Oh ik hoor heel graag je ervaringen!
Bij mij is het ook niet extreem maar toch genoeg om me niet prettig te voelen zonder een groene primer oid om de roodheid te verdoezelen. En ik overweeg het nu te doen maar zie door de bomen het bos niet qua prijzen, methodes, effectiviteit.
Voor vaatjes vond ik het heel goed werken, algemene roodheid kwam wel weer redelijk snel terug. Ik had na de behandeling ook echt last van zwelling dat had ik onderschat
Ik heb dit gedaan, 3x geweest volgens mij en heb verschil is echt mega. Had altijd super veel roodheid en vaatjes zichtbaar op mijn wangen. Het is niet pijnvrij en gaat inderdaad zwellen maar is het zo waard. Nu 7 jaar geleden denk ik. Neem een koelpack mee om vooraf en nadien te koelen.
Ik zit er aan te denken om een onderooglidcorrectie te gaan doen na de zomer. Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja waar?
Van wat ik online kan vinden spreekt Bey Clinics (Bergman) me tot nu toe het meest aan.
Ik woon in noord NL, maar ben bereid om er voor te reizen met OV.
Wat goed om te horen! Duurt die zwelling lang?
En wat kostte het ongeveer en is het in één behandeling klaar of moet het meerdere keren?
Ik kreeg het vergoed vanuit mijn aanvullende verzekering, weet niet of dit nu nog zo is. Prijs ligt aan welke plek je het wilt doen ik betaalde dacht ik €130 per keer, vaak kan je een gratis intake doen of tegen vergoeding die je later terug krijgt met behandelen. Ga wel echt naar een goede huidtherapeute.
Traangootfillers! 1x gehad, prachtig effect.
Oh wat fijn om te lezen! Ik ga me hier ook in verdiepen, want ik heb aardig wat gesprongen adertjes (vaatjes?) En voel me ook onzeker om zonder foundation de straat op te gaan en dat vind ik kut.
En inderdaad, hoe lamg duurt de zwelling? Als je het op vrijdag doet ben je dan op maandag weer toonbaar?
Bij mij de eerste keer niet, erna reageerde ik er beter op. Zwelling begon de dag erna en hielt wel dag of 3 a 4 aan en nam toen dag per dag af. Heb wel gemerkt dat het helpt om echt lang te koelen. Misschien was mijn reactie ook wel extreem de eerste keer, ik kreeg mijn ogen niet open toen ik de dag erna wakker werd en tot mijn wenkbrauwen was het helemaal dik, dit kwam niet vaak voor.
Ik heb ook mijn aders/couperose laten laseren en doe elk jaar een of twee herhaal behandelingen tijdens de winter en ik heb helemaal geen zwellingen gehad tot nu toe. .
Ik zit nu te kijken een tixel behandeling voor mijn oogleden en wenkbrauw gebied. Iemand hier ervaring mee en aanrader voor een goede en betrouwbare behandelaar in omgeving Amsterdam?
Ik ben vanochtend geweest! Ik vond het niet heel prettig en schrok elke keer van de flits/laser haha! Het is nu echt flink rood geworden en voel ook wel al een zwelling opkomen, en mn ogen voelen ook wat zwaar aan. Probeer elk uur wel 10 minuten te koelen! Ben benieuwd hoe de zwelling morgen is en hoe ik er maandag uit zie. Moet de hele week op pad met m’n werk (studiereis) haha!
Naja, je mag ook niet autorijden, vandaar dat ik aan OV dacht.
Wellicht onderschat ik het hoor.
Ik kan altijd er voor zorgen dat iemand met me meegaat.
Ik heb de vlog van Denise (van Rutger) gezien, dat heeft me toch wel over de drempel doen gaan.
Ah thanks voor de info! Waar heb je het precies laten doen? Over je hele gezicht? En heb je een idee over hoeveel sessies je nodig hebt in totaal?
Alleen op m’n wangen (klein gebied) en klein beetje onder m’n neus. ik moet over 4 weken terugkomen, het is maar zo’n klein gebied dus ze denkt dat ze misschien dan nog een enkele moet zetten en dat is het ook dan denk ik!
Hopelijk valt het mee met de zwelling. Ik zag ook echt al na 1x verschil in roodheid en gebruik nu bijna nooit meer make up om te camoufleren.
Geen ervaring privé wel vanuit mijn werk. Onderooglidcorrecties zijn veel moeilijker en niet te vergelijken met bovenooglid correcties. Goed kijken waar het veel gedaan wordt. Als je een meedenkende huisarts hebt kan zij/hij jou misschien adviseren?
Ik heb voor as donderdag een afspraak gemaakt voor botox. Ik laat dan mijn kraaienpootjes behandelen en mondhoeken (deze hangen naar beneden).
Wat fijn! Ik gebruik nu ook vaak cc cream om de roodheid minder zichtbaar te maken, vooral in de winter.
De zwelling valt zeker mee, gelukkig. Ik vind de roodheid het ergste, het is best geconcentreerd op 1 plek bij elkaar dus het ziet er echt heel gek uit.
Ik heb maandag eindelijk weer een afspraak voor traangootfillers met Teosyal
Heb het wat jaren geleden ook gedaan, dus ik miste het effect ervan heel erg.
Uiteindelijk in overleg met de cosmetische arts besloten voor de wenkbrauwlift en kraaienpootjes. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Klein beetje blauwe plekjes maar dat komt wel goed. Ik overweeg sterk om een keer traangootfillers te doen, eerst even er voor sparen.
Ik lees hier dat veel mensen het gedaan hebben en blij zijn met het resultaat, nu heb je veel verschillende filler(soorten). Ik lees dat jij @Radio het met Teosyal doet, waarom kies je daarvoor? Ik vraag me ook af van anderen, welke soort filler heb jij gekozen en waarom?