Dat klinkt wel positief! Ik ga eens kijken of er goede klinieken zijn hier in de buurt, als iemand tips heeft voor regio Eindhoven/Den Bosch dan hoor ik het heel graag
Ik heb er een hele hoop gezien en bij geassisteerd, het stelt echt maar weinig voor eigenlijk!
Je hoeft er wat dat betreft niet zenuwachtig voor te zijn. Het duurt ongeveer een week voordat je het niet meer echt ziet en ongeveer 4 weken voor je er helemaal niks meer van ziet.
Een goede arts laat het lijntje van het litteken precies in je plooi vallen.
Oke thanks! Ik ben van plan om er een weekje vrij voor te nemen . Ben ik dan bont en blauw of kan t ook meevallen?
Als het goed zien anderen er dan niets meer van hoor. Het is belangrijk dat je eerste uren / dag na de operatie niet koelt met ijs(zakken) maar met koel stromend water (staand onder de douche), niet gaat liggen gelijk, niet gaat sporten of huishoudelijk werk doen wat naar beneden is gericht zoals stofzuigen, dweilen, tuinharken etc. En niet tillen, zeker niet vanaf de grond.
Mensen die zich daar allemaal aan houden werden nooit blauw
Dacht dat je juist moest koelen met zoān koel-bril. Want het mag toch niet nat worden de eerste dagen?
Ik twijfel er al jaren (!) over en durf gewoon niet door te zetten. Ben zo bang dat ik degene ben waarbij het wƩl mis gaat.
Madeeha Khan
Faceland ken ik niet, maar ik heb goede ervaring met Moerman clinic in Groningen. Heb daar heel goed advies gekregen en er werken niet veel artsen, dus heel persoonlijk en kleinschalig
Update-post
Ik heb vorige week donderdag voor de eerste keer (mini) botox laten inspuiten in mijn voorhoofd om mijn vermoeide blik weg te hebben. De woorden van de dokter waren: om er niet zo bedrukt uit te zien omdat mijn wenkbrauwen beginnen te zakken. (ik ben ouder dan gemiddeld hier!)
Ik had bijna onmiddellijk na het inspuiten hoofdpijn aan mijn voorhoofd en dat heeft toch 3 dagen aangehouden. Wel goed te verdragen, maar het was er wel. Zelfs nu na 7 dagen voel ik het nog geregeld. Mijn voorhoofd staat nu iets te strak ofzo? Zo voelt het toch. De spiertjes die niet meer kunnen bewegen, protesteeren precies.
Ik merkte na paar dagen al dat mijn voorhoofd iets strakker was en nu kan ik het ook niet volledig meer fronsen.
Mijn wenkbrauwen zijn ook beetje gelift. Ik had rechte wenkbrauwen en nu heb ik er precies meer een boog in.
Ik ben heel blij dat ik geen volledige kuur heb laten spuiten, maar rustig ben begonnen. Ik heb de indruk dat dit voor mij precies wel genoeg is. Misschien zelfs nog iets teveel voor de eerste keer.
Ik had ook tevreden geweest met iets minder effect omdat ik het echt heel subtiel wil houden.
Fijn dat je tevreden bent met het resultaat. Misschien dat je de volgende keer als je gaat aan kan geven dat het zelfs wat minder kan. Ze zeggen dat je het beste resultaat na 2 weken ziet dus ik zou nog even wachten en kijken of het zo blijft of nog iets veranderd. Maar wel fijn dat het is meegevallen!
Ik weet dat een weekje te vroeg is voor al het resultaat te kunnen merken, maar ik vind het nu net al teveel. En aan de spanning op mijn voorhoofd te voelen, is het precies nog steeds aan het zetten.
Ik ga zeker aangeven dat het niet meer mag zijn! Ik was blij met haar voorzichtige aanpak, maar ik heb het gevoel dat het voor mij nog een stapje trager mocht.
Beetje raar, maar eigenlijk ben ik niet helemaal tevreden, want ik vind het effect teveel. Ik was zondag (na 3 dagen) tevreden. Dat was al goed genoeg.
