Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Haha ja dat ze kei hoog zitten. Dat je aan andere gelaatstrekken ziet dat er zeer zeker botox in zit.

1 like

Ik heb een paar keer botox laten doen bij mijn kraaienpootjes, en hoewel ik het effect in eerste instantie mooi vond (vooral omdat mijn oog make up mooier bleef zitten) twijfel ik nu of ik terugga. Mijn ogen liggen vrij diep en ik heb een beetje hamsterwangen, met de botox zag dat er best onnatuurlijk uit omdat ik een soort van deuk in mijn wang kreeg. Zou er dan teveel gespoten zijn? Of is het dan toch niet voor mij weggelegd?

Ik zou even een second opinion vragen, want dit klinkt als niet de bedoeling.

3 likes

Is er hier iemand die ervaring heeft met het weg laseren of spuiten van kleine paarse adertjes op je benen? Zo ja, waar heb je dit laten doen en wat was je ongeveer kwijt?

1 like

Ik heb wel eens een paar heel opvallende paarse adertjes laten laseren. Ik weet niet meer hoeveel ik heb betaald maar je betaald per gebied, dus dat verschilt. Maar volgens mij zit er nooit heel veel verschil tussen salons bij dat soort behandelingen.

Het was bij mijn huidtherapeut dus die 10 minuutjes extra behandelen waren zo meegenomen.

Na 2/3 behandelingen was het zo goed als weg! Je moet in elk geval niet verwachten dat het na 1 behandelingen als sneeuw voor de zon is verdwenen. Tenzij het een heel dun klein adertje is misschien.

2 likes

Ik heb nog wat foto’s uit die tijd gevonden:

20240228_144303

Zo zie je een beetje wat ik bedoel. Is het niet zo dat je dit effect altijd wel hebt bij dieper liggende ogen? Of is dit echt niet ok?

3 likes

Hmm nee dit ziet eruit als teveel botox waardoor er volume is verdwenen onder je ogen en shelving is ontstaan doordat die huid wel ergens heen moet als je lacht. Hier zie je het als voorbeeld:

Ik zou eerder kijken naar filler naast je ogen als je er echt iets aan wilt doen. Maar wat ik zei, vraag vooral een second opinion aan bij een andere arts :slight_smile:

2 likes

Thanks voor het meedenken!!

1 like

Succes :hugs:

2 likes

Vraagje. Ik heb donderdagochtend een botox behandeling voor m’n frons gehad (1 zone) en gisteren was het echt helemaal mooi maar vandaag kan ik dus alweer meer fronsen en zie ik dat ding er ook wel weer in staan. Is dit normaal of is het dan te weinig geweest?

1 like

Duurt ongeveer 4 weken voor je het uiteindelijke effect ziet. Zou nog even wachten.

2 likes

Ja wil ook zeker niet te vroeg aankloppen voor meer, maar vind het zo gek dat het gister eigenlijk beter zat, maar misschien was het toen nog wat stijfjes van de behandeling zelf?

Maar ik neem aan dat je bent voorgelicht en daar ook is gezegd dat je pas na twee weken definitief resultaat ziet? Zo niet vind ik dat geen goed iets van de arts waar je bent geweest.

1 like

Ja heeft ze gezegd! Alleen is het verschil met gister best groot en daar verbaas ik mij wat over. Was benieuwd of iedereen met deze behandeling dat ervaart!

3 likes

Dat de resultaten zó snel teruglopen ken ik niet. Anderzijds; dat je zó snel resultaat ziet ook niet. Nouja, niet bij een van de eerste keren. Het duurde bij mij echt wel even voordat ik op het resultaat zat. Inmiddels krijg ik wat meer ingespoten en zie ik snel resultaat.
Zouden je snelle resultaten een soort placebo effect kunnen zijn en loop je eigenlijk prima op schema?

1 like

Ik denk dat dit het is inderdaad, gewoon even afwachten dus.

1 like

Haha ja misschien! Het voelde sinds die behandeling wel stijfjes en dacht dat dat hoorde maar dat neemt nu af en misschien gaat dan de werking wel echt komen. Geen idee, het is mijn eerste keer! Maar ik wacht sowieso even 2 weken af.

@vaatdoek ja kan best hoor! Jij ook ervaring mee?

Ben ik weer. Ik lig met koorts, benauwdheid en pijnlijk inademen/hoesten op bed. Ook extreme hoofdpijn. Heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts, maar ik blijf maar denken: kan dit door die ene zone botox komen? Of gewoon bad luck. Pff heb heel erg het gevoel van spijt opeens.

2 likes

Klinkt eerder als corona dan als een bijwerking! Beterschap!

2 likes

Hmm dat heb ik een maand geleden al gehad, en heb dat daarvoor ook al eens eerder gehad en toen had ik niet deze klachten…