Heb nog een aantal podcasts over verschillende onderwerpen die ik graag luister en hier volgens mij nog niet zag voorbij komen
- Terrible, thanks for asking: mensen over de moeilijkste momenten in hun leven, maar op een hele mooie en hartverwarmende manier verteld
- Small Doses: Podcast van Amanda Seales waarin ze elke week over een ander onderwerp spreekt. Een combinatie van self-help, humor en reflecties over de maatschappij
- Why won’t you date me: Podcast van Nicole Byer waarin ze elke week met een gast praat over (online) daten en waarom ze nog single is. Deze is wel nogal specifiek, Nicole is soms nogal schreeuwerig maar als je je hier over kan zetten is het best een grappige, openhartige podcast
- WTF with Marc Maron: goede interviews, love Marc Maron
- Well-fed women: voor wie bezig is met body-image, inuitive eating etc
- I, Survor: Hierin vertellen mensen hoe ze een ramp/misdaad/… hebben overleefd. Beetje dramatisch/amerikaans geproduced en ik erger me soms aan de hosts maar er zitten heel mooie afleveringen tussen
- Ask Iliza Anything; Comedian Iliza Schlessinger beantwoordt elke week de meest random vragen van luisteraars. Misschien ook niet iedereens ding maar ik vind haar best grappig.
- Hidden brain: over fascinerende psycholigische/sociologische/antropologische dingen. Heel interessant!
- Smalltown dicks: true crime podcast waarin de politierechercheurs aan het woord zijn die bij de besproken zaken betrokken waren
- The daily: korte podcast van de New York Times over actuele thema’s
- Ask a manager en Dear HBR: Advies over werk-gerelateerde problemen