Plastische chirurgie / cosmetische behandelingen

Serena heeft dat vroeger gedaan maar was er niet tevreden over nadat de spon was afgelopen.

3 likes

PlexR geeft echt minimaal resultaat inderdaad. Het lift wel iets, maar komt niet in de buurt van een ooglidcorrectie.

1 like

Begin anders eerst met een Botox frons, en eventueel een wenkbrauwlift. Als dat niet bevalt dan kan je een ooglidcorrectie overwegen.

3 likes

Botox in je frons en eventueel een wenkbrauwlift?

1 like

& @Okapi Ik denk inderdaad dat ik ga voor de frons en de wenkbrauwen. Had echt geen idee dat de frons helpt op je blik wat te verzachten dus thanks!

Alleen de frons kan al heel veel verschil maken inderdaad! Dat doe ik zelf ook.

De wenkbrauwlift had niet veel effect bij mij, dus na een aantal jaar besloten om toch voor een ooglidcorrectie te gaan. Dus als je ooit twijfelt kan je me altijd een bericht sturen.

1 like

Ja maakt het echt wat zachter hoor!! De tweede keer zei mijn moeder dat ze vond dat ik de laatste maanden veel vriendelijker keek, zal ik lekkerder in mn vel ofzo. Ze had dus ook verder niet door dat er botox in zat.

1 like

Heeft iemand van jullie een ooglidcorrectie gedaan? Bijv bij Faceland (Eindhoven)?

Ben benieuwd naar de ervaringen. Ervaar ook veel vermoeidheid omdat het zo naar beneden hangt.

Faceland staat wel echt bekend als een fabriek. Zou bij een ooglidcorrectie echt voor een knmg arts gaan.

3 likes

Oh, dat klinkt niet fijn. Ik heb er totaal geen weet van dus hoor graag ervaringen!

1 like

Ik heb hier wel eens gepost over kliniek Veldhoven. Zit in Veldhoven (what’s in a name haha). Super tevreden over. Ingreep stelde echt niks voor, is me 1000% meegevallen. Als je vragen hebt mag je altijd berichtje sturen! Heb ook nog wel ergens foto van voor/na.

Ik zou echt eerst eens botox in je frons proberen, zoals al geadviseerd werd. Ik heb hetzelfde en ik weet meteen dat mijn botox weer begint uit te werken. Ik hoor dan meteen weer vaker dat ik boos of moeilijk kijk. En zodra er weer botox in zit hoor ik hier niemand over.

1 like

Op Kliniekervaringen kun je heel makkelijk reviews van verschillende klinieken en artsen lezen!

3 likes

Iemand bij soap ervaring met die Botox zones? Ik wil de frons tussen mijn wenkbrauwen aanpakken en vroeg me af of dat een halve zone (90 euro) of hele zone of anderhalve zone ofzo is? Ik heb over een paar weken een afspraak staan dus ik ga erachter komen haha maar wellicht weet iemand op voorhand al hoe het werkt met die zones en wat de kosten zijn :slight_smile:

3 likes

Volgens mij tellen ze bij mij 1 zone, kost bij mij 105 euro, maar heb wel een vrij goedkope kliniek. :joy:

2 likes

Wel ergens anders ervaring en daar tellen ze volgens mij gewoon één zone. Ik ben dan 160 euro kwijt. Wel echt een groot verschil met @Krabsalade!

Ooo mag ik weten waar?

2 likes

Hoeveel zones je nodig hebt ligt aan hoe diep de groef en hoe sterk je spier is. Een halve zone is baby botox (dus halve dosis botox en werkt sneller uit, maar je houdt wel mimiek), een hele zone is gewoon een volledige dosis botox (werkt 3-6 maanden, legt de spier helemaal plat)

3 likes

Ik betaal 130 bij city clinics. Heel tevreden over. Dat zijn dan 2 zones geloof ik, zowel frons als wenkbrauwlift. Ze hadden een paar weken geleden een deal: 2 zones voor 99 euro.

3 likes

Dank voor alle reacties! Ik ga de frons een kans geven! Ben nu aan het orienteren betreft een kliniek in Den Haag maar er is zo veel keus. Echt heel lastig. Hebben jullie misschien aanraders? Ik ben zo nieuw in dit hele verhaal, ben als de dood dat ik een verkeerde kies. Heb de zoekfunctie geprobeerd en kwam toen op een zelfde vraag uit van iemand in 2022, zonder antwoord haha.

2 likes