Beetje try and error natuurlijk. Eigenlijk een voordeel dat ik zo hard reageer. Als ik dit wil verder blijven gebruiken, kan ik langer de goedkopere spuitjes nemen. Nu ja, was toch ook 150 euro.
Totaal niet in de buurt van Zwolle, maar ik ken meerdere mensen die dit bij Natuurlijk Jong hebben laten doen. Allemaal zijn ze onwijs tevreden, en ik zelf vind de resultaten ook echt mooi! Wel een eind rijden voor je, maar zou het echt overwegen als ik jou was.
Ik heb precues hetzelfde! Zit er al een jaar over te dubben; ene moment vind ik t wel meevallen en voelt t overdreven om er iets aan te doen, andere moment stoor ik me er enorm aan en kan ik alleen maar die hangende oogleden zien in de spiegel! Heb morgen dus een intake om gewoon eens de mogelijkheden te horen, ben benieuwd!
Ja vind t ook heel spannend haha, durf t ook aan niemand te vertellenš ik ga naar looks clinic in Zwolle
Heeft er iemand ervaring met lipofilling ?
Het lijkt me te mooi om waar te zijn maar mijn vet van mijn buik zou echt naar mijn borsten mogen.
WOW ! Dan is mijn keuze snel gemaakt. Bedankt voor de info
Ja na het gesprek was ik erover uit dat ik het wil! Arts heeft goede uitleg gegeven en dacht dat het resultaat erg mooi zou zijn. Ik heb echter nog onderzoeken lopen in het ziekenhuis voor iets anders, waardoor het nu voor mij niet kan. Maar zeker weten dat ik een afspraak ga maken zodra het kan/mag!
Ik heb een gummy smile en zat hierover na te denken toen ik jouw berichtje eerder las. Toen zag ik het ineens op elke foto maar normaal let ik er niet zo op (zie het zelf toch niet!). Ik snap wel dat je het heel vervelend vind, maar zelf vind ik het ook wel karakter geven. Bijv ook bij Rocky (wie is de mol). En ik weet dat ik het echt niet jaren vol zou houden om bij te blijven werken, ook zo duur. Vandaag moest ik gaatjes laten vullen bij de tandarts en kan ik door de verdoving nu al uren niet meer lachen met tandvlees en het ziet er echt zo raar uit in de spiegel, ik vind dat mān gezicht ineens heel anders lijkt! Not in a good way. Verder niet echt een reactie waar je iets mee kunt hoor gewoon even mn gedachten spuien
Oh wat kut zeg! Ik heb er niet eerder van gehoord. Kunnen ze daar nog iets mee? Iets injecteren, of opereren? Niet dat je daarop zit te wachten natuurkijk, maar na de kosten en de ingreep van een neuscorrectie wil je uiteindelijk wel echt blij zijn met het resultaat
Pff heb echt met je te doen. Begrijp zo goed waarom je deze stap überhaupt hebt genomen en dat je dan maar heel even blij en opgelucht bent geweest vind ik heel naar voor je. Kan het zichzelf nog oplossen? Dat het ook weer wegtrekt die verdikking? Of is juist die informatie niet te vindenā¦
Zou hij een 2e operatie dan kosteloos doen? Heb je wel vertrouwen in deze arts? Misschien kan je nog ergens een second opinion vragen.
Heb je het in je frons gedaan of echt heel je voorhoofd? Ik heb nu een aantal x frons gedaan en daar super blij mee, echt gewoon geen hoofdpijn meer.
Ik heb de vorige x voorhoofd gedaan (om eens te proberen) en ik herken heel erg wat je beschrijft. Ik kan mn wenkbrauwen niet voldoende bewegen vind ik en voor het eerst het idee dat anderen de botox/filler op kun merken. Het voelde als een soort plakaat die op mn wenkbrauwen rustte en kreeg er ook hoofdpijn van.
Nu (5 weken later) is dat gevoel wel weg en voelt het stukken natuurlijk. En het resultaat is wel echt prachtig al zeg ik het zelf haha. Maar ik ga de volgende x ook minder of niet doen.
Was dit de 1e x dat je sowieso botox hebt gedaan? Want ik vond voorhoofd echt best heftig terwijl ik best wel wat gewend ben zeg maar je reactie is al even geleden, hoe bevalt het nu?