Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ik heb mn frons rimpel met botox laten behandelen bij drs at Soap in Rotterdam. Ik had er weinig van verwacht, maar het resultaat was echt geweldig! Mijn wenkbrauwen stonden veel mooier en ik kijk niet meer zo moeilijk.

1 like

Ja ik had ook niet echt een duidelijke aanleiding voor die mondhoeken, was gewoon nieuwsgierig en hoopte dat het een soort lift zou geven haha.

Ik heb mijn botox voorhoofd deels voor migraine, deels esthetisch maar heb na de laatste keer ook 3 weken lang elke dag hoofdpijn gehad, was nou weer net niet de bedoeling maar kan dus inderdaad wel een bijwerking zijn.

1 like

Specifieke vraag en weet ook niet of dit uberhaupt mogelijk is maar ik heb last van somatische tinnitus(vastgesteld door KNO arts), dit houdt in dat een spier in mijn gezicht/nek verkrampt is. Ik loop hiervoor al bij een specifieke fysio om de spier te ontspannen maar mocht dit niet het gewenste resultaat wensen zou botox dan eventueel kunnen helpen?

Jaa klopt helemaal! Maar dacht wellicht heeft iemand er hier ervaring mee/ in zelfde situatie gezeten

3 likes

Ik ging na een jaar weer voor m’n under eye fillers en was ook benieuwd naar Botox in m’n voorhoofd dus heb dat nu. Ben zo benieuwd of ik moeite ga hebben met het gebrek aan mimiek, ik ben heel expressief met m’n voorhoofd (vandaar die rimpels :smiling_face_with_tear:). Ik zie het maar als een trial.

6 likes

Ik ging niet want ik ben ziek, maar hopelijk gaat het volgende week wel door

Misschien kan je deze vraag ook nog in een ander topic stellen ivm zichtbaarheid? Misschien kent iemand wel iemand die dit heeft gedaan? Kan me voorstellen dat dit heel erg vervelend is!

Ik zit eraan te denken om botox te ā€˜nemen’ voor in mijn frons. Maar ik ben benieuwd hoe het er daarna uitziet… kan ik me daarna gewoon onder de mensen vertonen (dezelfde dag) of zie je er wel echt iets van? Zoals dat het blauw is ofz

1 like

Bij mij zag je er niks van :smiley: je ziet niet eens waar het spuitje is geplaatst dus je kan gewoon onder de mensen komen

4 likes

Er is altijd kans op blauwe plekjes maar je kan je daarna gewoon vertonen.

2 likes

Wordt dat dan in je schouders behandeld of in je gezicht?

De eerste keer zag je niets bij mij en de tweede keer ben ik onder werktijd gegaan. Toen zag je wel wat bultjes en had ik het gevoel dat mijn voorhoofd onder de bulten zat. Uiteindelijk waren het kleine bultjes die tijdens de wandeling naar werk alweer weggetrokken waren

2 likes

Was bij mij na halfuur weggetrokken, zag je er niks meer van.

3 likes

Love it dat je dit onder werktijd deed

4 likes

Gezicht, nek en rug :crazy_face: heb inmiddels vijf behandelingen achter de rug en doe braaf elke dag alle oefeningen maar merk echt 0 verschil tot nu toe mbt de tinnitus.

1 like

Bij mij zag je paar insteekopeningen met een spoortje bloed, dat was met een paar uur weg.

2 likes

Zijn er hier nog meiden gezegend met genetische donkere kringen? En dan niet een klein beetje donker maar eerder Fester Addams-donker. Wou vroeger graag traangootfillers maar aangezien er daar tegenwoordig toch wat waarschuwingen over zijn ben ik een beetje bang. Verder las ik op Reddit al wat over lasers maar vooral over onderste ooglidcorrectie/blefaroplastie maar ik weet niet hoe ver dat allemaal gevorderd is hier (en dat is natuurlijk meteen een pak duurder en ingrijpend…).

5 likes

Heeft iemand van jullie lipfillers? Als ik het woensdag laat doen ben ik dan donderdag toonbaar op kantoor of kan ik het beter een andere dag doen? ik wil het graag weer laten doen maar donderdag is eigenlijk de enige dag die me uitkomt.

3 likes

Ik ben alles behalve toonbaar na zo’n behandeling. Ik doe het dan ook alleen als ik vakantie heb. De eerste dagen is de boel erg gezwollen en ik heb ook nog de pech dat ik blauwe plekken krijg. Wordt met een zalfje wel iets mijder.

5 likes

Bij mij was het vooral de eerste dag drama, tweede dag heb ik toen gewoon lippenstift op gedaan. Maar dan kan ik misschien beter mijn afspraak voor eind September laten staan haha.

2 likes