Pokémon (GO) topic

Je mag mij wel toevoegen als je me nog niet hebt. Mijn friendcode is: 3964 9159 4833.

1 like

Mij mag je ook wel toevoegen
7016 6977 3318

1 like

Mij ook! 3424 9463 8032

1 like

Neee, ik had al moeite het die ene van stap 3.

Ja ik ook. Ik ga 50 nooit redden voor woensdag…

Ik ook niet, domme opdracht 🤷

1 like

Kan het zijn dat ze die laatste van 50 excellent throws verwijderd hebben? Ik zit nu op stap 3 van 3, volgens mij waren het 4 stappen toch?

Volgens mij was dat al zo. Is de 4e en bonus ronde. Daar staat bij mij ook niet bij 4 van 4.

Het is een extra callenge die je krijgt.

Ah oké, bedankt! Dan had ik het niet goed gezien.

I made it.
Was het wel echt niet waard hoor. Ik hoopte dat er misschien nog een extra beloning achter zou zitten, maar niet dus. Inmiddels heb ik door deze challenge ook nog maar 20 pokéballs over. :sweat_smile:

4 likes

Wauw wat goed! Ik heb nu 3 excellent throws, heb je nog tips?

Bij mij lukt het vooral door een soort gespiegelde 6 te draaien (ik gooi met mijn rechterduim) zodat ‘ie tegelijk ook een curve doet. En dan vooral goed naar het midden mikken en wachten tot het rondje klein genoeg is.
Pokémon waarbij het bij mij makkelijk lukt zijn diegenen die ‘dichtbij’ staan en/of die van zichzelf een groot rondje hebben: Skarmory, Wailmer, Caterpie, Weedle, Wurmple, Mr. Mime, Murkrow, Starley,…
Pokémon waarbij het niet goed lukt zijn vooral degenen die heel ver weg staan of steeds vliegende bewegingen maken.
Ik zorg er ook vaak voor dat ik bv. een gewone pokéball gooi naar een Skarmory van +1000CP omdat de kans dan groot is dat ‘ie er terug uit springt, waarna je nog eens een excellent kan gooien op dezelfde pokémon. 2 voor de prijs van 1. :sweat_smile:

1 like

Bedankt voor je tips! Ik lig ziek in bed dus heb alle tijd om te oefenen vandaag :smile:

1 like

Heb sinds een paar dagen ook Pokémon Go en wat is het verslavend! Maar moet me er echt nog wel even in verdiepen want heb eigenlijk nog geen idee wat je nou allemaal kan en wat alles is. Maar wel echt leuk!

2 likes

Wauw!

1 like

Wow, netjes! Ik zit inmiddels 2 keer aan de level 40 en een keer aan de 36 maar ik ben zo slecht in het gooien van excellents…Ik heb het dan ook opgegeven. :grimacing:

Mocht iemand nog vriendjes zoeken. Ik stuur niet dagelijks maar doe wel mijn best om regelmatig cadeaus te sturen en/of te openen:

3798 5748 9248
Level 40, blauw

498516243962
Level 40, blauw

229559696040
Level 36, geel

Waarom heb je drie accounts :hushed:

Nou het begon er een beetje mee dat ik al heel snel geen speelmaatjes meer had. De enige overgebleven vriend en ik hebben toen beiden een blauwe extra aangemaakt zodat we het met zijn tweetjes ook prima aankonden in raids etc. De gele kwam er een jaar later bij. Eigenlijk om te leren spoofen maar dat lukte niet en nu gebruiken mijn maat en ik hem samen om de gyms leeg te gooien als we er te lang in staan. Blauw is niet zo populair meer hier ben ik bang :sweat_smile:

1 like

Wow klinkt vet slim! Maar dan moet je alsnog allebei twee telefoons hebben om als viertal te kunnen raiden? Dat is wel een investering :joy:

Ik heb na 4 dagen proberen eindelijk vijf great curveballs in a row gegooid voor een Spinda.