Parachutemoord heb ik nog niet geluisterd! Hahaha ik weet niet of een true crime podcast iets voor mij is, de markt is al zo overspoeld daarmee
Ik zal er eens over nadenken
Ik vind dat die andere ook zo vreselijk onduidelijk praat. Versta haar nooit. Ik ben zelf mega fan van de mannen van true crime all time en true crime unsolved.
Ik ben nu bezig met El Tarangu en heb de hele tijd dat liedje in mijn hoofd haha.
Ik ga er nu aan beginnen! Klinkt goed. Ik merk dat Engelstalige podcasts me toch wat lastig af gaan als ik er niet helemaal bij ben met mijn hoofd (auto bijv) maar ben benieuwd.
Ik ben nu aan de tweede aflevering van deze aan het luisteren, vind het wel interessant
Sander van de quote 500 heeft ook een nieuwe podcast: zelfspotcast!
Zijn er, naast volksjury en de welbekende moord op patrick etc, nog Nederlandse crime podcasts?
Vlaamse ook goed? Blankenberge tapes? El Tarangu is ook een soort crime
Vlaams ook prima! Beide al geluisterd, vooral die laatste vind ik goed
Ik luister ze vooral tijdens werk en in de auto, bij engels moet ik te veel opletten wat ik vermoeiend vind. Wat gek is, want op YouTube kijk ik wel veel Engels.
Waarom ook al gehad?
Ja!
Ik herinner me net ineens deze, zelf nog niet geluisterd
Ik las op twitter dat er mogelijk voor eind dit jaar nog een extra aflevering komt van āde moord op Patrickā. Ben heel benieuwd of er dus echt nieuwe ontwikkelingen zijn.
Ja dat was nogal een tegenvaller. Al ben ik nog steeds in ongeloof hoe stom de politie was dat niemand over die waxine-lichtjes had nagedacht.
Ik ben ook echt een beetje klaar met de Moord op Patrick, vind ānormaleā afleveringen van Argos veel interessanter haha
O die ga ik even opzoeken. Ik wil beginnen aan de nieuwe over Epstein, āMr. Epsteinā is de titel volgens mij. Ben heel benieuwd.
Ik vond dit ook mega interessant maar die stem van die man! Echt vreeeeselijk, alsof je naar zoān sensatiezoekend SBS6 programma luistert.
Ja die bedoel ik!
Ik vond datevermaak in het begin wel geinig, maar na een paar afleveringen was ik er wel klaar mee. Ze leven zo in een eigen bubbel en doen de hele tijd alsof ze super open minded zijn en aan heel veel zelfreflectie doen, maar ondertussen kunnen ze er maar niet over ophouden hoe bijzonder!!! het is om iemand uit āde provincieā te daten. Dus ben afgehaakt haha.