Pokémon (GO) topic

Ik heb iedereen volgens mij toegevoegd, ben die met de slowbro :slight_smile:

Mijne: 6993 0190 1410

2 likes

Mijn code is 3266 1939 2024. Ik loop met een rhydon nu.

Hoe ver zijn jullie met de special research? Ik ben sinds gisteren eindelijk bij 6/8. Heb er heel lang over gedaan om de ghosttypes te vinden. De laatste twee maanden oid kwam ik ze ineens nergens meer tegen, ook ‘s avonds niet. Maar gisterenochtend was het volgens de app ineens mistig, dus na 20 minuten zoeken had ik ineens de laatste :grin:

2 likes

Ben al bezig sinds het in het spel zit :joy: Het kan echt wel sneller, maar voor 6/8 moet je bijvoorbeeld ook een magikarp upgraden. Dat is dus 400 candy. En ik had pech en moeite met het vinden van 10 ghost-types.

Ben er vrij zeker van dat het een mew wordt trouwens, daar blijft de prof het over hebben.

2 likes

Ik ga zo ook iedereen hier toevoegen! Username begint met L en heb magikarp hoedje op :’)
Weet alleen niet hoe iedereen aan zoveel cadeau’s komt hoor, echt met moeite heb ik er 4 op één dag

@Sav Ik zit nu ook al heel lang op 9/10 ghosttype pokemons, echt nergens te vinden :c

3 likes

Ja uitkomst is Mew! :heart:

3 likes

Mwah, niet het hele jaar door. Maar zodra het weer een beetje redelijk is speel ik wel. Ik hou niet van sporten en zo blijf ik nog een beetje in beweging.

Succes met candy sparen!

2 likes

Ja erg he? Was zo gefrustreerd dat ik expres ‘s avonds de deur nog uit ging met een incense :joy: niet dat het hielp… Maar het schijnt dus dat als het nacht is in het spel (vanaf 10 uur nu ivm met zomertijd) dat de kans op een ghost-type groter is.

@mercurysummer Jij hebt echt geluk :astonished: Leuk!

3 likes

Ik heb ook zelden cadeaus hoor… Ik krijg er dagelijks meer dan ik op een dag kan openmaken, maar heb er maar zelden een om weg te geven :sweat_smile:

1 like

ik krijg alleen maar gifts van pokestops en eigenlijk nooit meer eieren :frowning:

2 likes

Ik heb jullie ook allemaal toegevoegd! Mocht iemand mij nog willen toevoegen, mijn code is: 4090 8833 7696

2 likes

Jullie krijgen zo allemaal cadeautjes van me terug hoor, ik speel pas sinds gisteren weer actief en heb nog geen pokéstops bezocht hahaha. Niet dat jullie denken wat is dat voor gier :see_no_evil:

4 likes

Mijn code is 8055 8605 0173. Heb jullie ook allemaal toegevoegd :slight_smile:

3 likes

Ik heb veel gifts gekregen (dank dank) maar geen plek meer voor eieren dus ik wil ze niet openmaken :frowning: ik krijg ook bijna nooit gifts uit stops, dus sorry als ik gierig doe

1 like

Je mag er ook maar een aantal per dag openmaken, en als je tas vol is krijg je ze ook niet open. Ik geef zelf ook niet veel gifts want ik krijg ze idd ook niet zo vaak. Maar heb intussen bijna 80 vrienden en soms komen er al meer binnen dan je op een dag mag openen :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb iedereen uitgenodigd, mijn code is 8277 8375 2209.

2 likes

Heb net een 7km ei gekregen van een gift van een van jullie. Thanks dus haha.

Ik krijg super veel gifts dus probeer ze veel te versturen!

2 likes

Ik heb echt te veel vrienden. Ik probeer jullie namen een beetje te onthouden om jullie wat eerder te sturen. Vergeef me haha.

2 likes

https://www.pokemonlegendary.com/en-us/activities/personality-quiz/

1 like

Kleine update: vanmorgen, voor de deur van mijn werk, sableye kunnen vangen. Had hem lopend al aangetikt, maar dacht ineens HO FOCUS. Toch maar even stil gaan staan voor de betere worp :’)
Maar dat was dus 10/10 Ghosttype! Eindelijk :tada:

3 likes

:tada: Gefeliciteerd! :confetti_ball:
Lekker he, om eidelijk verder te mogen!

2 likes