Ook toegevoegd
Ik heb ook al wat mensen toegevoegd mn code is 2646 8988 2297
Heb alleen even bijna geen cadeaus nu want mn tas zit de hele tijd overvol en ik wil niks weggooien haha
NOOOOO, net een shadow snorlax weggevlogen
Eieren geven rare aantallen stardust, als je een star piece gebruikt en weather boosted pokémon vangt is het aantal ook niet mooi rond.
Twee keer een aerodactyl voor me gehad, maar beide keren kwamen mijn pokéballen niet zo hoog als hij was
Even de AR modus aanzetten, dan kan je hem wel pakken!
Hoe kwamen die bij jou tevoorschijn? Ik moet 1 vangen voor een quest maar ik zie ze echt nooit meer haha
Zomaar! Was in de stad. En net de 3e tijdens het rijden (reed niet zelf)
Las het idd over die AR modus, volgende keer beter.
Ik ben vandaag weer fanatiek begonnen met rondjes lopen in de hoop mezelf wat meer naar buiten te kunnen slepen. Dus heb ook wat mensen toegevoegd, en mocht iemand mij als vriendje willen: 9955 0544 3393.
Heb je toegevoegd
Ik zoek een nieuwe vriend en drie mensen (of mag dat drie keer met dezelfde persoon?) om te ruilen voor de friendship challenge! Ik heb wel nog nooit op afstand geruild dus weet niet goed hoe dat werkt …
Anyway hier is m’n code: G4M29DYRR
Ruilen werkt niet op afstand helaas
Ooh oké, dat had ik verkeerd begrepen dan, jammer.
Ik moet ook nog een vriend toevoegen maar dit is je trainer code niet toch. Die bestaat uit enkel cijfers
Ik weet niet hoe ver je nu van elkaar af kan zijn, maar afgelopen jaar was het maar 20 km. Kán zijn dat ze het alweer hebben afgeschaald, zie dat je vorige week tot 40km kon traden.
Oh, oeps! 1102 2019 8633 dit zou het moeten zijn dan!
Yes! Heb je een verzoek gestuurd
Is er nog iemand die actief speelt en een extra vriend wil? Ik probeer elke dag een cadeau te sturen. Ik heb denk ik al wel een aantal van jullie in het verleden toegevoegd. (Gebruikersnaam begint met C en eindigt op 7).