Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Ik ben vandaag voor het eerst bij Soap geweest voor de frons tussen m’n wenkbrauwen en het is 1 zone waar ik €145 voor heb betaald. Ik was best wel zenuwachtig, maar ze nam echt goed de tijd en legde alles uitgebreid uit. Vond het prettige ervaring en heb tot nu toe nergens last van!

4 likes

Ik probeer al heel lang af te vallen maar het lukt niet helemaal en daarom denk ik er over na om liposuctie te doen bij mijn buik. Dat is de plek waar ik erg veel vet heb vergeleken met de rest van mijn lichaam. Vind het wel heel heftig, heeft iemand hier ervaring mee? Ik vind het vooral heftig dat je dan 6 weken in een drukpak moet.

Alsjeblieft, doe het niet. Ik heb het afgelopen halfjaar al twee patiënten gezien met ernstige complicaties, oa darm letsel, na liposuctie van de buik en dat wil je echt niet. Ik begrijp dat je het overweegt maar het kan veel ingrijpender zijn dan verteld wordt.

4 likes

Ja, hier heb ik ervaring mee incl. buikwandcorrectie. Vond het allemaal erg meevallen behalve het gebukt lopen de eerste week. Maar dat hoef je niet met lipo en de buikband (had geen pak) was ook prima. Ging me na vijf weken ofzo wel wat tegenstaan maar dat is logisch. Was ook goed te verbergen met kleding. Dus zou zelf voor die buikband niet twijfelen en het zo weer doen!

1 like

Ik ben even benieuwd of anderen dit ook hebben/hadden. Ik heb 2 jaar geleden voor het eerst 1 zone botox gedaan voor m’n fronsrimpel. Ik heb een erfelijke frons en zat me te erg dwars. Ik was vet blij na die behandeling want hij was dus helemaal weg. Na verloop van tijd, zo’n 6 maandjes of zo, kwam hij weer wat terug maar helaas kon ik het niet nog eens doen ivm kinderwens/fertiliteitstraject en later zwangerschap/borstvoeding. Afijn. Flinke tijd vooruit heb ik het dus onlangs weer gedaan maar ik vind het effect opeens zoveel minder? Het is heus verbeterd maar ik zie dat lijntje nog wel wat staan en als ik m’n best doe kan ik echt nog wel fronsen. Ben ermee terug geweest en hij heeft er wat bij gedaan, maar effect is niet onwijs veranderd. Het was bij dezelfde kliniek maar wel een ander persoon daar. De pers die ik eerst had was er een tijdje niet ivm werkzaamheden in het ziekenhuis. De arts waar ik nu ben geweest krijgt uitstekende reviews, daar ligt het niet aan. Maar was even benieuwd of anderen dit ook hebben/hadden?

2 likes

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar wel mensen in mijn omgeving en ik zou het echt niet doen. Zowel fysiek en mentaal kan dat heel dramatisch verlopen en ik zou niemand aanraden dat risico te nemen

Ik betaal €80/€100 bij Faceland, zij hebben regelmatig een aanbieding.

@Sarie hoelang is het na je bevalling/borstvoeding? Ik ben 6 weken na mn bevalling gegaan en toen was het effect ook een stuk minder dan na een half jaar, kwam door hormonen zei ze. Het was toen sowieso iets minder strak, maar de rimpel was na 2,5 maand ook weer terug. Ben nu midden december geweest en zie nu nog niks dus heb het idee dat hormonen wel echt invloed hadden.

2 likes

Oké goede waarschuwingen, ik laat het maar zitten dan. Bedankt allemaal

1 like

Hmm was ongeveer 5,5 maand erna, het zou daarmee te maken kunnen hebben. Voor ontzwangeren staat toch 9 maanden? Misschien de volgende keer dus beter!

1 like

Als je nog kan fronsen zit er gewoon niet genoeg in. Ik zou nog een keer terug gaan en ook vragen hoeveel het de eerste keer was en hoeveel nu, dan kan je het de volgende keer aangeven.

2 likes

Zie nu pas deze reactie, wat heftig! Welk darmletsel is er ontstaan?

1 like

Hormonen zouden in principe geen effect moeten hebben op de werking van botox. Het is gewoon iets dat je spier verlamt. Als het sneller uitwerkt is er inderdaad gewoon te weinig gebruikt.

2 likes

De canule was door de buikwand gegaan en had vervolgens een defect van zo’n 4 centimeter in de dunne darm gemaakt

2 likes

Ja ben dus al terug geweest en hij was dus wel tevreden, het is niet dat ik keihard kan fronsen, maar voor m’n gevoel zit er lichte beweging in en zat dat er de vorige keer niet in…

Hij heeft er desondanks toen was bij gedaan, maar heb niet het gevoel dat dat het verschil heeft gemaakt

3 likes

Oh twee artsen hebben tegen mij gezegd dat het invloed kan hebben wbt hoe lang het zichtbaar blijft, juist door alle hormonen die door je lijf gieren (kort) na een zwangerschap. Ik heb geen idee of het echt zo is, maar ik merkte wel dat ik kort na mn zwangerschap er minder lang plezier van had dan normaal.

2 likes

Ik ben hier ook benieuwd naar! :blush:

1 like

Ja ik ! Ik kreeg mijn buikvet op geen enkele manier weg. Sporten, diëten, heb er 3 jaar over getwijfeld en uiteindelijk gedaan.

Ben er heel tevreden mee. Heb nog steeds geen platte buik maar dat had de chirurg me verteld dus ik was voorbereid.

Het korset is inderdaad heel vervelend en heb echt afgeteld tot ik het niet meer aan moest.

Het duurde wel echt minimum 6 maand tot 9maand tot je het volledige resultaat zag.

De eerste 2 weken waren echt niet aangenaam, ik had een steenharde buik, opgeblazen, gevoelig. Maar dit was dus maar 2 weken.

Ik heb 2 zones gedaan, littekens bijna niet zichtbaar.

1 like

Irritante reactie voor dit topic hoor.

13 likes

Wat heerlijk voor je

2 likes

Hoezo? Ik heb eerder wel eens gepost over behandelingen die ik zelf heb laten doen, ik ben niet tegen ingrepen.

@Nude gewoon even een tegengeluid.

2 likes