Een kennis gaf ook aan tevreden te zijn bij faceland dus heb daar een afspraak gemaakt. Er is nu ook een kortingsactie. Ben benieuwd!
Ik heb vandaag traangootfillers laten zetten en jongens wƔt een magie. Ik zie er zoveel frisser uit, ben er echt super blij mee!
Ook bij Faceland? Welke arts had je?
Iemand tips voor traangootfillers in het noorden van het land?
Moerman clinics!
En de pijn?
Yes, ik ben bij Lynn Nijland geweest. Heel fijne arts, ze nam echt de tijd en gaf duidelijke uitleg.
@Karl_Lagerfeld ik vond het totaal geen pijn doen, het vervelendste is dat het relatief lang duurt (bijv. In vergelijking met botox). Het is ff ƩƩn prik, dan zit er een canule in waarmee ze de filler dus āverdelenā. Dat voelt een beetje gek, omdat je dat onder je huid voelt bewegen. Maar het viel me echt reuze mee
Lipfillers doen meer pijn
Hoe was het gegaan?
Helaas door wat lichamelijk gedoe nog steeds niet gegaan
Ik heb liposuctie in mān kin gehad, ask away
Huh ik heb dit niet gedaan
Ik heb onlangs de intake hiervoor gehad, maar ik blijf twijfelen. Met name nadat ik het met vriendinnen had besproken. Die gaven echt zoān reactie van āwaarom, dit heb je toch niet nodigā.
Nouja dat zegt alleen maar dat hun er geen last van hebben toch? Ik liep constant met een sjaal voor mān gezicht en was heel verdriet toen we geen mondkapjes meer op hoefden. Mensen weten niet hoeveel invloed zoiets kan hebben
Maar echt. Ik heb al mn hele leven een onderkin soms meer aanwezig soms minder. Maar ik ben nu fiks afgevallen en die onderkin (wat ik het lelijkste aan mezelf vind, verder ben ik best content met mezelf) blijft aanwezig en een doorn in het oog. Volgens mij is er met fillers in je kaak ook wel het een en ander te doen maar dan wordt het geloof ik meer strakker?
Waar ik wel benieuwd naar ben, heb jij meerdere behandelingen nodig gehad? Ik las ooit dat mensen soms vaker terug moeten komen ervoor. En vooral, ben je tevreden met het resultaat?
Klopt hoor, maar ik merk dat hun opmerkingen wel echt meespelen. Ik ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die cosmetische/plastische chirurgie heeft gehad.
Ik heb er zelf ook echt last van. In de spiegel gaat het nog wel, ben ik eraan gewend maar als ik mezelf op de foto zien dan schrik ik iedere keer. Het is ook echt het eerste waar ik naar kijk bij mezelf. In mijn familie komt het ook echt vaak voor en ik wil er gewoon niet zo uit komen te zien als mān ouders.
@Leverworst Bij de intake is gesproken over liposuctie en dan huidverstrakking dmv een laser.
Mocht dit niet het effect hebben wat ik wens, dan kunnen er idd fillers in de kaaklijn gezet worden om die wat meer te definiƫren.
Hoe was dat bij jou @Beautybitch
Ik zou het in een keer goed doen als je het kan betalen maar dat ben ik.
Bij mij ging ik erheen omdat ik inderdaad na flink afvallen een slappe kin had, ik wilde een facelift maar daar was ik destijds te jong voor dus stelde de arts zelf liposuctie voor. Mān wangen zijn juist snatched en heb een hele scherpe kaaklijn nu, dat āflapjeā vel zit er nog steeds maar dat pakken we over tien jaar wel aan. Ik heb me wel super braaf gehouden aan 3 weken niet praten of eten (alleen drinken) en heb 6 weken die band onafgebroken om gehad. Ik geloof dat ik 1800⬠ervoor heb betaald, schrok toen heel erg maar ben er nog altijd blij mee
3 weken niet praten of eten Vind ik wel echt knap, zou dat echt intens vinden.
Ja laat mān vriend het maar niet horen, die regelt meteen zoān afspraak voor me