Pokémon (GO) topic

Ja ik! Maar ik weet niet hoe ik je kan vinden met deze gegevens. Wil je mij misschien uitnodigen? 7851 3947 6123 Is mijn code

1 like

Ik heb je toegevoegd!

1 like

Ik heb naar veel van jullie een friend request gestuurd :grin: ik ben een nieuw account begonnen, dus voel je vrij om mij ook toe te voegen! Ik stuur bijna wel iedere dag gifts
0071 4030 0482

3 likes

Ik heb je net toegevoegd!

1 like

Omdat niemand die ik ken mijn enthousiasme snapt: ik heb éindelijk een Axew!

16 likes

Ik heb je ook toegevoegd!

2 likes

echt zo fucking hatelijk als je 7km hebt gerend maar het niet geregistreerd wordt door pokemon. hallo ik wil dopamine van een 12km ei :mad:

3 likes

Nu al blij met het event.
Ik heb Johto eindelijk compleet.

Mijn trainer code is: 0053 8005 1427

Ze hebben de incense terug aangepast naar vroeger. Dus amper nog spawns vanuit huis + duurt nog maar 60 min :frowning_face:

2 likes

Ja echt waardeloos! Ik woon in de rimboe, dus gebruikte regelmatig een incense.

Heb je zojuist toegevoegd!:relaxed:

1 like

Ik speel het ook sinds een tijdje, maar verbaas me er echt over hoeveel stardust sommige mensen hier hebben :scream: Bij mij gaat het best snel op met de power ups van Pokemon die ik dan doe.

In het begin deed ik maar wat had en had een aantal shiny Pokemon weggedaan, oeps.

Mijn code is 5516 2811 7160, voeg me gerust toe, heb nu nog maar 0 vrienden haha

2 likes

Ik heb je toegevoegd. De oudste pokemon die ik nog heb bewaard is van 2016, dus dan verzamel je natuurlijk wel wat stardust. En ik ben niet echt fanatiek.

2 likes

Ik heb een aantal toegevoegd, mijn gebruikersnaam begint met Lot.
Ik heb weinig stardust. Had 600.000 maar mijn zoontje vond het een goed idee om een aantal pokemon steker te maken…

1 like

:grimacing::grimacing::grimacing:

Ik ben zo iemand die in spelletjes alles hoard omdat ik bang ben het kwijt te raken, echt heel irritant haha

4 likes

Gaan jullie het ticket voor het Go Fest kopen?

Ik twijfel nog, het is best duur en nu de incense slechter werkt is het bijna onmogelijk om vanuit huis te spelen. En aangezien ik chronisch ziek ben kan ik maximaal een half uur buiten wandelen.

Ik ben de 4e op een festival en de 5e brak :sweat_smile:

Is het het echt waard? Ik vind €14,99 best een bedrag

1 like

Ik ben bezig met die Anniversary Event Research dus heb nog even wat friend requests gestuurd naar mensen uit de lijst die ik nog niet had! Ik ben D……TheCat en mijn nummer is 9463 9187 6605.

Oehh is er een soort lijst met een overzicht van iedereens codes voor pokemon GO, zodat ik niet heel het topic hoef door te lezen?

Mijne is in elk geval: 0118 0082 6074

Oh grapje, bovenaan. Ik ga even mensen toevoegen! Ik ben Irethellensar btw.

1 like