Pokémon (GO) topic

In het kader van de Celebi quest ook het verzoek van mijn broer voor vrienden in Pokémon Go, haha. Mochten jullie hem willen toevoegen; 2586 7661 8529. :relaxed:

Jullie zijn trouwens lekker bezig met de quests! Ook een mooie collectie aan lucky’s @Electric!

1 like

Weet iemand een fijne IV calculator voor iOS?

Ik gebruik Pokegenie!

2 likes

Ik heb de Pokemon Go Plus een tijdje geleden gekregen en dacht gisteren ineens dat ik misschien wel ongemerkt een shiny heb gevangen. Verder niet gecheckt ofzo, was het alweer vergeten. Was ik gisteravond aan het traden, zie ik ineens een shiny Pineco :scream: Wat een geluk

5 likes

Oeh nice! Ik ben mijn pokemon go plus kwijt, zo naar :sob:

1 like

Mijn Pokémon go Plus heb ik sinds gisteren. Wat trilt dat ding achterlijk hard! Maar even zoeken of dat wat minder kan, dit hoort iedereen binnen 10 meter als ik langs ze loop :scream:

Ik ben jaloers op al jullie shiny Pokemon. Zoveel heb ik er niet haha. :stuck_out_tongue:

Ah nee, wat jammer! Denk je dat je hem verloren bent of kun je hem thuis niet meer vinden?

Ik gok dat hij ergens in huis ligt, maar we zijn pas verhuisd dus ik weet niet zo goed waar te beginnen haha. Het zou me echter ook niet verbazen als ik hem echt verloren ben!

1 like

Dat zou wel balen zijn zeg, hopelijk duik je hem snel nog op. Hij valt ook niet zo op natuurlijk :sweat_smile:

Ik heb deze vandaag gekregen van een vriendin. Waarom is hij zo aan het shinen? Het is toch geen shiny. :S

Kan de lijst codes niet in de OP komen te staan trouwens? Lijkt me wel handig. (@Lula)

Soms als je ruilt krijg je een Lucky pokemon. Volgens mij is het enige voordeel daaraan dat je hem kan power uppen voor minder stardust

1 like

Dat is de normale achtergrond van Togepi en een paar anderen. Bij lucky Pokemon staat het er letterlijk bij en is de achtergrond heel anders. En bij shiny Pokemon zijn het ook echt sterretje die fonkelen. Als je twijfelt of iets shiny is kun je in je zoekbalk bij je Pokemon intypen ‘shiny’ en dan komen alles shinys in beeld.

Verschillen

Lucky

Shiny

2 likes

De wat?? Haha sorry, ik ben hier niet in thuis.

1 like

OP is de openings post. Dacht ik dan toch. :see_no_evil:

Edit: ja het is nog vroeg. Excuses. Dit weet iedereen op een forum natuurlijk.

1 like

Nee welke codes? Ik weet niet waar het over gaat.

1 like

Ohh wat stom hahha goedemorgen.
Deze @Lula

Staat erin!

2 likes

Omdat het een fairytype is, kijk maar naar de achtergrond van bijv. Snubbull of Clefable. Als de Pokémon twee types is krijgt hij een andere achtergrond.

1 like