Pokémon (GO) topic

Had 10 shiny’s yayy (wel met slechte IV), heb nu alle shiny evoluties behalve Umbreon dus dat wordt nog even 10 km wandelen morgen… :o + wat bewaren voor de volgende generaties, er komen schijnbaar nog 2 evoluties bij later.

Wel echt 3 uur als een malle lopen spelen niet normaal maar Eevee is m’n favo <3
(Waarom heet ik hier Ditto, ik weet het ook niet)

@anon26776401 hoe laat was je aan het vangen? De Eevees zaten er tussen 11-14, morgen/vandaag(zondag) ook weer! De 7 km eieren krijg je uit gifts van vrienden en bevatten alolan Pokémon.

Te laat zo te zien. Ik was pas rond 4 uur actief. Ach, morgen beter :wink:
Alle tot op heden eevee evoluties heb ik volgens mij wel.
Eevee was ook mijn favo. Ik had zo’n knuffel in de vorm van een pokebal die je kom omtoveren tot Eevee. :heart:

3 likes

Voel me een beetje dom, maar wat is een shiny en hoe krijg je die?

Eens in de maand op een zaterdag is er een Community Day. Op deze dag kun je tussen 11:00 en 14:00 dan een bepaalde Pokémon vangen. Zo is er al een Community Day geweest met Larvitar, Dratini, etc.
Deze bepaalde Pokémon spawnt dan heel erg vaak en je hebt ook een grote kans op een shiny - oftewel een glimmende Pokémon.

Als je héél veel geluk hebt, spawnt er ook nog weleens een shiny, of krijg je er één uit een ei. Maar dat gebeurt niet zo vaak.

1 like

Ooh, maakt het een stuk duidelijker voor mij nu, thanks!

hoe staat ‘t met de jacht op eevee bij jullie? Hier is ‘ie intens.

1 like

Ik heb alle evoluties! Flareon, Vaporeon en Jolteon. Ik heb ook nog 2 eevee’s waarmee ik Umbreon en Espeon maak ivm de buddy trick, en dan heb ik ook nog 2 extra eevee’s gevangen voor Glaceon en Flareon voor in gen 4. Heb er in totaal 8 gevangen geloof ik

1 like

Yeah was lekker dagje. Heb nu eindelijk alle Eevee evoluties en 2 daarvan zijn shiny. :heart: IV check ik vrijwel nooit, ik doe het echt om het verzamelen. (Hoog CP vind ik wel nice en ik check altijd wel via appraise wat IV score ongeveer kan zijn.)

Je hebt de name trick, maar die kan je maar 1 keer gebruiken. Als je deze nog niet eerder gebruikt heb kan je dit doen, anders is het random.

1 like

Hoeveel heb je er in totaal nodig om alle evoluties shiny te hebben incl. eventuele volgende? 8 toch? Heb er vandaag trouwens 9 gevangen!

9 als je Eevee zelf ook nog wilt. Gen 4 Glaceon en Leafeon, en in gen 6(?) Sylveon.
Ik heb 4 shiny gevangen, heb nu shiny Vaporeon van ruim 2800.

1 like

Ja dit is zo handig!

Eindstand: 1530 eevee candy en 12 shiny’s. Ben wel nog niet aan evolueren toegekomen :sweat_smile:

1 like

Werkt de namen truck niet meer?! Kreeg zo net 2x Jolteon.

Als je de name trick al een keer hebt gebruikt, werkt dit geen 2e keer meer.

Oh fuck.

Beetje late to the party maar ik heb 7 shiny’s gevangen, waaronder eentje met CP 666 (vind ik altijd leuk om te verzamelen haha). Heb alle evoluties en krijg er van mijn vriend nog eentje zodat ik er genoeg heb voor generatie vier.

1 like

https://pokemongolive.com/en/post/celebi-research/

Vanaf maandag zit Celebi in het spel. Als je voorbij de 3e researchquest van Mew bent kan je met allebei verder. Er zullen ook nieuwe gen 2 Pokemon verschijnen.

Vanaf morgen trouwens Regirock ipv Registeel.

3 likes

Geen nieuwe gen2 Pokemon toch? Of welke dan? Ik las het als dat er gewoon meer gen2 Pokemon spawnen voor een tijdje :blush:

Ik denk dat we het beide anders interpreteren. Gelukkig zien we het maandag wel wat het wordt :grin: