Pokémon (GO) topic

Ooh, maakt het een stuk duidelijker voor mij nu, thanks!

hoe staat ‘t met de jacht op eevee bij jullie? Hier is ‘ie intens.

1 like

Ik heb alle evoluties! Flareon, Vaporeon en Jolteon. Ik heb ook nog 2 eevee’s waarmee ik Umbreon en Espeon maak ivm de buddy trick, en dan heb ik ook nog 2 extra eevee’s gevangen voor Glaceon en Flareon voor in gen 4. Heb er in totaal 8 gevangen geloof ik

1 like

Yeah was lekker dagje. Heb nu eindelijk alle Eevee evoluties en 2 daarvan zijn shiny. :heart: IV check ik vrijwel nooit, ik doe het echt om het verzamelen. (Hoog CP vind ik wel nice en ik check altijd wel via appraise wat IV score ongeveer kan zijn.)

Je hebt de name trick, maar die kan je maar 1 keer gebruiken. Als je deze nog niet eerder gebruikt heb kan je dit doen, anders is het random.

1 like

Hoeveel heb je er in totaal nodig om alle evoluties shiny te hebben incl. eventuele volgende? 8 toch? Heb er vandaag trouwens 9 gevangen!

9 als je Eevee zelf ook nog wilt. Gen 4 Glaceon en Leafeon, en in gen 6(?) Sylveon.
Ik heb 4 shiny gevangen, heb nu shiny Vaporeon van ruim 2800.

1 like

Ja dit is zo handig!

Eindstand: 1530 eevee candy en 12 shiny’s. Ben wel nog niet aan evolueren toegekomen :sweat_smile:

1 like

Werkt de namen truck niet meer?! Kreeg zo net 2x Jolteon.

Als je de name trick al een keer hebt gebruikt, werkt dit geen 2e keer meer.

Oh fuck.

Beetje late to the party maar ik heb 7 shiny’s gevangen, waaronder eentje met CP 666 (vind ik altijd leuk om te verzamelen haha). Heb alle evoluties en krijg er van mijn vriend nog eentje zodat ik er genoeg heb voor generatie vier.

1 like

https://pokemongolive.com/en/post/celebi-research/

Vanaf maandag zit Celebi in het spel. Als je voorbij de 3e researchquest van Mew bent kan je met allebei verder. Er zullen ook nieuwe gen 2 Pokemon verschijnen.

Vanaf morgen trouwens Regirock ipv Registeel.

3 likes

Geen nieuwe gen2 Pokemon toch? Of welke dan? Ik las het als dat er gewoon meer gen2 Pokemon spawnen voor een tijdje :blush:

Ik denk dat we het beide anders interpreteren. Gelukkig zien we het maandag wel wat het wordt :grin:

Ja ben benieuwd dan, zou alleen smeargle nog kunnen zijn. Want alle andere generatie 2 Pokemon zitten er al in toch? bedoel dit niet met daf je geen gelijk hebt natuurlijk he haha, gewoon speculeren/nieuwsgierig

Dit worden alle celebi tasks die je moet doen om celebi te vangen:

Edit: artikel wordt nog steeds ge-update maar dit is wat er tot nu toe bekend is! Als er bijvoorbeeld staat ‘vang (0) dagen achter elkaar een Pokemon’ dan is die 0 nog niet bekend hoeveel dagen.

Ik heb het laatst weer geïnstalleerd omdat mn vriend mn snorlax wilde ruilen.
Uiteindelijk vond ik het weer zo leuk dat ik weer ben begonnen en hij heeft de snorlax nog steeds niet haha

Wow, door dit topic ook maar weer is mijn app geopend en wat is er veel veranderd! Allemaal nieuwe opties sinds ik voor het kaatst heb gespeeld (vooral actief helemaal aan het begin). Moet het allemaal nog uitvogelen en alles hierboven is echt abracadabra voor mij haha. Maar ik begrijp dat je nu mensen kan toevoegen? Even kijken of ik mijn code kan vinden en hier kan droppen

1 like