Ik ben nog niet buiten geweest, dus het blijft bij een Pikachu met een kroontje op
Ik heb de challenge net af. Weet iemand wat er morgen is?
Dit is trouwens mijn code als iemand me wil toevoegen:
Let’s be friends in Pokémon GO! My Trainer Code is 5823 2704 8335!
Ik vind het eigenlijk tegenvallen. Speelde vrienden zonder pas en hadden ook minder leuke vangsten. Bijvoorbeeld geen shinys
Ik vind het tot nu toe ook een beetje tegenvallen. Nu ga ik wel voor de 7km eieren voor die 2 regionals die erin zitten. Het goot van de regen tot 15:00, dat hielp ook niet mee. Wel een shiny alolan diglett (voer voor nachtmerries) en een shiny psyduck, maar dat is al mijn vierde van die.
Morgen mega-rayquazatijd!
Als iemand mij wil toevoegen: 9217 8254 6283 . Ik kan niet beloven dat ik dagelijks een gift verstuur of open, wel 5 x in de week ongeveer.
Edit: ik heb ook weer wat mensen toegevoegd. Mijn buddy is een rayquaza en ik heb een snorlaxonesie aan.
Als je een ticket hebt, komen carnivine en pachirisu blijkbaar ook op incense af! Mooi, scheelt hatchstress.
Ik heb een aantal toegevoegd als vriend! Mijn code is: 3168 0806 6675
Heb een aantal toegevoegd ben best actief, lvl 43 en mijn naam begint met een B en eindigt met een L
Ik ben ook (opnieuw) begonnen en best fanatiek, al schaam ik me ook een beetje haha
Ik voeg ook wat mensen toe, hopelijk is dat ok. Ik zit er nu steeds wel mee dat mijn pokemon steeds ‘op’ zijn en ik veel te weinig revives en potions heb om dat te compenseren. Iemand oplossingen?
Mijn tips: 1: Als je in een niet-competitieve streek woont: weggooipokemon in een gym zetten, ze komen toch vaak met coins terug. 2: extra vrienden zoeken voor de revives uit gifts. 3: gyms op goud krijgen, dan geeft hij ook meer items bij het spinnen.
Verder: als je zelf gyms leeg maakt: een rhypherior met superpower als charged attack vind ik fijn: hij pakt weinig schade van al die blisseys en chanseys. Machamps zijn kwetsbaarder.
En verder: geduld.
Mijn vriend zat na Go Fest op 34 fainted pokemon, het heeft toch een week gekost om die weer allemaal vol hp te krijgen.
Edit: zojuist twee vrienden met een hoop cijfers in de naam geaccepteerd (leuk!), als je daar een van bent: bewaar je stardust nog totdat je level 30-35 bent. Sommige wilde pokemon kunnen met weatherboost level 35 zijn, als je ze vangt wanneer je level 30 bent. Dat scheelt een hoop stardust.
Mijn code: 3230 1227 5741
Hoi ik heb een paar mensen toegevoegd. Heb het sinds deze week weer opgepakt.
Leuk dat dit topic weer zo actief is.
Ja, echt superleuk! Bedankt voor alle vriendschapsverzoeken, ik probeer elke dag een gift te sturen!
Ik heb ook nog wat mensen toegevoegd.
Mijn code is: 7016 6977 3318
Wow, dat zijn nog eens pro tips
Wat zijn gouden gyms?! Gele gyms?
Dan krijg je coins voor een bepaalde pokemon
Nee dat zijn gouden/gele pokéstops!
@Pinkbeliever vroeg aan @Drosera wat ze bedoelde met gouden gyms. Je kunt door veel te interacteren met gyms een steeds hogere badge krijgen en uiteindelijk goud. Je vindt dit overzicht als je op je avatar klikt in de app en dan naar onder scrollt! De gym bij mij om de hoek gebruik ik natuurlijk vaak dus die is inmiddels goud en daar krijg ik dan meer items als ik 'm spin. Dus vandaar dat gouden gyms een manier zijn om bijv. meer revives te krijgen.
Ik heb ook wat mensen toegevoegd, maar ik ben soms een beetje slecht met gifts omdat m’n storage altijd vol zit en ik niet zoveel doe met gyms dus ik heb nooit genoeg muntjes om ‘m te vergroten
Je kunt ze ook openen terwijl je item storage vol zit, dan krijg je alleen stardust bij het openen.
Ik heb gisteravond ook weer even een aantal van jullie toegevoegd als vriend (mijn forumnaam is het laatste deel van mijn naam bij Pokémon), ik vind het dan altijd zo leuk om te zien waar alle gifts vandaan komen. Iemand woont heeeeeel dicht bij me in de buurt zag ik