Ik ben sinds een weekje weer aan het spelen! Mocht iemand vrienden willen worden, dit is mijn code: 0834 5366 8452
Heb t net na 5 jaar ofzo weer gedownload. Liggend vanaf de bank al 5 gevallen. Denk niet dat ik snap hoe het werkt Liggend vanaf de bank al 5 gevangen (dacht dat dit vroeger makkelijker ging?), waaronder een Pikachu vliegend aan ballonnen.
Ik heb je toegevoegd
Ik speel zelf heel actief, dit weekend Go fest
Ik speel niet zo veel meer want ik ben niet zo vaak meer aan het wandelen, maar laatst speelde ik toevallig tijdens Bidoof day en heb ik een shiny bidoof gevangen hahaha
Jaa! Ik ga met mijn vriend en een bevriend stel de stad in, om te spelen. Heb nog nooit eerder meegedaan aan zo’n event.
Oh het is wel heel leuk! Ik heb vorig jaar ook meegedaan. Er zijn heel veel shinies die je kunt hunten en op zondag zijn er veel raids. Ik heb er zin in! Zal hier m’n shinies wel delen haha
Ik raid nauwelijks meer, twijfel om een go-festkaartje te kopen. Zijn er anderen die ook bijna niet raiden en toch go-fest gaan doen?
Ja ik. Hopelijk is het ook leuk als je vanuit de rimboe speelt, zonder gyms in de buurt…
Beetje late to the party met deze info, maar indien je niet gemakkelijk kan deelnemen aan raids zijn de volgende apps heel handig: pokeraid en pokegenie. Is dit wel met remote raidpassen.
Heb op deze manier gisteren toch enkele raids kunnen doen. En heb er een shiny latias aan overgehouden . Helaas geen uxie/azelf kunnen meedoen.
Die heb ik gisteren ook gebruikt. Wel enorme wachtrijen, dus veel raids heb ik helaas niet gedaan.
Ik speel sinds heeeeele lange tijd weer en nu krijg ik telkens opdrachten waarbij je stops moet scannen. Nee Pokémon Go, ik ga niet om een basisschool of speeltuin cirkelen om een filmpje te maken
Mijn code is 4009 5998 6238 trouwens
Ik heb je toegevoegd! Ik ben ook sinds kort weer aan het spelen!
Leuk! Op naar de vier hartjes om best friends te worden
Ik heb je ook net toegevoegd!
Ik krijg ook dagelijks die opdracht van een gym naast ons huis hahaha. Ain’t nobody got time for that. Volgens mij kun je dat ook uitzetten bij de settings:
Oh en heb je uiteraard ook een verzoek gestuurd haha.
Wow, held! Vind dat echt een irritante opdracht haha
Soms denk ik wel eens om te gaan spelen (heb ik nooit echt gedaan), maar iedereen is al superver en heb weinig zin om helemaal onderaan te beginnen.
Heb ik dat uitgezet, krijg ik alsnog die scan opdracht heb je helemaaal niks aan