Ja Yous en Yay is fijn! Vond die met Anna Nooshin en Monica Geuze ook leuk, Tim is ook wel favorietje.
Ik ben ook begonnen aan Leven met de Maffia, over de Italiaanse Maffia en hoe Nederland hierbij betrokken is. Ook erg goed!
Ja Yous en Yay is fijn! Vond die met Anna Nooshin en Monica Geuze ook leuk, Tim is ook wel favorietje.
Ik ben ook begonnen aan Leven met de Maffia, over de Italiaanse Maffia en hoe Nederland hierbij betrokken is. Ook erg goed!
De podcast van Mayra Louise vind ik ook erg fijn. Gaat over body positivity en ik vind het fijn dat alles rustig besproken wordt.
Vind ik ook leuk. Wil me nu een beetje focussen op Nederlandse podcasts ipv Engelse.
Ik irriteer me bij Mayra Louise wel heel erg aan het onnodig gebruik van Engels tussendoor. Komt zo puberaal over: “Jaaa, I really didn’t care at all weet je” Brrr.
Het onderwerp vind ik top, haar stem ook, maar dat Engels spreken in zinnen die je prima in het Nederlands kunt uitspreken, heel irritant. En om een of andere reden heeft ze steeds gasten die dat ook doen.
Nee, nee, nee niet zeggen! Nu ga ik er op letten
Bestaan er leuke Nederlandse podcasts die over films gaan? Ik heb nou wel de zoveelste Engelstalige Toy Story podcastaflevering geluisterd
Ik ken VPRO cinema, maar dat gaat misschien iets teveel over de filmmakers… weet ik niet zeker
Oehh ik ga die dan wel even downloaden, thanks!
Hahaha mijn vader heeft de afgelopen week naar Brand in het landhuis geluisterd en hij was helemaal enthousiast. Krijg ik net allemaal foto’s dat hij als een echte spion door de bosjes naar het landhuis staat te gluren. Hij moest blijkbaar in de buurt zijn en besloot langs te rijden. Schatje is het
Heeft er toevallig al iemand de Deense detective geluisterd?
Ik heb afgelopen week Beethoven is meer dan een hond geluisterd, over klassieke muziek. Twee meiden waarvan de een de ander een soort spoedcursus klassieke muziek geeft. Luisterde lekker weg!
Misschien vind je Klassieke mysteries dan ook wel leuk! Zijn wel maar drie afleveringen tot nu toe.
Die heb ik heel toevallig al gedownload!
Ik dacht precies hetzelfde.
Voelde een beetje als het herhalen van eerdere afleveringen.
Ja dat vond ik ook zo stom!
Ik vind het wel mooi dat zij er nog steeds meer bezig is, en alle alternatieve scenario’s wel interessant. Ben benieuwd of er meer volgt (ben nog niet klaar met luisteren, mocht dat gezegd worden later haha)
Ik vond die nieuwe scenario’s wel interessant, omdat daar inderdaad weinig naar gekeken is en het hele verhaal gewoon vreemd is(voor een eerwraak). En ja jammer dat we die info niet hadden, hoop echt dat die wel bij de politie terecht komt.
Moord op Patrick:
Ik had al eerder het idee dat de ex het misschien wel gedaan kon hebben, en nu door die kaarsjes weer.
Ik vond het juist wel interessant, deze aflevering! Maar ik vind het juist wel goed dat ze daadwerkelijke deskundigen op het gebied van eerwraak ana het woord laten en spreken, ipv gekke assumpties van de politie. Maar ik luister ook niet zoveel crime podcasts dus daar gaat het me wat minder om haha
Heeft iemand nog aanraders voor podcasts over feminisme en body positivity in combinatie met marketing/advertising?
Ik weet geen specifieke podcast, maar ik heb de laatste tijd Jameela Jamil een aantal keer horen praten over dit onderwerp op verschillende podcasts (Sooo many white guys, Getting curious with Jonathan van Ness, Work Party,… ik vergeet er sowieso nog)