Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Botox bedoel je?

1 like

Ja, ben benieuwd hoe degene die dit ook gedaan hebben tegen kraaienpootjes ervaren hebben. Resultaat etc.

1 like

Als je zoekfunctie gebruikt vind je in dit topic meerdere ervaringen

3 likes

Als ze het goed doen zijn de kraaienpootjes weg voor een x aantal maanden

6 likes

Haha ā€œeerste bEhanDelingā€

Botox! Werkt goed hoor @Steady

1 like

Ik heb het alleen bij een vriendin gezien. Zij had blauwe plekken ervan, maar ik vond het resultaat wel heel goed.

Je bedoelt een operatie om je ingetrokken tepel naar buiten te halen? Zo ja, ja ik :relaxed: Wat wil je weten?

3 likes

Haha iemand op werk zei laatst ook dat ze naar de dokter moest. Bleek voor fillers te zijn :joy::joy:

7 likes

Ik DM je even!

2 likes

Haha ja op m’n werk zou ik sowieso wellicht ook wel zeggen :grin:

5 likes

Of ik er nou wel of geen botox voor zet, het is toch een behandeling? :woman_shrugging:

4 likes

En dan moeten mensen hier raden over wat voor behandeling je het hebt en naar wat voor ervaringen je dus zoekt?

6 likes

Hahaa in ā€œmijnā€ kringen noemen we het de prikdokter.

2 likes

Ik ben er nu echt over uit dat ik graag botox in m’n voorhoofd wil maar ik kom er maar niet uit waar ik het wil laten doen. Wil graag ergens in Noord-Holland dus als iemand de tip heeft heel graag!

Ben ook wel benieuwd of jullie behandelingen hebben gedaan waar je later spijt van hebt? Of dat het toch niet het resultaat gaf wat je hoopte

Ik ga woensdag naar Doctors at Soap in Haarlem voor mijn voorhoofd (eerste keer). Laat wel weten hoe het was!

4 likes

Ik heb goede ervaringen met Dr. Don in Amsterdam en Cityclinics in Haarlem.

Enige waar ik spijt van heb, maar dan meer omdat ik het het geld niet waard vond qua resultaat, is botox in mijn hals om de spieren daar te ontspannen. Ik heb wat de arts een ā€˜Nefertiti hals’ noemde, sterk zichtbare spieren als ik bijvoorbeeld lach. Ik vond het het geld in the end niet waard, er moest veel ml in en het resultaat was mwah.

3 likes

Ik weet niet of @DikkeKip jouw vragen openbaar wil beantwoorden (en of jij ze openbaar wil stellen uiteraard), maar ik ben ook heel benieuwd naar de ervaringen etc.

5 likes

Wij hebben al via DM gechat maar wellicht wil @DikkeKip jouw vragen ook beantwoorden! Aangezien ik er nog niets aan gedaan heb, kan ik niet veel info geven maar als je toch graag wilt chatten als ā€˜lotgenoten’, altijd welkom :blush:

3 likes

Ik ga altijd bij Soap! In Rotterdam, maar zitten ook in jouw regio. Superfijn geholpen altijd, goed advies, nemen de tijd en goede aftercare mocht het nodig zijn.

5 likes

Oh ja, en waar ik spijt van heb; botox in mondhoeken want nul resultaat en filler in wangen voor een ā€˜lift’ van de neuslippenplooi. Effect is prima maar niet shocking (was maar 0,5 ml per kant ook) maar ik voel het een soort zitten ofzo, heel raar gevoel.

2 likes