Wow, dat is bij mij bij de intake echt niet genoemd. Daar ging het over 2 weken de band dragen. Over kauwen en praten is wel aangegeven dat dat pijnlijk kan zijn maar dat dat wel mag.
Misschien zijn dit nieuwe richtlijnen? Ik weet natuurlijk niet hoe lang de ingreep van beautybitch geleden is natuurlijk, maar dit kan best veranderd zijn.
Mijn arts is wel echt van ānu even maximaal je best doen en daarna heb je er het langst plezier vanā. Bij liposuctie maken ze je huidlagen los dus hoe minder je beweegt hoe sneller en beter die weer aan elkaar groeien. Als ik bijna 2000⬠betaal dan wil ik natuurlijk het beste resultaat. Bij mij is het trouwens, 5 jaar geleden?
Ik zou ook denken laat het eerst maar een probleem worden ofzo, misschien is het nu nog wel niet nodig, je kan het altijd nog doen
Ik heb het opgezocht over laser maar zoals ik begrijp is het alleen voor vet, de theorie dat het daarmee verstrakt is net als liposuctie en dat is dus niet gelukt bij mij. Tenzij ik iets anders moet opzoeken? Ik zou zelf wel onder narcose gaan omdat locale verdoving Ć©cht heel rot was vergeleken met mān algehele narcose operaties.
Er zit natuurlijk wel een verschil in huid verstrakken en echt overtollige huid aanpakken. Ik vond narcose echt mega chill haha, van te voren goede gesprekken hierover bij de intake hielpen ook.
Vandaag botox gedaan tegen tandenknarsen, frons en voorhoofd. Voorhoofd ging er als laatst in en toen ze daarmee klaar was voelde ik mij zo draaierig. Ik moest echt een goed kwartiertje met dextro en water zitten voordat ik weer kon gaan. Dit was mijn tweede keer botox en had dit niet verwacht. Iemand anders ook weleens gehad?
Heeft iemand wel eens zoān profhilo behandeling gedaan? Ben benieuwd naar de ervaringen.
Ik doe 2x per jaar een Profhilo behandeling en merk dat het veel doet voor mijn huid. Net na de behandeling is mān huid vooral mooier + meer gehydrateerd en na ongeveer 2 maanden merk ik dat mān huid wat strakker aanvoelt. Ik ben er wel tevreden over maar hoor ook weleens dat anderen weinig verbetering zien bij zichzelf
Ik heb die ervaring niet, en doe alleen mān frons dus dat is met 30 seconden gedaan. Vond je het spannend misschien, dat je daardoor flauw was achteraf? Want dat herken ik wel van andere dingen.
Ik moet ook altijd zorgen dat ik gegeten heb en dextro bij me heb want ik val heel snel flauw. Heeft niks met angst of pijn te maken maar is gewoon zoān stomme reactie van mijn lijf. Het ligt ook wel aan de arts, hiervoor had ik een arts die niet eerst tekende en heel snel prikte en bij haar had ik nergens last van. Hoe langer het duurt hoe groter de kans dat ik out ga helaas
Ja misschien dat ik het toch wel spannend vond omdat ik ook voorhoofd ging doen en daar gaan wel wat meer prikjes in dan frons en kaakspieren. Dit is de tweede keer dat ik bij haar ging en ze gaf me de vorige keer een veilig en goed gevoel dus wilde weer bij haar. Ik denk dat het inderdaad toch opbouw was van zenuwen.
@Honey Ik had wel wat gegeten maar wellicht toch niet genoeg. Voor de volgende ga ik mij wel iets beter voorbereiden want raakte wel in paniek van het gevoel. Gelukkig had ik nog een croissantje bij me en zorgden ze ervoor dat ik pas wegging als ik mij echt goed voelde. Denk dat het een samenhang was van factoren: spanning, iets te weinig gegeten, slaaptekort, beetje snotterig en had levocetirizine genomen tegen allergie wat me ook slaperig maakte.
Heeft hier iemand al eens aan behandeling met radiusse gehad en wilt deze ervaring delen ?
Of iemand die er iets meer over kent / weet ? Heb maandag een afspraak maar zoek nog wat extra ervaringen.
Ben ik ook benieuwd naar, ik kreeg bij een advies te horen dat het vooral hydratatie geeft en niet perse verstrakking, en dat het voor mij dus niet veel verschil zou geven. Nu neig ik meer naar Sculptra, dus als iemand daar ervaring mee heeft?
Hoelang is het zichtbaar dat je net lipfillers hebt gehad?
Qua blauwe plekken enzo, niet het uiteindelijke resultaat.
Ik weet wel dat het bij iedereen verschillend is, maar is dat gemiddeld 3 dagen of eerder een week?
Ik heb mijn volgende botox afspraak op een donderdagavond en dinsdag ga ik terug werken.
Is 4 dagen lang genoeg om de injectieplaatsen te laten genezen?
Bij mij twee dagen echt bont en blauw daarna gewoon prima te maskeren met lippenstift
Ik zou zeggen ergens daar tussenin. Hangt ook wel beetje af van hoe snel je blauwe plekken krijgt en hoe snel je lichaam de prikzwelling afbreekt. Ik voor mij zou zeggen een dag of 5 dat het niet meer echt opvalt.
Botox is zo weer toonbaar toch? Ik heb dezelfde dag gewoon gewerkt. Lipfillers geen idee
Botox is inderdaad amper zichtbaar. Al zie je die puntjes bij mij toch een beetje.
Dat heb ik al een aantal keren laten doen, ook al voor het werk.
Botox doe ik gewoon tijdens mijn lunchpauze. Heb je normaal gezien geen last van.
Fillers was aantal dagen blauwe plekjesā¦