Podcasts (Deel 1)

Britt van de Crime Junkie Podcast (of die andere, idk) zegt echt bijna iedere aflevering “especially as a parent”. Jaja, jij als ouder vindt het nóg erger allemaal. Full. Body. Cringe.

4 likes

Geen full body chills? :joy:

1 like

Nee hahahaha juist een variant erop omdat ik me daar ook aan stoor :sunglasses:

1 like

Die over amanda knox is echt heeeel grappig

1 like

Haha ja, ik luisterde de eerste paar afleveringen ook wel geboeid omdat ik wel benieuwd was waar het naar toe zou gaan, maar nu blijkt echt dat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn of waar ze het over hebben vind ik. Wat ik vooral niet snap is dat ze allemaal van die random gasten hebben in de podcast die niet interessant zijn en ook niet echt iets interessants hebben gedaan, maar ze vervolgens wel heel vergaande “analyses” proberen te maken en alles wat die persoon heeft gedaan proberen te plaatsen in de “huidige tijdsgeest”.

Zoals bijvoorbeeld die gozer van die gekke avocado tent. Je kan er heel moeilijk over doen, maar hij heeft toch gewoon een marketingstrategie bedacht die aansloeg? Heus wel knap van hem, maar dat is toch echt totaal geen interessante gast voor in de podcast en hij heeft verder toch ook niets interessants te vertellen? Maar ik denk dat ik het format niet begrijp ofzo haha.

7 likes

Ja hier ben ik het wel mee eens. Dan heb ik een aflevering geluisterd en dan denk ik ‘oké en waar ging dit nou over?’ :woman_shrugging:t4:

1 like

Ik ben de podcast Bob aan het luisteren en ik moet echt bijna huilen :sob::sob: wat zijn zij toch verschrikkelijk goede radiomakers

2 likes

Dan vind je de Bright Sessions vast ook wel leuk. En misschien ook the Magnus Archives.

1 like

Ik kom the penumbra podcast nog een keer mega aanraden, echt zelden dat ik zo geniet van een podcast.

In mei komt de live show van Welcome to Nightvale trouwens naar Utrecht, is iemand toevallig ook fan genoeg om te gaan? :grimacing: Lijkt me heel vet om eens mee te maken

Meen je niet! Komen ze weer? Ik heb ze al een keer in Amsterdam gezien. Echt heel apart om te zien en mee te maken maar ook heel leuk.

1 like

1 mei in tivoli!

1 like

ooh super want heb de volksjury bijna uit

Ik heb gehoord dat ie kut is. Volksjury heb ik ook al uit en alles van Schik ook al. Ben nu aan Daders begonnen maar dat vind ik niet zo leuk

Ooh jammer, wil een goede back-up voor ik het einde nader :stuck_out_tongue: en heb hetzelfde als iemand hierboven, bij Engelstalige ben ik te snel afgeleid.

Ik vind Engels inderdaad ook niet leuk… maarja, er komt vast wel weer iets nieuws

Ik vond Daders wel echt heel boeiend en Volksjurh weer helemaal niet, haha!

Ik vond daders ook helemaal niet leuk. Terwijl het eigenlijk op papier mijn ding zou moeten zijn haha. Ik vond zijn interviewstijl ook matig. Hij deed zich veel dommer en banger voor dan nodig. En heel judgy, ik zou het wat objectiever willen zien of zo.

2 likes

Ik denk dat het ook is dat instemmend reageren makkelijker is ofzo?
Want ik heb de brand in het landhuis een jaar terug geluisterd omdat die hier zo massaal werd aangeraden.

Ja ik vind het heeeeeel matig en af en toe nogal gevoelloos. De humor en het accent zijn ook niet mijn ding.

Heb je wel Kwaad Bloed al geluisterd?