Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Iedere griep/rona virus is anders dus dat zegt echt niks.

2 likes

Oké dan ga ik even een testje doen, dacht dat het altijd redelijk gelijk verliep

1 like

Lijkt me niet dat dit door botox komt of je bent een grote uitzondering.

2 likes

Ik heb het gegoogled en het kan kennelijk wel :grimacing: maar komt heel weinig voor.

Ja, vandaar die uitzondering :relaxed:

1 like

Ik heb donderdag mijn borstverkleining en begin al kriebels te krijgen! Geen zenuwen maar ben zo benieuwd hoe het er uit zal gaan zien!

11 likes

Ik vond ook één site waar het stond, alleen weet ik niet in welke hoeveelheid dat dan kan. Er zijn behandelingen waarbij je zoveel prikjes krijgt, ik heb alleen die frons gedaan
 maar ga het wel even met de huisarts bespreken straks.

1 like

Vanmiddag voor t eerst Botox in m’n voorhoofd laten zetten, vond het echt spannend! Niet zozeer de prikjes maar hoe het eruit komt te zien enzo. Ik heb 1 zone gedaan, al raadde ze aan om ook frons te toen, maar afgesproken dat ik even aankijk of m’n wenkbrauwen erg gaan zakken. Dan kan ik altijd nog terug voor m’n frons. Hoop het niet want heb echt 0 fronsrimpels, zelfs niet als ik boos probeer te kijken haha. Denk dat ik gewoon nooit boos kijk? Dus voelt dan een beetje zonde ofzo.

2 likes

Gek dat ze de frons dan aanraadde

Nou ja, hangt er vanaf welke zone ze heeft laten doen. Over het algemeen raden ze af om bijv voorhoofd te doen zonder ook de frons. Heeft niet met fronsrimpels zelf te maken, maar om het onnatuurlijke effect/ zware wenkbrauwen.

3 likes

Aha okĂ©! Ik heb laatst alleen frons gedaan, voorhoofd was ook nodig maar vond ik even teveel geld in 1 keer. Maar m’n voorhoofd is nu stukken strakker na alleen de frons, dus dat scheelt me weer.

4 likes

Ja hierom raadde ze t idd aan.

2 likes

Ja, vaak trekt frons de rest ook glad. Frons kan altijd alleen, alleen voorhoofd dus niet altijd.

Wat zei de huisarts? Hopelijk voel je je inmiddels beter!

Pfoe was me een dag gister. Met een vingerprikje zijn m’n ontstekingswaarden gecheckt en die waren wel verhoogd, dus ze twijfelde over antibiotica. Uiteindelijk wel gekregen. Eenmaal thuis werd ik alleen maar zieker, koorts opgelopen tot 40 graden. Met veel moeite wat gegeten zodat ik die antibiotica in kon nemen en voel me vandaag al stuk beter. Althans, de koorts en knallende koppijn zijn weg. M’n zoontje is ook ziek en heeft nagenoeg dezelfde klachten, dus ik denk dat er ook een deel (luchtweginfectie) viraal is. Al heeft hij dan weer geen last van dat diepe inademen.

Overigens moest de HA best lachen om mijn botox verhaal waardoor ik daar knalrood (door de koorts én schaamte) zat te zijn :joy: ze dacht niet dat dat voor mijn klachten kon zorgen, maar, zei ze, ik moest het nog maar eens proberen en dan vergelijken hahaha. Ze was overigens wel all ears over die behandeling aangezien ze zelf ook een fronsje heeft haha.

7 likes

Hahaha :joy:
Beterschap!

En de frons en klein beetje voorhoofd? Of is dat niet zo handig?
Ik denk dat in een frons (zo’n verticale vouw) meer moet dan in zo’n mini rimpel voorhoofd.
Maar goed heb er nul verstand van

Ja, ik bedoelde meer. Als je 1 zone wil, dan kan frons altijd. Maar alleen voorhoofd raden ze wel aan om ook de frons mee te nemen. Het geeft ook een liftend effect, niet alleen als je duidelijke fronsrimpels hebt.

Maar ik ben geen arts, dit is gewoon hoe het mij is uitgelegd haha. Zie het ook zo op internet staan. Ik heb zelf maar 1 x Botox geprobeerd, allang uitgewerkt, maar ik had toen ook beiden gedaan ook al heb ik 0 fronsrimpels. Vaak kunnen ze prima met je mee denken als je beetje fijne arts hebt. Die moet ook gewoon eerlijk zijn in wat er kan en nodig is. Ik had nl in eerste instantie ook om kraaienpootjes gevraagd, en toen zei ze nee hahaha.

4 likes

Succes morgen! Ik ben heeeel benieuwd naar jouw ervaringen! Ben zelf eind van de maand aan de beurt namelijk

1 like

ik begin kraaienpootjes ook te overwegen maar ik wil eigenlijk ook niet zon gezicht dat helemaal strak is waarvan iedereen denkt wow abonnementje bij faceland afgesloten?

maar als ik kijk naar collega’s van een jaar of 40 dan denk ik toch vaak oeioeioei als ik dan echt diepere rimpels zie. ik vind rimpels niet erg maar ik vind dat het tussen je 30e en 40e ineens wel heel hard gaat zegmaar.

2 likes