt een knetterstrak voorhoofd heeft).

2 likes

Ik probeer een beeld hierbij te vormen. Betekent dat 0 rimpels of betekent dat wenkbrauwen op de haarlijn? 1e klinkt nice, 2e niet zo nice.

Wenkbrauwen óp de haarlijn? Dat heb ik nog nooit gezien haha

1 like