En het komt in zoveeeeeel opdrachten terug
Die komt idd in meerdere opdrachten terug. Ik vind Siërra overigens de makkelijkste leader.
Hebben jullie trouwens ‘routes’ in je omgeving? Ik heb een opdracht om die te volgen maar ik kan er helemaal geen vinden… ook in grotere steden niet
Nee ik ook niet in mijn woonplaats (middelgrote stad). Iemand al iets tegengekomen?
In mijn stad (vrij grote stad) zit er eentje, loopt ook redelijk dicht langs mijn huis. Maar ben er nog niet aan toe gekomen om dat te lopen, weet ook niet of en wanneer ik dat zou doen.
Ik heb een route in de buurt van mijn huis, maar zodra ik die probeer te volgen klapt de app eruit, dus het lijkt erop dat het nog niet helemaal goed werkt
Zijn er ook mensen die Pokemon Sleep gebruiken? Mijn code is 8905-5976-3426, mocht iemand Research buddies willen worden.
Dit zijn de cells die je nodig hebt voor de Zygarde quest.
Ja dat was me duidelijk, ik vroeg me vooral af waar ze te vinden zijn
Ik heb wat mensen toegevoegd van hier, mijn naam begint met What
Ik ben na jaren pauze ook weer begonnen. Ken geen enkele pokemon vanaf de derde generatie maar het is zo leuk! Echt relaxerend.
Mijn doel is om alles van generatie 1 en 2 te vinden, maar geen idee hoe realistisch dat is.
Ik ga mensen toevoegen, mijn naam begint met kod
Ik ben ook terug aan het spelen mijn code is: 8895 4226 3270
Er komt bijna een event aan waardoor het misschien makkelijk wordt.
Oh! Dat weet ik ook niet. Ik heb ze zelf nogsteeds niet gespot…
Ik heb wat mensen van hier toegevoegd! Zelfde username als hier
Ik vind het echt zoooooo leuk. Maar gyms/raids zijn toch nog vrij moeilijk? Ik probeer nu alle types en strengths/weaknesses goed te begrijpen, maar dan heb je ook nog al die verschillende aanvallen/charges
Dit is mijn code: 3289 7308 7963
Ik heb je toegevoegd.
Mijn code is 5080 4858 9346 voor wie me wil toevoegen (username begint met C en eindigt op 7). Ik probeer (bijna) elke dag een gift te sturen .
Dit weekend is Pokemon Fest! Gaan jullie ook spelen? Ik heb een ticket gekocht dus hoop op een mooie vangst haha
Ik heb al een aantal van jullie geinvite. Mijn code is 1368 6177 5343. Ben pas een paar dagen bezig, maar onder invloed van m’n kids raak ik wel beetje fanatiek
Hoe gaat het met het Pokemon go fest? Ik heb een shiny psyduck gevangen. Erg cool.