Pokémon (GO) topic

M…074 en K…1501 morgen wordt ik met jullie allebei ultra friends. Willen jullie een lucky egg aan of niet?

Een fcking sfinx of hoe dat ding hier heet was mijn breakthrough na zeven dagen.
Niet eens shiny ofzo.

Mijn vriend en ik zijn ook nog op zoek naar nieuwe vrienden voor die researches en gifts :relaxed: zouden jullie ons willen toevoegen? Mijn code is 4526 0695 1381 en die van mijn vriend is 3149 4208 9997. Spelen hier nog meer meiden samen met hun vriend/vriendin? haha

2 likes

Ja ik speel samen met mijn vriend. En hij voegt jullie nu toe. :yum: Ik heb al genoeg vrienden helaas haha

Ik heb jullie toegevoegd! Kan alleen niet altijd cadeautjes open maken want mijn itembag zit de hele tijd vol nu ik vanuit mijn huis bij een pokestop kan :grimacing: Mijn vriend wil niet spelen, heb hem al meerdere keren proberen over te halen maar tot nu toe nog geen succes :cry:

Eindelijk mewtwo! Jeeej.

4 likes

Ik ook! Eindelijk generatie 1 compleet.

4 likes

Ik ook! Zo blij ermee, was echt een van de pokemon die ik graag wilde hebben.

4 likes

Ook taurus? Dat is cool!

1 like

Ik ook :tada:

@keekie er zijn wel eens events geweest waarbij een paar dagen regionals uit de 7km eieren kwamen. Kangaskhan, Taurus en Farfetch’d toen kunnen toevoegen aan de verzameling haha.

2 likes

Oh wat jammer dat dat nooit gelukt is. Super cool!

Huuuh hoe heb je een mewtwo dan? Die wil ik ook!!!

Je hebt als het goed is tasks voor een kanto themed research (welke je zo goed als thuis kan doen), op het einde krijg je een mewtwo! Je hebt nog iets meer dan een dag om hem helemaal te voltooien.

Aaah shittie ik moet er nog 3! Ga mijn best doen. Bleef hangen op 5 waarin ik moet lopen met mn buddy, geen tijd voor gehad

Ik zet dan altijd een magikarp in want die hoeft maar 1km!

Bedankt voor de tips! 5 jarige zoon is heel blij met zijn mewtwo :rofl:

2 likes

Deze 25 jarige meid ook hahaha. Ik voel me altijd al oud als ik weer eens een raid sta te doen tussen de 12 jarige.

1 like

Oh ik ook! Ben zelfs de 30 al ruim gepasseerd :see_no_evil:

1 like

Ik ook haha, maar in het verleden heb ik wel eens vijf sterren raids gedaan en dan stonden er mensen van alle leeftijden, kinderen, maar ook mensen van 50+. Echt heel leuk om te zien.

1 like

en @Amaura Ja gelukkig maken met grotere raids de 50+ers de gemiddelde leeftijd weer goed haha! Inderdaad leuk om te zien.

1 like