Podcasts (Deel 1)

Ik heb pas El Tarangu geluisterd, vond het een aanrader! Nu Waarom aan het luisteren van VPRO. Over de zelfdoding van het vriendje van de maker. Best verdrietig maar ook mooi.
En iets anders maar nav die podcasts: ik vind een Vlaams accent zo leuk. Heb nu pas goed door dat Belgen Engelse woorden 99/100 fonetisch uitspraken. ‘Fan’ en ‘typen’
bijvoorbeeld uitgesproken horen is funny.

3 likes

Ik ben hier vanochtend aan begonnen en ik vind het super leuk! Heb zo hard gelachen. Heel herkenbaar, vooral als je serial en S town hebt geluisterd.

Ik kan me even niet herinneren of ik dit hier al gedeeld heb maar alle afleveringen van Dateline (true crime) zijn ook als podcast te luisteren

Oh mijn dank is groot. Was weer op zoek naar een goede Engelstalige crime podcast.

Wat bedoel je precies met mensen van kleur?

Ik snapte hem niet helemaal, maar nu wel. Nu je het zegt klopt dat inderdaad helemaal. Ik zou zeggen begin zelf een podcast… :grin::hugs:

Haha herkenbaar

Niet Engelstalig, sorry, maar ken je Dipsaus al?

Ik realiseer me nu dat toen je zei dat je specifiek podcasts wilde luisteren gemaakt door mensen van kleur, ik er meteen vanuit ging dat het dan ook over de struggles van mensen van kleur zou moeten gaan. Dat zegt vooral iets over mij, denk ik :open_mouth: Sorry! Ik bedenk me er net nog eentje die wel wat humoristischer is én Engelstalig: 2 dope queens. Die is helaas al gestopt geloof ik, maar er zijn best veel afleveringen van!

1 like

Small Doses en Still Processing (maar die heeft nu een pauze geloof ik),

Goede vraag, je zet me aan het denken!
Ben eens in mijn lijst gaan kijken en inderdaad, wat weinig divers zijn de meeste inderdaad.

De enigen die enigszins diverse makers hebben zijn denk ik deze (allemaal aanraders vind ik!)

Couplegoals de podcast (Mandy :heart_eyes: )

Dolly Partons America (maker is Libanees)

Haagse Zaken van NRC wordt gepresenteerd door Lamyae Aharouay

Deze aflevering met van Mentorles met Natacha Harlequin vond ik heel erg sterk:

Ik weet niet of je van Harry Potter houdt, maar ik vind #WizardTeam heel leuk!

2 likes

Heb dit weekend Casefile pas ontdekt :sweat_smile:. Iemand die nog bepaalde episodes kan aanraden?
Ik heb Sherri Rasmussen, Amok en Jennifer Pan geluisterd.

Interessante podcasts worden er genoemd, ik moet nog maar eens wat uitproberen! Op dit moment volg ik Science VS, Haagse zaken, man man man de podcast, en Love Matters. Niet super spannend, maar wel vermakelijk.

Ik vind de Telekids generatie ook wel vermakelijk!

1 like

Wat goed, bedankt voor het delen want die ga ik zeker luisteren!

Dankjewel voor het delen, deze ga ik zeker luisteren!

1 like

Oh dit klinkt idd heel interessant! Ik denk dat dit heel leerzaam is voor veel mensen!

1 like

Welke aflevering? Ik vraag het voor een vriendin :flushed:

En mochten ze hier lezen:
source

2 likes

Ik denk dat als je echt geïnteresseerd in Monica bent, dat dit forum wel langskomt in je zoektocht