Ik heb dit een paar jaar geleden laten doen en ben echt een angsthaas qua operaties/ingrepen. Maar moet echt zeggen dat het me heel erg mee viel. Ik voelde alleen de verdoving zetten. Tijdens de operatie had ik volgens mij mn ogen dicht! Ze tekende eerst af en daarna mocht ik mn ogen dicht doen. Ik heb ook geen bloed oid gezien. Het viel me heel erg mee alleen de genezing daarna duurde wel lang bij mij.
Is een filler die echt ontwikkeld is voor de traangoot en extra veilig is omdat het geen vocht aantrekt, waardoor de kans op vochtophoping/vochtzakjes minimaal is. Plus het voorziet de huid ook van aminozuren en antioxidanten.
Ik heb het heeel lang uitgesteld vanwege die reden. Uiteindelijk toch gedaan en het viel me ZO mee. De arts en assistent waren ook super lief en vertelden precies wat ze gingen doen, leidden me ook af maar dat was eigenlijk niet eens nodig. En de behandeling is zo gepiept.
En je hebt idd je ogen dicht!
Heeft iemand een tip voor een kliniek in de omgeving Utrecht voor een ooglidcorrectie? Ik zie door de bomen het bos niet meer! Zoveel aanbieders!
Ik wil (en het is ook wel nodig) ook een ooglidcorrectie uiteindelijk. Maar is het bij zoiets niet dat als je er zo vroeg bij bent, het na zo’n ingreep weer opnieuw kan gaan zakken vanwege het ouder worden of is dat een gekke gedachte ?
Ja en je kan het geloof ik maar 2 of 3 keer laten doen. Dus zeker niet te snel doen. Oh ik lees nu dat het wel vaker kan! Heb laatst ook iets gelezen over laser om je ooglid strakker te maken, weet iemand daar iets van?
Dit heeft Serena ooit gedaan en je zag nauwelijks verschil. Misschien kun je het nog terugvinden op haar blog (bestaat die nog?)
Heeft iemand ervaring met Lemon Bottle behandeling?
https://www.beautylab.nl/ervaring-plexr-ooglidcorrectie/#comments Dit? De Botox had bij haar niet zoveel gedaan. Ze schrijft dat er 3 mm merr oog zichtbaar is maar ze heeft niet echt goede before en after foto’s gemaakt
En ik zie niet dat dit advies recent is ingetrokken, dus dat zou voor mij genoeg informatie zijn.
Dankjewel voor de informatie!
Ja zoiets, maar inmiddels zijn we bijna 10 jaar verder en de laserbehandelingen volgens mij enorm verbeterd.
Ik heb ook een plexr behandeling gedaan een aantal jaar terug maar het heeft niet echt het gewenste effect gehad. Een ooglidcorrectie was uiteindelijk beter en deed minder pijn. Ik zit er wel aan te denken om nu, 6 jaar later, opnieuw een ooglidcorrectie te laten doen.
Nu 2 weken na de behandeling ben ik zo blij hoe het eruit ziet!!! Ik ga het echt herhalen en overweeg nog traangootfillers.
Is vlg mij bijna 10 jaar geleden? Dus lijkt me wel dat het tegenwoordig beter kan/gaat dan destijds
Edit; wordt hierboven al gezegd
Traangootfillers vind ik wel echt een dure hobby, blijft nog geen jaar goed bij mij
Ja dat weet ik! Ik breek alles snel af. Dat is fijn met veel dingen maar echt balen met filler en botox (dat amper werkt bij me).
Ja
mijn Botox (2x gedaan) heeft gewoon nooit helemaal gepakt.
Wat bedoel je met OG Botox?
Botox is een merknaam. Geen ‘middel’ naam. Je hebt dus binnen de spierverslappers meerdere merken, zoals dus Botox en bocouture.