Nou, heel toevallig heb ik daar ervaring mee haha! Ik ben in september bevallen en 3 maand later, december, een ooglidcorrectie gehad. Ik vond t heel chill, omdat het nog in mn zwangerschapsverlof was en daarom geen vrij hoefde te nemen/met blauwe ogen op werk hoefde te zitten. Ik voelde me toen ook echt fit genoeg ervoor en gaf ook borstvoeding, vond het prima te doen! (Ging toen wel een midweek op vakantie in NL met mn man en kinderen, waarbij hij dus vooral de zorg voor de kinderen op zich nam)
Ik ben heel benieuwd hoe het nu is. Ben je nog steeds tevreden? En hoe voelt het? Veel vragen, maar ik zit nog steeds te twijfelen om het te doen. Dus handig om het nu aan iemand die het ook heeft gedaan te kunnen vragen.
Effe een teksje ivm mijn ervaring, ik kan het nergens kwijt en heb het gevoel dat effe moet.
Ik heb 2 weken geleden voor de eerste keer fillers en botox gehad. Ik moet toegeven dat ik behoorlijk nerveus was en de afspraak al verschillende keren had uitgesteld. Mijn grootste angst was de pijn, dus ik had een consult geboekt met het idee dat ik nog steeds kon beslissen om nee te zeggen. Het wachten duurde meer dan 40 minuten, wat mijn zenuwen alleen maar verergerde.
Toen het consult eindelijk begon, kwamen er allerlei suggesties ter sprake (die ik zelf had gevraagd), en plotseling dacht ik: âJa, dat wil ik.â Op het moment dat de behandeling begon, verdwenen al mijn zenuwen⊠bizar. Ik koos voor fillers vanwege de plooien naast mijn mond, de marionettenlijn. Dit voelde vrij intens aan; ik had gedacht dat het slechts twee prikjes zouden zijn, maar dat was dus niet het geval. Er waren twee grote prikken met de naald onder de huid ( waar je dus niets van voelt vind ik zo vreemd), maar daarna volgden er nog verschillende (ik denk zeker 10) naast mijn mondhoeken. Als er nog filler over was dan zou ze deze gebruiken in het bolle gedeelte van mijn wangen, maar de filler was op. En achteraf ben ik daar blij over. Toch redelijk bang dat dit mijn gezicht zou veranderen.
Ik kreeg ook botox voor een âwenkbrauwliftâ en om de spieren naast mijn mondhoeken te ontspannen. Dit was zo goed als pijnloos.
Helaas zie ik nog geen resultaat ( het is nu 2 weken ) van de botox, maar de fillers zijn wel duidelijk zichtbaar. Ik ben van plan om binnenkort weer op consult te gaan, omdat ik wil dat de botox wordt bijgesteld.
Oh wauw! Ik vind het een heel mooi en natuurlijk resultaat. Overweeg zelf ook de neuslippenplooi te doen met botox in de mondhoeken. Waar heb je het laten doen en was het behandelde gebied lang rood of dik?
Nee, de marionettenlijntjes zijn lijntjes onder je lippen, verticaal naar beneden vanaf je mondhoeken zegmaar. De neus-lippenplooi zijn de lijntjes vanaf de buitenkant van je neusvleugel naar je mondhoek.
Ze vullen het niet helemĂĄĂĄl op want het is onnatuurlijk als je daar helemaal geen lijntjes meer hebt, maar ik zie zelf nu toch wel duidelijk verschil, hele lichte lijntjes eigenlijk nog maar. Heb niet meer zoân sippige uitstraling. Het heeft wat tijd nodig om te âsettenâ en vocht aan te trekken.
Ik heb het bij Faceland (Overtoom) laten doen.
Danku ! Als ik het zo onder elkaar zie dan vind ik het ook echt geslaagd. Ondertussen ben ik het al gewend en gewoon. De eerste dagen erna keek ik zoveel mogelijk in de spiegel
Ik woon in België dus in Antwerpen.
De eerste 2 dagen erna had ik blauwe plekjes waar de naald met de filler is geweest. Niet rood of gezwollen.
