Hahaha ja dat klopt! Ik gebruik mijn huidige en mijn oude Samsung en het gele account wat ik met mijn maat deel gaat op mijn tablet. Hij zelf heeft ook 3 accounts op 3 (oude) telefoons en een tablet dus als we op pad gaan dan gebeurt dat soms met 5 of 6 devices
Ik kwam dit dit topic tegen en heb na jaren mijn Pokemon weer eens aangeslingerd. Er is een hoop veranderd (voor mijn gevoel) maar het is weer net zo verslavend. Moet wel weer wel opnieuw ontdekken bijvoorbeeld hoe ik aan vrienden kom en de verschillende opdrachten. Mocht iemand mij willen toevoegen: 6905 4813 0423
Ik heb hem toegevoegd! Jou had ik al!
Als iemand nog vrienden wilt worden, mijn code is 1503 9413 9559
Ik wil jullie toevoegen maar t lukt me niet.
Dit is mijn code, wellicht lukt t jullie!
5001 7254 8716
Ik heb je toegevoegd!
Na jaren pauze ben ik ook terug begonnen, en er is veel veranderd, super leuk!
Vraagje, als je zo’n ballon van team rocket verslaan hebt, wat gebeurt er daarna normaal? Ik heb gewonnen van Grunt en kreeg een paar items en dan een scherm over witte pokeballs. En daarna niets meer?
Ohneee dit vreesde ik dus al
Het probleem is dat ik geen kans heb gekregen om een Pokémon te vangen. Het spel bleef zegmaar hangen na het overzicht van de verdiende speciale ballen…
Gelukkig weet ik niet welke Pokémon ik gemist heb haha!
Mag je na elke ballon een Pokémon redden?
En je krijgt een mysterious component, als je daar 6 van hebt kan je die combineren naar een team rocket radar waarmee je kan battlen tegen team rocket leaders!
Als je dan de app afsluit kan je als het goed is nog steeds op de ballon tikken om zo de pokemon te vangen. Heb eenzelfde bug bij raids.
Yeah net ook weer een keer giovanni verslagen! Helaas maar 2* suicune
Same!
Zo herkenbaar!!
Same hier, ik heb nu geen revives en geen potions meer en m’n goede pokemon hangen allemaal nog half aan elkaar van ellende.
Maar goed, wanneer ik ze weer een beetje heb kunnen opkrikken, ga ik zeker even jouw tips gebruiken @Papegaaiduiker! Thanks!
Hebben jullie al een ticket gekocht voor het Go Fest? Ik twijfel nog een beetje of het het geld wel waard is…
Ja he, ik dacht even dat ik een non-shiny aan het evolueren was toen ik die Haunter en Gengar zag.
Vind het echt te duur voor wat je waarschijnlijk krijgt.
Dragon week is begonnen!
Mijn hemel, zit een weekje in het centrum van Rotterdam en wat een Pokémon walhalla is het hier. Zit bij 2 gyms vanuit bed, ideaal