Ja ben benieuwd dan, zou alleen smeargle nog kunnen zijn. Want alle andere generatie 2 Pokemon zitten er al in toch? bedoel dit niet met daf je geen gelijk hebt natuurlijk he haha, gewoon speculeren/nieuwsgierig
Dit worden alle celebi tasks die je moet doen om celebi te vangen:
Edit: artikel wordt nog steeds ge-update maar dit is wat er tot nu toe bekend is! Als er bijvoorbeeld staat ‘vang (0) dagen achter elkaar een Pokemon’ dan is die 0 nog niet bekend hoeveel dagen.
Ik heb het laatst weer geïnstalleerd omdat mn vriend mn snorlax wilde ruilen.
Uiteindelijk vond ik het weer zo leuk dat ik weer ben begonnen en hij heeft de snorlax nog steeds niet haha
Celebi
Wow, door dit topic ook maar weer is mijn app geopend en wat is er veel veranderd! Allemaal nieuwe opties sinds ik voor het kaatst heb gespeeld (vooral actief helemaal aan het begin). Moet het allemaal nog uitvogelen en alles hierboven is echt abracadabra voor mij haha. Maar ik begrijp dat je nu mensen kan toevoegen? Even kijken of ik mijn code kan vinden en hier kan droppen
Ja je kan vrienden worden met mensen. En dan kun je ze cadeaus sturen en zo je vriendschap laten groeien, waar je ook weer punten voor krijgt. Heb je het allemaal kunnen vinden?
Je moet voor die tweede Celebi quest drie nieuwe vrienden toevoegen, en het lijkt me wel leuk om wat mensen van hier toe te voegen
M’n friendcode is 6422 1488 0440
Cool!
Mijn code:5001 7254 8716
Voor de mensen die moeite hebben nieuwe vrienden te vinden, je kan ook een oude vriend deleten en weer toevoegen. Dit telt ook en je raakt niet de vooruitgang kwijt.
Merk met dit mooie weer dat ik veel aan het spelen ben, vaak na het avondeten een rondje lopen en ben dan 2 uur verder.
Hoe zit het met die raids? ik snap er nog echt de ballen van. Soms dan staat er een ei boven met tijd en dan doet ie t en soms doet ie t niet.
Ben ik nu te laat om de Mew quest af te maken?
Nee die kan je ook gewoon nog afmaken.
Ah top!
0475 1839 9752
Kunnen we niet een soort ketting maken met iedereen’s code?
Ik heb wat mensen van hier toegevoegd, mijn naam is S…uca
Mijn code is 8043 7060 6013
Cookie - 3410 4562 2690
Ik ga ook wat mensen toevoegen. Ik loop met Chikorita.
Zitzak 9862 9809 1901 (pokemon naam is Ww82 btw)
Ik ga ook ff random wat mensen toevoegen
Ik vind het heel leuk dat mensen zo snel al accepteren haha. Alleen jammer dat ik nooit genoeg cadeaus heb om iedereen er een te sturen.
Dank je wel voor de moeite, fijn om een overzicht te hebben. Mijn in game naam is NomineMetis, ik heb het aangevuld in bovenstaande quote.