Wat bedoel je precies? Uiteindelijk zal het toch vooral liggen aan hoeveel er wordt weggehaald en of de huid van de persoon in kwestie in de jaren erna niet gewoon nog meer gaat hangen? Of hebben ze daar een andere techniek waardoor dit kan gebeuren en bij andere praktijken niet?
Hoe voel je je nu?
Ik heb gehoord dat ze daar enkel vel wegnemen en geen vet. En dat daarom na twee jaar de oogleden weer zouden gaan hangen.
Vandaag (nog) geen pijnstiller nodig gehad, dus qua pijn een stuk beter! Het is nu vooral wat gezwollen (maar goed koelen heeft het tot het minimum beperkt) waardoor de hechtingen wat trekken. Ik moet wel zeggen dat ik helemaal niets heb gedaan gisteren en vandaag ook al de hele dag plat lig, echt even die hersteltijd nemen werkt goed ![]()
Nee joh dit hoort 10-15 jaar âgoedâ te blijven
Waar ik even niet bij stil had gestaan is dat het gaat jeuken als een malle na een paar dagen. Een goed teken want de wondjes beginnen dus te helen, maar man wat een rot gevoel
heb vorige week ook nog een tattoo laten bijwerken en die jeukt nu ook ![]()
In september heb ik een afspraak staan voor liposuctie/lipolaser bij mijn kaak/kin. Door langdurig prednisongebruik is mijn vetverdeling anders dan normaal, hoeveel ik ook afval, de volle wangen en vocht in mijn gezicht raak ik niet kwijt. Ik vind het mega spannend, maar ik gun het mezelf om niet langer meer herinnerd te worden aan mijn auto-immuun aandoening.
Helpt koelen misschien tegen de jeuk of mag dat niet?
Hey Rue, zou je me fotoâs kunnen sturen? Ik heb een afspraak staan, maar vind het toch allemaal heel spannend. Echt fijn dat je zo tevreden bent!!![]()
Zit op dit moment in het ziekenhuis te wachten op de plastisch chirurg, spannend.
Succes!![]()
Heeft iemand ervaring met een wenkbrauwlift bij één wenkbrauw? Ik heb een hangend ooglid en een ânormaalâ ooglid en zou het mooi vinden als die hangende dus net zo hoog komt als de normale, maar ik hoef niet perse hele gelifte wenkbrauwen te hebben, gewoon dat het wat symmetrischer oogt.
Helaas niet het gehoopte antwoord, als in ik kom in aanmerking voor een vergoeding. Maar ben wel een stuk wijzer geworden. Nu goed nadenken hoe en wat.
Ah balen, desalniettemin hoop ik dat je toch in de mogelijkheid bent om het door te zetten/een weloverwogen beslissing te makenâșïž Succes, niet niets dit soort dingen.
Ik ga over een week weer traangootfillers doen en kijk echt uit naar de behandeling haha.
Ook direct zin om in een goede oogcreme te investeren.
Ik heb binnenkort mân consult voor boven ooglidcorrectie. Hopelijk geen lange wachttijden. Voor de mensen die dit ook hebben gedaan, na hoeveel dagen ongeveer ziet het er redelijk uit en kan je weer onder de mensen?
Bij mij toen de hechtingen eruit waren, dit is ongeveer na een week. Heb een vriendin en haar partner op bezoek gehad toen de hechtingen en pleisters er nog op zaten, vond ik toch wel beetje ongemakkelijk. Ik ging er overigens wel gewoon mee naar buiten en de winkel, maar niet naar mn werk.
Eerste dagen heel goed aan de instructies vwb koelen houden en dan valt het allemaal super mee. Ik zag er vooraf zooo tegenop maar had het echt veel eerder moeten doen!
Wat fijn! Ik hoop ook dat het meevalt, vind het alleen een vreemd idee dat je daar bewust ligt terwijl ze met je ogen bezig zijn. Ik kan zelf ongeveer 11/12 dagen vrij zijn en wat thuiswerken dus hoop dat het tegen die tijd weer er redelijk uitziet zodat ik naar kantoor kan.
Ja dat vond ik vooraf ook heel eng! Maar ze waren super lief en het viel me heel erg mee. Van de verdovingsprikjes voelde ik ook helemaal niks.
11-12 dagen lijkt mij prima te doen.
Ik heb dit een paar jaar geleden laten doen! Bij mij duurde het wel wat langer dan normaal geloof ik. Het bleef heel lang blauw maar ik heb er sws vaak last van dat blauwe plekken traag weg gaan. En bij 1 oog ging het maar niet dicht. Ik had hechtingen geloof ik en pleisters maar het bleef maar een soort âopenâ staan. Ik was toen best bezorgd (ik stress vrij snel) maar ze stelden me super gerust en uiteindelijk is het idd goed gekomen, denk wel na 2,5 week dat ik weer mn camera aan durfde te zetten tijdens meetings op werk ![]()