Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ik vind kraaienpootjes/lachrimpels juist meer categorie ‘leuke rimpels’, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de frons die iedereen toch associeert met boos en stress.

Maar vooral lekker doen waar jij je goed bij voelt natuurlijk!

8 likes

ja dat is eigenlijk ook mijn mening maar als ik dan eraan denk dat ik zulke rimpels heb of op foto’s van mezelf dat soort rimpels zie ben ik daar toch niet blij mee. gek he!

Het is ook wel wennen natuurlijk, dat we zo lang een rimpelvrij huidje hebben gehad en dan opeens wordt dat alleen maar minder. Heb je al weleens andere botoxbehandelingen gehad? Want dan kun je er misschien eens met je arts over sparren?

2 likes

Dank! Heb zostraks m’n laatste koffie gehad en we gaan zo ri ziekenhuis. Spannend wel :smile:

10 likes

Succes! :blush:

6 likes

Ik zit in de wachtkamer, te wachten voor fillers en ik heb zoveel zenuwen my god.

3 likes

Ik ben bijna een kilo lichter en heb al een raketje op! Alles goed gegaan, yay!

55 likes

Wat fijn! Succes met je herstel en beterschap :heart::four_leaf_clover:

4 likes

Wat goed! Ga voor je duimen dat het herstel alles meevalt :four_leaf_clover:

5 likes

Eerste nachtje overleefd! Ondanks dat ik een rug slaper ben vond ik het lastig om ook daadwerkelijk op m’n rug te blijven liggen. Ik moet om 5.00 echt uit bed omdat mn onder-rug het niet leuk meer vond. Pijn valt vooralsnog mee, af en toe gekke steken in de borst en spierpijn bij mn onderste ribben :thinking:
Kan wel merken dat de morfine is uitgewerkt, heb ook geen zware pijnstilling mee gekregen. Liefst alleen paracetamol en naproxen. En heb m’n eigen ontstekingsremmende pijnstiller.
Ik heb mn nieuwe borsten natuurlijk al even gezien bij het aanmeten van de bh en ze zijn heel erg mooi :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Ik gebruik nu al een paar jaar Botox in mijn frons en wenkbrauwlift, heb laatst een x mijn kraaienpootjes gedaan maar vond dat dus echt niet fijn. Vond het bij mezelf echt heel gek dat als je lacht er dan niets beweegt daar, ook al had ik hetzelfde gevoel als jij, bij anderen leuk maar bij jezelf minder leuk haha. Kreeg daardoor ook het gevoel dat het veel meer opviel. Moet wel zeggen dat ik een bepaalde blik (beetje pretoogjes als je lacht) die ik kan hebben als ik lach toen bij mezelf ook wel miste, dus voor mij dan toch liever lach rimpeltjes dan helemaal glad daar zo.

deze blik was dus weg volgens mensen die me goed kennen

IMG_5083
IMG_5084

1 like

Okeeee hier de voor- en nafoto’s van weg laten laseren van de vaatjes op mijn neus.
Foto 1 is vlak ervoor, foto 2 is de dag na de behandeling (net wakker op moment van foto dus ietsje opgezwollen nog). Foto 3 is 2 weken erna.
Heb nu 1 behandeling gehad, was erg blij met resultaat op foto 2, maar er komen nu toch best wel wat vaatjes alweer terug?:sob::sob: Had alvast een 2e afspraak gemaakt, maar twijfel toch om die af te zeggen. Afspraak 1 kostte €140 en eigenlijk niet zin in nog zo’n bedrag…

Foto 1

Samenvatting

Foto 2

Samenvatting

Foto 3

Samenvatting

4 likes

Heeft iemand weleens een Profhilo behandeling laten doen?

Ja, wat wil je weten?

3 likes

Welke plek in je gezicht heb je behandeld?
Was je er tevreden over? Moest het voor je gevoel periodiek of hield het wel lang aan?

5 likes

Ik heb het sinds het najaar laten doen, gewoon globaal in mijn gezicht. Ik merk wel verschil, ik heb het 2 x laten doen (wordt ook geadviseerd). Het verschil? Ik heb iets meer glow en lijntjes zijn iets zachter geworden. Ik zie geen extreem verschil maar ik zou het volgend jaar zo doen.

1 like

Dankjewel!
Klinkt positief.

2 keer achter elkaar dus voordat je goed resultaat ziet?
Bij mijn kliniek zeiden ze dat ze liever alleen in wang gebied (zijkant gezicht) inspuiten. Voorhoofd is niet mogelijk, vond k wel jammer. Heb juist daar wel behoefte aan glow haha

1 like

Ik heb het 4 weken terug laten doen. Maar heb de 2e afspraak afgezegd omdat ik het toch wel erg duur vind en bang ben dat het resultaat minimaal is.

1 like

Tja ik lees ook verschillende verhalen (op Reddit) dat het überhaupt onmogelijk is voor een vloeistof/gel om zo lokaal intact te blijven en nog zo lang een boost te geven, na te werken.
Dat het logischer is dat het naar andere delen (in je lichaam) verspreidt, wat ook bij een gezond lichaam de bedoeling is als het allemaal goed door bloedt etc.
Dus ik snap de “techniek” achter dit soort skinboosters niet zo

2 likes

Ik ken deze behandeling niet zo goed, maar is het niet iets wat meerdere behandelingen nodig heeft voordat je blijvend resultaat ziet?

3 likes