Lief dat je vraagt
Het gaat elke dag iets beter. Inmiddels bijna 4 weken na de operatie en waar ik eerst wel pijn had is het nu vooral ongemak. De incisies zijn mooi aan het helen, alleen heb ik dikke onderhuidse strengen (littekens) aan de zijkant van de borsten. Voelt heel vervelend en het trekt heel erg. Er zit een nog klein gaatje op de T splitsing maar daar komt geen vocht meer uit. Ik heb wel echt last van de hypergevoeligheid van de huid, dat is echt niet te doen
Heb voor het eerst op mn zij gelegen, zonder wakker te worden, dus dat is ook positief!
Mân energie level is wel erg laag nog, maar ik probeer nu wel elke dag iets verder te wandelen en niet meer tussen de middag naar bed te gaan. Nu doe ik een dutje op de bank haha!
Ik vind het al met al wel erg pittig.
Wel goed dat het allemaal mooi heelt en je geen pijn meer hebt, dat is al heel fijn! Maar kan me idd voorstellen dat het nogal zwaar valt en je het na een maand wel zat bent inmiddels. Zeker met die hyper sensitiviteit, heel kut lijkt me dat. Hoop dat het vanaf hier snel voor je gaat en je je steeds beter voelt!
Uiteindelijk komt het allemaal goed
Heeft iemand hier ervaring met mesobotox/mesotherapie? Ik wil iets doen aan de lichte rimpels/slappere huid rondom mijn mond maar wil nog niet aan de fillers daar en sculptra is echt duur haha
Zo dom. Gisteren eind van de middag botox in mân frons en voorhoofd gedaan en zojuist wezen hardlopen. Bedenk me nu pas dat dat helemaal niet de bedoeling is . Hopelijk is het niet erg.
Oh wat suf! Hopelijk wordt je Botox nu niet sneller afgebroken.
Ik vind het altijd jammer dat ik de 1e 4 uur niet mag liggen haha
Ik krijg over 2 weken na lang wikken en wegen een schaamlipcorrectie. Vind het mega spannend, zie ook wel op tegen de ingreep zelf omdat het onder plaatselijke verdoving is. Daarbij schijnt het herstel ook wel pijnlijk te zijn. Heeft iemand hier ervaring toevallig?
Geen ervaring mee maar wel met bevallen en flink gehecht zijn. Is misschien een beetje vergelijkbaar? Toen vond ik koelen wel fijn voor de zwelling (tegelijkertijd ook pijnlijk). Mijn kraamzorg deed diepvrieserwten in een boterhamzakje en daar een gaasje overheen.
Succes en hopelijk valt het mee!
Net als @Vloeistof geen ervaring mee maar wel met hechtingen na een bevalling. Appelstroop in boterhamzakjes en invriezen. Dat blijft vloeibaar en kan je kneden. En een Perineum Spoelfles voor na het plassen. Spannend, succes!
Thanks!! Ik ben wel al 3x bevallen maar nooit gehecht, dus kan de tips zeker wel gebruiken. Appelstroop invriezen kende ik nog niet! Hopelijk valt het allemaal mee
Jaaa ik een beetje! 3 weken geleden heb ik een vriendin naar de kliniek gebracht en zijn we ook weer samen naar huis gereden voor deze ingreep.
Ze vond het spannend, er stond 45 minuten voor en na 10 minuten stond ze alweer buiten! Het is haar 1000% meegevallen, ook het herstel. Ze heeft nauwelijks pijn gehad en had dit achteraf veel eerder willen doen.
En een vrouw die voor haar aan de beurt was kwam ook vrolijk lachend de kamer uit (zij was zelf niet zo discreet in de wachtkamer, vandaar dat we wisten waar ze voor kwam)
Bij welke kliniek heeft zij het laten doen?
En @Zora waar ga jij heen als ik vragen mag?
Succes alvast!
Bij Faceland, Schiphol. Doen ze daar aan de lopende band bij wijze van, dus veel ervaring. En mân vriendin was die dag de 5e bij wie ze de ingreep deden.