M’n eerste raid en hij was meteen shiny ![]()
Hoe gaat het remote ruilen bij jullie? Zojuist ben ik ontvriend door (poging 1) iemand die een amoured Mewtwo wilde en zelf niet echt wat soeps in de aanbieding had, en toen ik zelf een Glimmet (niet shiny) voorstelde, wil die ie een Shiny Alolan Execcutor ervoor terug. Ik dacht zelf aan een mirror trade (zelfde pokemon ruilen)… en nu dus ontvriend
. Zonde, we waren lucky friends en die evolutie van Glimmet is een goede rock-type attacker.
Voor het geval ik kan ruilen met een van jullie, laat maar ff weten wat je in gedachten hebt. Username is …007 met een Dragonite als buddy.
Hahaha, triestig maar mis je niks aan. Ik vind traden sowieso niet leuk. Altijd zo’n gedoe en het voelt vaak niet fair als het geen mirror is of iets
. Had je er contact over? ik heb het nu 1x gedaan. Een zamazenta met background tegen een zekrom shiny
In m’n list staat ook echt alleen wat me totaal niet boeit als ik het kwijt ben, anders had ik sowieso die pokemon weggegooid, al kies ik dan wel iets wat ik het waard vind mocht er een trade zijn.
Maar als iemand voor m’n zamazenta met background een glimmet zou voorstellen, verwijder me dan maar, graag zelfs. Voor die BS heb ik al helemaal geen tijd.
Andere trades, met anderen, waren prima. Een regional weggeruild tegen een shiny die ik nog niet had, een shiny Rayquaza voor een shiny Rayquaza en laatst een shiny Larvitar weggeruild voor andere shiny waar ik de communityday van had gemist.
Dit zat haar hoog haha
Ik geen
maar ben niet naar buiten gegaan
Ik zie nu pas dat hier een topic van is. Ik ben een paar maanden geleden uit verveling weer begonnen met Pokemon Go. Ik speel wel heel casual en heb er vrij weinig verstand van, maar vind het wel leuk. Ik heb alleen niemand om dingen qua gifts enzo mee te doen voor missions, kan dat via dit topic?
Ja hoor! Ik kan je wel dagelijks gifts sturen als je wil, mijn code is 4009 5998 6238
Thanks! Ik heb je een request gestuurd
Ik moet het wel allemaal nog even uitvogelen hoe het werkt.
Wij hebben ook weer voor het eerste sinds paar jaar meegedaan aan Go Fest. Ik was vergeten dat ik destijds jonger was en een hele dag grinden prima aankon.
Ben bekaf en morgen gaan we zelfs harder dus ik neem vanaf maandag even weekje vrij ![]()
Bij onze groep leek echt niemand daar last van te hebben?? Vond ik echt bizar haha, voor mij is het al snel te veel
Wij zijn met een paar rond lunchtijd naar huis gegaan voor een pauze, maar een deel was gewoon nog actief alsof er niets aan de hand was haha.
Moet zeggen wij hebben vanaf de middag diverse locaties en steden in de buurt bezocht dus zowel te voet als met de auto’s wat km gemaakt.
En ik moest ergens rennen om de raid voor Rayquaza te halen, op slippers!
Ja ik dacht echt even dat ik 18 was hoor ![]()
O ik speelde in een kasteeltuin in een dorp verderop, maar daar was het looptempo erg laag. Heb ook maar 9000 stappen gezet. Vooral geraid (30 raids ofzo?) weinig wilde spawns gevangen, anderen liepen met een autocachter daar voor.
Morgen weer, maar dan komt mn vriend ook mee naar de tuin.
Vond vandaag van 18:00-19:00 eigenlijk de leukste spawns hebben
Ik wil even geen Mewtwo meer zien.