Pokémon (GO) topic

Ik heb nog nooit een 5 sterren raid kunnen doen omdat ik alleen met m’n vriend speel. Mis zoveel. An die echt gave pokemon! Maar nu wel eindelijk mewtwo! :smile:

Het was even stress maar het is me gelukkig toch nog gelukt de Mewtwo te vangen :tada: :tada:

7 likes

Damm mijn vriend heeft afgelopen week, op dezelfde dag Mew en Mewtwo gevangen :scream:
Ik heb ondertussen Mewtwo, maar ik wil ook een Mew

2 likes

Eindelijk ho-oh! Was een tijdje gestopt met spelen toen die in raids zat dus heb hem nooit gehad.

5 likes

Dan moet je inderdaad naar een drukke plek gaan, want ik kijk stress wel of er al iemand anders is maar dat is nooit zo.

@Ditto ik bang ook veel shinies de laatste tijd, daarvoor echt een halfjaar nooit?

Mijn vriend vangt de ene na de andere shiny :sob: en ik niets

Vanwege de eindeloze rondjes in de buurt lopen door corona ben ik maar weer begonnen met Pokemon Go. Er is wel het nodige veranderd sinds ik voor het laatst speelde dus veel nieuws te ontdekken. Ben nog wel wat eenzaam met 0 vrienden dus als iemand me toe wil voegen 5868 6939 2344 is mijn trainer code :slight_smile:

1 like

Ik voeg je toe!

Ik heb meer dan 50 snubbulls gevangen en maar 1 shiny. :disappointed_relieved:

Ik heb na minstens 70 snubbulls 1 shiny kunnen vangen :sweat_smile: Mijn vriend heeft echt regelmatig shinies en vaak een hoger cp pokemon terwijl ik 5 levels hoger ben… Ook nog eens dat hij veel vaker goeie 3 sterren pokemon vangt en ik zóveel 1 sterren vang. Life is so unfair :disappointed_relieved:

2 likes

Ik had vanmiddag al de hele quest uitgespeeld en heb “maar” twee shiny snubbels gevangen. Wel ook nog een shiny dunsparce.

1 like

Ook hier geen shiny snubbull. Maarrrr:

Deze maakt veel goed :grinning:

14 likes

Ik ben bijna Best Friends met

• a…0 als naam en een hippopotas als buddy
  • j…z met een meltan (mannelijk poppetje)
    Lezen jullie toevallig nog mee, dat we eventueel voor een lucky egg kunnen afspreken?

Yes ik ben a…0! En idd graag met Lucky Egg :smiley:

Ik had jou al een gift gestuurd, dus als jij die opent zijn we best Friends toch? Als je dit op tijd leest, dan om 20.00 je gift openen? Laat je het weten, dan kan ik mijn Lucky egg op tijd aanzetten.

Komt goed. Ik zal hem om 8u openen. :slight_smile: ga er vanuit dat jij s…7 bent? :smiley:

Klopt :smile:

Ik speel ook weer en ben nog wel op zoek naar wat nieuwe actieve vrienden!
3424 9463 8032

1 like

Ik heb je toegevoegd.

1 like

Ik heb je ook toegevoegd :grin:

1 like