Volgens mij worden hier ook wel een kaak fillers voor gebruikt icm met kin fillers
Ja dat is miss ook beter, ik heb zo’n bolletje als kin, zit niet echt bot in volgens mij
Heb iig goed advies nodig maar worden hier ook goede klinieken gedeeld? (Eindhoven/den bosch regio)
Nou in ieder geval niet bij ons Liesbeth op het kamp!
Volgens mij heeft Bonnie dit ook laten doen en ze heeft daar ook een YouTube filmpje over gemaakt dacht ik, misschien is dat wat om te kijken
Wie weet er een goede kliniek in Arnhem of omgeving om kraaienpootjes te laten behandelen met botox?
Daarnet voor het eerst lipfiller laten inspuiten bij mijn botox behandeling voor mijn frons.
Ik heb gevraagd voor een heel subtiel resultaat.
Wel beetje verschoten van het verschil in pijn tov botox, ookal was er eerst een verdovende crème gebruikt.
Toch iets pittiger qua pijn.
Ik heb ook vorige week voor de eerste keer lipfiller laten zetten. Ik heb alleen een vraagje aan de ervaringsdeskundige: ik heb donderdag het laten zetten en nadat het natuurlijk dik was, leek het sinds gister wel rustig. Ik voel nu alleen aan een kant een verdikking in m’n bovenlip. Kan dat nu nog en trekt dit nog weg?
Zie nu trouwens ook dat het wat blauw is, en dan niet zo oppervlakkig, maar echt meer een wat dieper blauw bultje.
Ja zeker als het nog blauw is. Kan soms echt wel lang duren.
Ik weet niet of je het hebt gedaan maar anders een tip voor de volgende keer: Arnicazalf.
Nee heb ik niet gedaan. Het vreemde is dus dat het 3 dagen gelijkmatig was en niet blauw en nu dus ineens een bultje wat dus wel wat blauw is. Ik herinnerde me ineens dat je een bloedstolsel kan krijgen, maar dan moet t volgens mij ook rood en warm zijn.
Geloof me, arnica zalf is echt een life saver. Ik ben de vorige keer direct dezelfde dag begonnen met smeren en de dag erna ook en het heeft wel geholpen.
Voor de volgende keer genoteerd. Ben trouwens wel echt blij met het resultaat! En het viel me 100% mee qua pijn, was hele goede verdovende zalf die hij eerst aanbracht.
Vraagje aan degene die een borstverkleining of vergroting hebben gehad: hebben jullie uiteindelijk ooit nog gevoel in je tepel terug gekregen als erogene zone?
Ik wist op voorhand dat de kans super klein is dat dat ooit terugkomt, maar merk dat ik het nu een jaar na dato soms best jammer vind.
Een familielid heeft na haar borstvergroting het gevoel niet meer terug gekregen. Is nu zo’n 4 jaar terug dat ze de behandeling ondergaan heeft maar op een paar tintelingen na is het gevoel weggebleven.
Ik heb in 2008 (ik was toen 18 jaar) een borstverkleining gehad dus dat is al zo’n 17 jaar geleden en de technieken zijn wellicht nu anders? Maar ik heb echt geen gevoel meer in mijn tepels, en bij aanraking geeft het mij zelfs soms een naar/vervelend gevoel. Vaak vind ik het niet prettig als mijn partner mij daar aanraakt.
Ik heb 2 keer een verkleining gehad, laatste keer een jaar geleden. Bij mij is het gevoel wel terug, alleen aan de onderkant van de borst een doof gevoel.
Hier 23 jaar geleden (oh wow haha) en het ik voel wel wat, maar niet zoals daarvoor. Blijft jammer, maar nog steeds beste beslissing ever die verkleining.
Bij mij is het gevoel voor en na mijn borstverkleining identiek gebleven.
Heeft wel een half jaartje of langer geduurd want het was eerst wel minder.
Er was eerst ook verschil in links - rechts.
Het kwam eigenlijk langzaam in orde.
Voor de mensen die Botox in hun frons hebben: hebben jullie het enkel in je frons gespoten gekregen of ook op andere plekken (bijvoorbeeld hoger op het voorhoofd)?
Ik wil enkel mijn frons behandelen zodat ik zoveel mogelijk natuurlijke uitdrukkingen nog heb (bijvoorbeeld bij het optrekken van mijn wenkbrauwen). De behandelaar zei daarop dat hij het ook op andere plekken moest zetten om te voorkomen dat mijn wenkbrauwen zich vanzelf zouden optrekken (Spok wenkbrauwen). Maar nu is het resultaat (na bijspuiten!) dat ik nog steeds kan fronsen (wel een stuk minder) maar dat ik mijn wenkbrauwen aan de binnenkant niet meer kan optrekken (dus ziet er een beetje gek uit als ik heel verbaasd kijk. Ook wel irritant met make-up op doen).
Een vriendin van mij wordt wel enkel in haar frons gespoten en kan niet meer fronsen (in tegenstelling tot mij) maar wel nog alle andere uitdrukken (ook in tegenstelling tot mij) en nu vraag ik me dus af hoe dat bij anderen is. Ervaringen?