Dat is juist leuk! Ik heb even getwijfeld of ik opnieuw zou beginnen omdat ik het verzamelen zo leuk vindt
Oké en misschien probeer ik je ook gewoon over te halen
Dat is juist leuk! Ik heb even getwijfeld of ik opnieuw zou beginnen omdat ik het verzamelen zo leuk vindt
Oké en misschien probeer ik je ook gewoon over te halen
Ik heb de app gedownload en er wordt beweerd dat ik “al” 4.6 km gelopen heb en 79 Pokémon gevangen.
Dat is vrij onmogelijk, maar het zal wel.
EDIT: oh en mijn account is blijkbaar gekoppeld aan mijn Google account, ik wil incognitoooo
Hoe kan dat nou? als je een van je gevangen Pokémon bekijkt kun je als het goed is precies zien op welke datum je die gevangen zou moeten hebben. Ben wel benieuwd nu haha
Haha dit heb ik ook! In het begin zo leuk als bijna alles wat je vangt nieuw is.
Ik verbaas me er wel echt over hoe goed ik al die pokémonnamen kan onthouden? Het is dat mensen het totaal niet boeiend vinden anders was het een leuke partytrick geweest
—
Mijn code als iemand nog cadeautjes wil ontvangen: 3095 3111 5012
Juli 2016 was het geloof ik, maar ik denk dat ik een nieuw account ga aanmaken om dan echt helemaal opnieuw te starten. Die kilometers kloppen sowieso al niet en ik ben wel benieuwd wat het zou zijn als ik wel wat actief ga spelen!
Ik voeg jullie later allemaal wel toe, heb de komende dagen toch nachtdiensten en speel dus niet!
Des te eerder ben je in een hoog level.
Hierbij mijn Go-fest shinies ! Ultra unlock begint ook al goed met de shiny aerodactyl (uit de research)
Ik ben pas begonnen en zou wel wat extra vrienden kunnen gebruiken hahaha
Mijn code is 8166 9915 7461
Ik heb je toegevoegd!
Ik heb je net toegevoegd!
Mijn vriend is nog op zoek naar vrienden om gifts mee uit te wisselen
0674 1925 0336
Hij heeft nu nog maar een heel zielig lijstje haha
Ik ga je toevoegen!
Ik heb je toegevoegd!
Ik moet een nieuwe vriend maken van een opdracht, dus ik heb ook wat mensen toegevoegd.
Heb je toegevoegd!
Ij heb ook wat mensen toegevoegd.
6873 8983 1120 is mijn code.
Ik heb jou even als test toegevoegd!
Ben net weer begonnen, opnieuw. Allemaal nieuwe dingen!
Woon naast een gym en tegenover een pokestop
Edit: nog even wat random mensies toegevoegd! Iets met NL op het eind.
Ik heb je toegevoegd! Mijn username begint met een D.
Yes bedankt!