Pokémon (GO) topic

Thanks voor alle invites en gifts! Had niet verwacht dat zoveel hier het nog zouden spelen. In mijn omgeving speelt niemand meer dus ben heel blij met jullie!

1 like

Ik speel ook weer sinds een paar weken. Vind het idee van raids wel leuk maar hier soms een groep bijeen krijgen is zo’n ellende.
Wel excited voor dit weekend met alle evenementen :grimacing:

3 likes

Heb je geen groepsapp van je dorp of stad? Wij hebben dat wel gedaan en is ideaal!

1 like

Update Pokemon Go
https://pokemongolive.com/en/post/birthday2018/

Vanaf morgen tot 31 juli Pikachu en Pichu met strohoed en zonnebril. En voor degene die nog met de Mew Special Research bezig zijn, Celebi is onderweg (datum nog onbekend).

Hele tekst

Trainers,

Can you believe it’s already the second anniversary of Pokémon GO? Thank you so much for adventuring with us and catching Pokémon all over the world. You truly are what makes this journey so special!

None other than Pikachu has joined in to celebrate this momentous occasion, so keep an eye out for Pikachu and Pichu as they will appear more frequently tomorrow (July 6 PT) until July 31. Plus, this year, you can say hello throughout the month to a special “Summer Style” Pikachu, that’s decked out in a straw hat and sunglasses.

Can’t get enough Pikachu? Pikachu Fan Avatar items will be available for purchase! Trainers with a gold Pikachu Fan medal will be able to purchase all related items, which include a T-shirt and Pikachu ears.

We’ve heard so many amazing stories from Trainers, and we can’t wait for what’s on the horizon. We’re excited to announce that Special Research on the Mythical Pokémon Celebi will be available globally in the near future. So stay tuned, Trainers, and get out there and GO!

—The Pokémon GO team

3 likes

Ik heb zo veel moeite met die 10 ghost Pokemon voor de mew opdrachten :sweat: ik heb een letterlijk 0, in 4 dagen. Iemand tips? Ik ga niet snachts opstaan daar voor hahah. Ik ga zaterdag nacht na opstap gaan wel een extra rondje lopen.

1 like

Oh ik hoop dan wel dat ik special research van Mew eerst mag afmaken :scream: Zou dat anders echt heel jammer vinden…

Pikachu met nieuw hoedje is altijd leuk

@Rozecoupeschaar Ik heb de laatste week ineens extreem veel ghost pokemon. Vlak voor ik begin met werken zijn ze er nog, dus als je net voor 8 uur op zoek gaat zijn ze er nog!

3 likes

Ah echt? Ik ga altijd 7:55 de deur uit haha. Zal eens een keer ietsje eerder aanlopen.

1 like

Zit wel in een fb groep maar toch blijft het lastig om genoeg mensen bij elkaar te krijgen. Zeker nu aangezien de meesten regice niet boeiend vinden. Zal morgen met shiny articuno wel anders zijn :sweat_smile:

1 like

Hier hetzelfde, moest er nog 3 en alle drie vanochtend gevangen dus eindelijk verder de de research! Was om half 8 de deur uitgegaan en 20 minuutjes gelopen, was 4 Shuppets tegengekomen dus als het kan zou ik iets eerder aanlopen. Heb gehoord dat rond 2 uur 's nachts ghost types ook veel voorkomen maar snap dat je daar geen zin in hebt haha.

2 likes

Er zit weer een speciale Pikachu. Morgen kun je van 11-2 shiny articuno vangen via raids. En zondag shiny squirtle via vangen (community event weer) en via de quests die dag squirtle met zonnebril.

2 likes

Een hele hoop antwoorden

-Event pichu komt waarschijnlijk alleen uit een ei
-Morgen kans op shiny Articuno van 11-14. Je krijgt 5 gratis raidpasjes van Niantic, dus zorg dat je een groep vindt om mee te raiden.
-Community Day is op zondag van 11-14 voor de Squirtles
-Uit de research komt nu Snorlax en geen Articuno meer.
-En ja voor de Alolan is het een kwestie van geluk en veel eieren uitlopen. Rattata en Meowth komen het meest voor. Daarna Sandshrew, dan Grimer en als je mazzel hebt een Vulpix.

Het meeste kan je trouwens in news vinden. Deze linken ook door naar de website van pokemon go.

3 likes

Je hebt ook wel het drukste moment gekozen om weer in te stappen. Met Dortmund en de perikelen daaromheen maar 6 juli is ook de verjaardag van Pokemon Go. Dus dat maakt het ook extra druk.

Veel succes morgen. Ik hoop dat je een shiny vindt.

2 likes

Ik wordt helemaal chagerijnig van die tasks met die ghost Pokemon :sweat_smile:. Heb inmiddels 1(!) gastly in 4 dagen en verder niks, noppes nada. Zelfs nu (6:00u) zit er nergens iets… en ik wil echt mew nog hebben voordat het dadelijk ineens celebi is.

1 like

Zou traden ook tellen? Want dan zou je dat nog eventueel kunnen proberen

1 like

Oh slim! Ga ik vanavond wel eens proberen.

Hebben jullie eigenlijk ook pokemons waar je een gruwelijke hekel aan hebt?

Ben altijd zo chagrijnig als er een Natu in mijn schermpje verschijnt, ik weiger nu ook gewoon om hem te vangen.

3 likes

Natu vind ik ook stom maar zie ik gelukkig bijna nooit meer. Ik word ook altijd chagrijnig van Spinarak en Volbeat. Yuk. En Electrode vind ik ook lelijk.

3 likes

Door dit topic heb ik Pokémon weer eens gedownload

2 likes

Heb meer dan 20 raids gedaan, uiteindelijk zelf raid passen bij moeten kopen
en noppes
geen 1 shiny :tired_face:. Dus de shiny kans was echt best laag.
Wel een 100% iv gevangen, so there’s that.

2 likes

Waarom ontdek ik dit topic nu pas! Mijn friend code is 644278696029. Ik sta open om te traden! :smiley: Ik ben trouwens nog steeds wanhopig op zoek naar een ditto voor mn Mew quest…

1 like