Volgens mij is no trace niet echt een specifieke techniek? Meer een werkwijzeâŠwat niet veel meer inhoudt dat er rekening wordt gehouden met dat je je enigszins nog ih openbaar kunt vertonen. De kliniek waar ik langsga in Rdam benoemt dat ook.
Wat mij betreft het minimale wat een arts voor je kan doenâŠNiet per se heel knap of bijzonder, of mis ik iets? Op een andere website in Aâdam (dr Frodo?) lees ik bijv;
De term No Trace Face wordt in Amerika veel gebruikt voor cosmetische behandelingen waarvan wordt gezegd dat je echt niet kan zien dat je behandeld bent. Wij slagen er goed in om blauwe plekken en bijwerkingen te voorkomen, en een natuurlijk resultaat is bij ons vanzelfsprekend, maar soms ontkom je er toch niet aan dat iemand een klein blauw plekje krijgt of wat rood wordt na de behandeling
Soap⊠ik vind het van een afstand wat overpriced als ik naar gezichtsbehandelingen of mani/pedi dingen kijk maar inhoudelijk geen idee. Missch werken die artsen ook part time in andere klinieken; met goedkopere tarieven?
(sorry heb je niks aan maar omdat ik al reageerde op dat no trace gebeuren hierbij nog even een ongevraagd advies over Soap hehe)